חיפוש באינדקס עסקים

בניית ציפורניים – ג’ל או אקריל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 יולי 2010

עד לפני מספר שנים, האפשרות להציג ציפורניים מעוצבות היתה אפשרית רק באמצעות שימוש באקריל. לפני מספר שנים ביקרה גב’ אורלית אוקוביץ’ הבעלים של ביוסקלפצ’ר ישראל, בסלון יופי באירופה שםבניית ציפורניים - ג’ל או אקריל נחשפה לשיטה החדשה – בניית ציפורניים בג’ל. השיטה העניקה אפשרות לנשים שהיו מעוניינות להציג ציפורניים טבעיות ללא שימוש באקריל.

כיום ניתן להשיג גם ברשת נייל סטודיו, המשווקת את מוצרי OPI בישראל, את אקסיום (axxium gel) – ג’ל לבניית ציפורניים של המותג האמריקאי, ואולם, בניית ציפורניים באקריל עדיין מהווה את מירב השוק, אז מה מיוחד בבניית ציפורניים בג’ל?

בניית ציפורניים בג’ל היא באמת גישה אחרת לנושא הציפורניים הארוכות והמטופחות שכולנו רוצות. הבנייה באקריל כוללת שיוף של הציפורן הטבעית לכדי עובי מינימלי והדבקה של ציפורני פלסטיק על גבי הציפורן הטבעית. כל המבנה הזה מצופה ציפוי אקריל קשיח וכך בעצם מבוצעת בניית ציפורניים באקריל. הציפורן הטבעית אכן צומחת מתחת לציפורן האקריל, אך היא משויפת ודקה מכדי לעמוד בזכות עצמה. עובי הציפורן הבנויה באקריל אינו דומה לעובי של ציפורן טבעית והתחושה הכללית שונה מזו של ציפורניים טבעיות ארוכות ומטופחות. היתרון הגדול – חוזק ועמידות. הציפורניים הבנויות באקריל חזקות ועמידות.

הרעיון העומד מאחורי שיטת בניית ציפורניים בג’ל הוא עזרה לציפורן הטבעית לצמוח ולהתארך על ידי ציפוי הציפורן בג’ל המתקשה ומתקשח, מה שמעבה את הציפורן ושומר עליה מפני סדקים, פיצול ושבירה. הבנייה בג’ל, אינה דורשת שיוף מאסיבי של עובי הציפורן אלא שיוף קל שמטרתו להבטיח היצמדות טובה של הג’ל לציפורן. המראה של ציפורניים הבנויות בג’ל הוא טבעי יותר, הציפורניים דקות יותר והתחושה דומה לזו של ציפורניים ארוכות טבעיות. החיסרון הבולט של בניית ציפורניים בג’ל הוא, שוב, החוזק והעמידות. ציפורניים בנויות בג’ל חזקות פחות ועמידות פחות בהשוואה לציפורניים בנויות באקריל.

פה ההחלטה שלך, אם את רוצה לגדל את ציפורניים הטבעיות, ולקבל גיבוי וחיזוק לכך על ידי ציפוי ציפורנייך הטבעיות בג’ל, בנייה בג’ל היא הפתרון שלך. טכנאיות בניית ציפורניים בג’ל נמצאות בכל רחבי הארץ, חלקן מבצעות גם בנייה באקריל וגם בנייה בג’ל, כך שתוכלי להתייעץ ולקבל דעה מקצועית ולבחור את השיטה המתאימה לך.



עמוד זה נצפה: 1,238 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור