חיפוש באינדקס עסקים

בניית ציפורניים וציפוי בג’ל ברחובות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוקטובר 2010

דלית לוי - בניית ציפורניים וציפוי בג’ל ברחובות"טכניקת ציפוי הציפורן באמצעות ג’ל, שהגיעה אלינו מאירופה, מאפשרת לנו בניית ציפורניים, כמעט ללא שיופים, שומרת על מראה הציפורן הטבעית, מסייעת לה לצמוח ולהתארך ומגינה עליה מפני סדקים, פיצול ושבירה" מוסרת דלית לוי – מנהלת "דלית נייל אקדמי".

הציפורניים נשמרות דקות כטבעיות והתחושה דומה לזו של ציפורניים טבעיות. הלקוחה יכולה ליהנות לאורך זמן מציפורניים מטופחות, מבלי שתחוש אותן כפי שחשים ציפורניים מלאכותיות  ומבלי לפגוע בהן עם שיוף מאסיבי.

מאחר והג’ל מגיע ללא ריח נלווה,  אזי גם בונת הציפורניים וגם הלקוחה, יכולות ליהנות מחומרים ידידותיים, בזמן הטיפול.

יתרון נוסף בשימוש בטכניקה זו הוא העדר החומרים הקיימים, ביניהם: נוזלי אקריל, פריימרים למיניהם והעלמו של האבק שמתפזר מהטיוש המאסיבי של האקריל.

בניית ציפורניים באמצעות ג’ל היא פשוטה ומהירה. למעשה, מעצבים את הציפורן הטבעית, דוחפים עור
ומסירים שומן מהציפורן על ידי שיוף עם בלוק, מורחים
דלית לוי - בניית ציפורניים וציפוי בג’ל ברחובותמקשר ידידותי ומתחילים במריחת הג’ל בכמות קטנה, בתנועות עיסוי ולא נוגעים בעור כלל. לאחר מכן, מכסים את כל הציפורן.

אם סגירת הקצוות הפתוחות מתבצעת ע"י ייבוש ב-U.V, הג’ל יתכווץ אחורה ואז אין סגירה הרמטית של הציפורן שתתרומם בהמשך. לפיכך, עלינו למרוח בעדינות את כל הציפורן עם ג’ל, לסגור ואז לייבש ב-U.V. נוכל לחזור על הפעולה שנית, בכדי לחזק את הג’ל, שאומנם מתייבש אך נותר שמנוני.

את הג’ל חשוב לנטרל עם מנטרל מתאים לשיטה ובזאת סיימנו את התהליך. כמובן שאפשר להוסיף ג’ל לק, שזהו בעצם ג’ל המכיל כבר את הצבע.

חברות רבות מציגות את הבסיס שלהן ואז הלקוחה יכולה ליהנות מלק קבוע. מניסיוני האישי בחרתי לעבוד עם חברת LE-CHAT וסט נוביליטי ג’ל, ג’ל באיכות גבוהה.

דלית לוי היא הבעלים של "דלית נייל אקדמי" – מרכז לימודים מקצועי בתחומי הטיפוח והיופי המציע קורסים וטיפולים בתחומים הבאים: בניית ציפורניים, הסרת שיער בשעווה, איפור קבוע, עיצוב גבות, איפור ערב, הלחמת ריסים ועוד.



עמוד זה נצפה: 503 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור