חיפוש באינדקס עסקים

בשמים חורפיים – KILIAN

פורסם מאת: בתאריך: 21 נובמבר 2012

בשמים חורפיים - KILIAN. צילום: יח"צ קיליאן חולבית האופנה היוקרתי AMOR בכיכר המדינה משיק לראשונה בישראל את מותג בשמי היוקרה  KILIAN עם 3 סדרות בשמים יצירתיות עבור האישה, הגבר ויוניסקס.הבשמים מתאימים במיוחד עבור עונת החורף הקרירה, בעיצוב בקבוקים כהים וניחוחות חורפיים.

KILIAN, השיק לראשונה בשנת 2007 את מותג הבשמים שעל שמו אשר משקף את גישתו האלגנטית והיוקרתית. קיליאן, יוצר המותג הוא נצר למשפחת הקוניאק המצליחה "HENESY" ו ממייסדי קבוצת LVMHLouis Vuitton Moet Hennessy), זרוע ההשקעות הפרטיות של ענקית מותגי היוקרה).

קיליאן, סיים את לימודי התקשורת והשפות בסורבון, והשתלב אצל גדולי יצרני הבשמים בעולם ועבד עבור בתי הבשמים היוקרתיים והמובילים בעולם כגון: דיור, פאקו ראבאן, אלכסנדר מקווין וג’ורג’יו ארמאני. נאמר עליו כי הוא תמיד מקדים את זמנו בפרשנויותיו לטרנדים נצחיים בקרב קהלים רבים ומבטא את עצמו באמצעות קונספטים ועיצובים המשקפים את אורח חייו המושפע מתרבויות שונות ברחבי העולם.

גם בקולקציית בשמים אלו, נמצאו דגשים רבים המושרשים בתרבויות שונות ומעתיקות עצמן אל תוך ניחוחות בשמיו של קיליאן. ייחודיות בשמים אלו ניכרת גם בשל העובדה כי עבור כל מגוון הבשמים קיימים מיכלי מילוי הניתנים לרכישה בנפרד ומותאמים בגדלים שונים עבור נסיעות, גיוון בניחוחות, וכמארזי מתנה.

 בשמים חורפיים - KILIAN. צילום: יח"צ קיליאן חול

בשמים חורפיים - KILIAN. צילום: יח"צ קיליאן חול
בשמים חורפיים – KILIAN. צילום: יח"צ קיליאן חול



עמוד זה נצפה: 411 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור