חיפוש באינדקס עסקים

גד מנור, קארין גל – ראיון אישי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 יולי 2010

 

    גד מנור, קארין גל - ראיון אישי
באירוע השקת מוצרי המותג האמריקאי CHI שהתקיים בנצרת, בו התארח בין היתר גם הבעלים והמייסד של CHI העולמית, פארוק שאמי, ערכנו ראיון עם גד מנור, הבעלים של חברת קארין גל המייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרי טיפוח ועיצוב לשיער והינה הזכיינית של מוצרי CHI במגזר היהודי בישראל.

  • בראש: אנו נפגשים היום על רקע פתיחת פעילות ההדרכה של חברת CHI בארץ להיכרות עם מוצרי החברה. מה מיוחד בחברת CHI לעומת חברות אחרות שאתם מייצגים בארץ?
    מנור: CHI היא ללא ספק חברה בעלת חזון מיוחד. כל יצרני מוצרי השיער מעניקים את ההתייחסות האישית שלהם לנושא טיפוח השיער וכל חברה ניגשת לנושא מנקודת מבט אחרת.
    נקודת המבט של CHI היא הימנעות מכל סוג חומר שעלול לסכן או לפגוע בריאותית בבריאותו של מעצב השיער או של הלקוחה, שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך על מנת למזער את החשיפה של מעצב השיער והלקוחות לסוגים של סיכונים בריאותיים ועדיין להשיג תוצאות מצוינות מבחינה של שיער שנראה בריא, מעוצב, משיי ונעים למגע וקל לתחזוקה. אנחנו מתחברים לתפיסה הזו של חברת CHI וגאים ליצג אותה בציבור בארץ.
      
  • בראש: איך מתוכננת החדרה המוצרים ארצה?
    מנור: ל-CHI יש דגש חזק מאוד על הדרכת מעצבי שיער תוך היכרות אישית עם כל מעצב שיער. גד מנור ופארוק שאמיכמו שהם עושים בחו"ל גם בארץ ההיכרות עם החומרים תיעשה דרך הדרכות. יש לנו כבר מרכז הדרכה פעיל אחד בראשון לציון – אקדמיית עיצוב שיער פרפקט הייר איתן דהרי. אנחנו בתהליך של פתיחת עוד מרכזי הדרכה והכשרה של צוות מדריכים כשהמטרה היא להגיע לכל מעצב שיער ולהציג בפניו את מוצרי CHI.
      
  • בראש: איך מגיבים מעצבי השיער הישראלים למוצרים בפגישות שערכתם עד כה?
    מנור: מעצבי שיער הם סקטור עם רמה גבוהה של מקצועיות. עם ידע מקצועי רחב. עם ניסון והיכרות קרובה מאוד עם ציבור הלקוחות שלהם. הם שואלים שאלות ודורשים תשובות. הם מעוניינים להתנסות ולבחון בעצמם את התוצאות. זהו ציבור גאה שלא קונה של דבר. יחד עם זאת, המוצרים של CHI מעוררים עניין וסקרנות. היכולת לבצע החלקת שיער בכל סוגי השיער בכל מצב שהוא, היכולת שלא להצטרך להשתמש בחומרי הבהרה על מנת לצבוע שיער לגוונים בהירים. אלה דברים שמעניין אותם לדעת.גד מנור, קארין גל - ראיון אישי לכן אנחנו רואים השתתפות ערה של מעצבי שיער בהדרכות שאנו מקיימים וזה מה שחשוב לנו. שיבואו שיכירו ואז, בהתבסס על ידע ויבצעו את ההחלטות הנכונות להם.
      
  • בראש: ההדרכות נעשות בקבוצות קטנות נכון?
    מנור: לא רק שההדרכות בקבוצות קטנות. אנו מתכוננים לבצע גם הדרכות פרטיות, בדיוק כמו שהחברה עושה בחו"ל. להגיע אל מעצב השיער ולא רק שהוא יגיע אלינו. המטרה שלנו תוך שנה היא שלא יהיה מעצב שיער שלא מכיר אותנו.
      
  • בראש: האם המוצרים מיועדים רק לשוק המקצועי?
    מנור: CHI אינה עובדת עם הסקטור הפרטי לא בארץ ולא בחו"ל. אנו מגיעים אל לקוח הקצה דרך מעצבי השיער ומתייחסים אל מעצבי השיער כשותפים אמיתיים. אנחנו דואגים להם לא רק למוצרים איכותיים שישיגו עבורם תוצאות מדהימות על שיער הלקוחות שלהם, אנחנו דואגים גם להם אישית שנמצאים כל היום במספרה ונושמים את אדי החומרים המסוכנים שחומרים אחרים מדיפים תוך כדי עבודה. הספרים הם לא רק לקוחות בשבילנו. הם שותפים לדרך.
      
  • בראש: אנחנו נמצאים היום במפגש הדרכה שעורך מר אנטון איוב למעצבי השיער במגזר הערבי בארץ. ואתם חברת קארין גל הזכיינים למגזר היהודי מכבדים בנוכחותכם את האירוע. גד מנור, קארין גל - ראיון אישיאיך מתבצע שיתוף הפעולה ביניכם?
    מנור: על מנת לאפשר פעילות בשתי השפות. על מנת להתייחס לשתי התרבויות ולהגיע לכלל ציבור מעצבי השיער הוחלט לחלק את הזכיינות בארץ על פי מגזרים ולא על פי שטח גיאוגרפי או פרמטר אחר. אנחנו רואים היום מאות מעצבי שיער מהמגזר הערבי שנהנים מיום הדרכה מרוכז שמתקיים בנצרת, באווירה גלילית, באופן שמכבד את האירוע ואת התרבות והמסורת הערבית. במקביל נערכים ימי הדרכה דומים במקומות אחרים באוירה אחרת עבור מעצבי השיער מהמגזר היהודי. שיתוף הפעולה בינינו לבין מר אנטון איוב הוא מושלם. אנחנו כמו שני אחים למשפחה אחת.
      
  • בראש: אנחנו רואים באירוע את נערת ישראל לשנת 2008 שונית פרג’י שעולה לבמה ומעידה שהיא משתמשת רק במוצרי CHI מאז שהכירה אותם בתחרות מיס יוניברס. חברת CHI מעניקה חסות באופן קבוע לתחרות היופי הזו. באילו דרכים נוספות מפרסמת CHI את מוצריה?
    מנור: כל מה שחברת CHI מעוניינת לעשות זה להגיע למודעות של מעצבי השיער. מרגע שמעצב שיער נחשף לקונספט ולעוצמה של מוצרי השיער הוא יכול להחליט בעצמו ולבחור אם להתשמש במוצר או לא. נכון, חברת CHI מעניקה חסות לתחרויות יופי בינלאומיות אך כמעט אינה משקיעה בפרסום קונבנציונאלי. מבין דרכי הפרסום היא עושה שימוש רק באינטרנט כיון שזו דרך להגיע למעצבי השיער כפרט. ישירות למחשב של כל אחד כשאנחנו מודעים לכוח העצום שיש למדיה מתפתחת הזו.

גד מנור, פארוק שאמי, עלא איוב, ישי גר ודוד בלחנס
גד מנור, פארוק שאמי, עלא איוב, ישי גר ודוד בלחנס



עמוד זה נצפה: 569 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור