חיפוש באינדקס עסקים

שירותי המספרה של מעצב השיער דודו מזלתרים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 נובמבר 2015

הנה סיפור אמיתי: זוג נשוי טרי מגיע להתגורר בעפולה. בבוקר יום שישי הוא מסתובב בעיר כדי לערוך סידורים אחרונים לקראת סוף השבוע ובכוונתו גם להסתפר. הוא מגיע אל השוק ושואל את אחד המוכרים הנחמדים מיהו הספר שעליו הוא ממליץ בעלי שירותי המספרה הטובים ביותר. המוכר עונה לו בשני מילים: דודו מזלתרים. הוא מגיע אל אחת המאפיות בעיר ושואל את הקופאית "תגידי, את מכירה ספר טוב פה באזור? האחרונה לא מהססת ואומרת לו "ברור! דודו מזלתרים". ואז הוא מבין… כל הדרכים מובילות על הספר הכי מוכר בעיר המציע את כל שירותי המספרה תחת קורת גג אחת: עיצוב שיער ותספורות, החלקות שיער, תוספות שיער ועוד.

תוספות שיער בעפולה - דודו מזלתרים

שנים של מוניטין ועבודה קשה:
למעצב השיער דודו מזלתרים יש מוטו אחד שמנחה אותו לכל אורך שנות העבודה הרבות והוא "לא לקפוא על השמרים". לכן, הוא לומד, משתלם ומביא ללקוחותיו את השירותים הטובים ביותר.
עיצוב שיער ותספורות בעפולה: 
תושבי עפולה והעמקים יודעים כי המומחה לתחום עיצוב שיער ותספורות בעפולה הוא מזלתרים. מעצב השיער האגדי של עפולה מתמחה בתספורות גברים, תספורות נשים, מיטב התספורות אופנה, תסרוקות כלה וגם תספורות ילדים. הוא יתאים את התספורת לסוג השיער, למבנה השיער וייצור קו חדש וייחודי לכל אחת ואחד מלקוחותיו.
 
החלקות שיער בעפולה: 
החלקות שיער בעפולה הן לא עניין של מה בכך, בייחוד כאשר מדובר בחומרים כימיים ואפילו חומרים משקמים הדורשים התייחסות מיוחדת. אתם כלקוחות לא הייתם רוצים שישרפו את שיערכם ויזיקו לו באופן בלתי הפיך. בסלון של דודו מזלתרים תמצאו את כל סוגי ההחלקות הקיימות היום בשוק וההחלקות מבוצעות ביד מיומנת ומקצועית המבטיחה שביעות רצון מהתוצאה.
תוספות שיער בעפולה: 
נשות עפולה והסביבה בעלות השיער הדליל, הרווחתן ובגדול! כיום יש מי שדואג לשיערך במיומנות רבה מאוד ובמקצועיות אין קץ. תוספות שיער בעפולה מבית סלונו של דודו מזלתרים הן תוספות איכותיות, משיער טבעי. כך לקוחות הנכנסות בשערי הסלון נהנות משיטות ממגוון שיטות חיבור מקצועיות, יציבות ועמידות כגון שזירת שיער, הארכת שיער והלחמת שיער.
עיצוב שיער ותספורות בעפולה - דודו מזלתרים
כן, כך נראה יום העבודה של מעצב השיער הכי מבוקש בעפולה. יום עמוס בלקוחות מרוצות שמעבירות הלאה וחוזרות בעצמם. דודו מזלתרים יודע כי איכות ומוניטין בונים בעבודה קשה, למידה, אחריות, רבה לשיערן של הלקוחות שלנו ומקצועיות ללא גבולות. אז כאשר את רוצה לבצע החלקת שיער בעפולה או לחבר תוספות שיער בעפולה – תמיד יש לך למי לפנות.
החלקות שיער בעפולה - דודו מזלתרים  
פרטים נוספים על עיצוב שיער ותספורות בעפולה, החלקות ותוספות, כנסו כבר עכשיו לאתר של דודו מזלתרים וקבעו תור לפגישת אבחון וייעוץ. 


עמוד זה נצפה: 582 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור