חיפוש באינדקס עסקים

מעצבי השיער נרתמים למאבק בסרטן השד

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוקטובר 2007

כולן מנצחותמעצבי השיער נרתמים למאבק בסרטן השד – "כולן מנצחות", מופע השיער הענק של מגזין לה ז’ורנל הינו מיזם ייחודי שבבסיסו מופע ערב מרהיב של עיצובי שיער, חי על הבמה, בסימן המאבק בסרטן השד.  מופע השיער "כולן מנצחות" נולד כיוזמה של סטודיו ארמדילו המוציא לאור את מגזין אופנת שני כחלניהשיער מהמובילים בישראל, Le Journal. באמצעות המופע, מגייס המגזין את תעשיית עיצוב השיער למען הקהילה: מעצבי השיער, שבמשך כל השנה משרתים קהל לקוחות נאמן המורכב ברובו מנשים, מקבלים הזדמנות לתרום ולהעניק בחזרה בערב שכולו למען הגברת המודעות לסרטן השד ולקידום המאבק במחלה.

הרעיון וההשראה למופע השיער הוא ה"אלטרנטיב הייר שואו" האגדי, המושך אליו מזה 25 שנה, מעצבי שיער מכל העולם וחברות מסחריות מתחרות הנותנות יד יחד למען מטרה חברתית אחת.  מופע השיער הענק "כולן מנצחות" של מגזין לה ז’ורנל שההכנות לקראתו נערכות ממש בימים אלו, כבר הצליח לצרף לשורת התומכים והמשתתפים בו, רשימה מכובדת של חברות מסחריות ומעצבי שיער המובילים את תעשיית עיצוב השיער בישראל . "אנחנו חושבים כבר הרבה זמן על לקיים אירוע חגיגי למגזין ולשתף בו את מעצבי השיער שכל-כך מפרגנים לנו ובזכותם הצלחנו להפוך למגזין השיער המוביל בישראל" מספר שניר כחלני, לה ז’ורנלעורך לה ז’ורנל. "האסימון נפל לי תוך כדי שיחה עם טוני ריזו, מייסד האלטרנטיב הייר שואו, שדיבר בהתלהבות על החיבור בין תעשיית עיצוב השיער לקידום המודעות למחלת הסרטן.

כמובן שיש דרך ארוכה עד שנגיע לרמה האירגונית והמדהימה של השואו באנגליה, אבל  אני משוכנע שהרמה הגבוהה והיצירתיות של החבר’ה הישראלים בענף, תסייע לנו לייצר אירוע ראשון מכובד שמן הסתם יהפוך לאירוע שנתי." כחלני מוסיף ומציין כי  הדלתות פתוחות בפני כל מי שירצה לסייע בקידום האירוע ומטרתו: "מעט האנשים בתעשייה שכבר חשפנו בפניהם את הרעיון לאירוע, פשוט אמרו את מה שחשבנו – איך לא עשו את זה קודם?… התגובות

מדהימות וכולם מוכנים להשתתף ולקחת חלק. אנחנו מבחינתנו, נעשה הכל בשביל לתת למשתתפים ולחברות המסחריות את החשיפה והתמורה היח"צנית שנלווית לאירוע מסוג זה. הדבר הראשון והייחודי שעשינו, הוא העלאת אתר מיוחד לנושא, כבר עכשיו, בעברית ובאנגלית".

מי שכבר הביעו את תמיכתם במופע הם לא אחרים מהמובילים את עיצוב השיער בעולם: וידאל ששון בכבודו ובעצמו שהביע את תמיכתו ואף הצטלם למטרת יח"צ לאירוע, פטריק קמרון (שתרם ספר חדש חתום על-ידו ודיוידי חדש), בברלי סי (שגם היא תרמה 3 סטים של דיוידי חדשים), סאשה וטוני מאסקולו מטוני אנד גיא (תרמו 3 ספרים חדשים), אנטוני מאסקולו מטיגי (תרם סט של 4 דיוידי) ואפילו האלטרנטיב הייר שואו בראשות טוני ריזו (שתרמו 3 ספרים).

כל הספרים וקלטות ההדרכה יוגרלו כפרסים לקהל בתום האירוע (מבין רוכשי הכרטיסים) ומטרתם לסייע במכירת הכרטיסים וביצירת עוד נקודה יחצנית לקידום המודעות לסרטן השד. מופע השיער מתוכנן להתקיים במהלך חודש דצמבר 2007, בתל-אביב, אל מול קהל של 1,000 צופים, בהם מיטב מעצבי השיער בארץ, אנשי תקשורת וסלברטיז (יש גם הפתעות מתוכננות) שהתגייסו למטרה ויגיעו לאירוע על מנת להביע את תמיכתם.

מגזין לה ז’ורנל, Le Journal Magazine, הינו מגזין אופנת השיער מהמובילים בישראל המציג את כל מה שחדש בעולם עיצוב השיער: מוצרי שיער חדשים, חדשות ואירועים, ראיונות בלעדיים עם אנשי מפתח בישראל ובעולם כולו ודיווחים מתערוכות ומסמינרים מקצועיים. מגזין לה ז’ורנל, היוצא לאור 6 פעמים במהלך השנה, מציג מדי גיליון את מיטב קולקציות השיער החדשות והמעודכנות ביותר מיוצרי האופנה החשובים בעולם. הקולקציות מתפרסמות במגזין לה ז’ורנל ומגיעות הישר למעצבי השיער בכל רחבי הארץ, לעיתים עוד לפני פרסומן במגזינים מקבילים בעולם.



עמוד זה נצפה: 516 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור