חיפוש באינדקס עסקים

בניית ציפורניים – טיפים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אפריל 2010

בניית ציפורניים - טיפים. אילנית עזרן.כמה פעמים שאלתן את עצמכן לבנות או לא לבנות? להשקיע או לא להשקיע בציפורניים? למה כל כך חשוב לנו הנשים, להציג כף יד מטופחת ומסודרת? מניסיוני האישי, אני יודעת שכף יד יפה ומסודרת תמיד נעים לראות, אך לא לכולן התמזל המזל והציפורניים הטבעיות שלהן מסודרות ומטופחות, במיוחד הנשים של היום כמוני וכמוכן שאוהבות מים ולעולם אין לנו זמן לפינוק עצמי.

לא פעם אמרת לעצמך "היום אני הולכת היום לטכנאית לעשות בניית ציפורניים" אך ההתלבטות אם לבנות ציפורניים מלאכותיות או להישאר עם הטבעיות תמיד עולה על הפרק, מכיוון שתמיד קיים החשש שהדבר יזיק לציפורן, שאולי עדיף להישאר עם הציפורניים שלך, ובכלל, זה עולה הרבה כסף.

אך בסופו של דבר אנו רוצות להציג כף יד מסודרת ומטופחת, אז עזבו שטויות, היום ניתן למצוא בשוק בניית הציפורניים מגוון אופציות לשיטות בנייה באמצעות אקריל או ג’ל.

אז לפני שאת הולכת לבצע בניית ציפורניים או קישוטי ציפורניים, קבלי מספר טיפים חשובים:

  1. בניית ציפורניים נעשית אך ורק אצל טכנאית מקצועית שמוסמכת ויש לה תעודות מקצוע.
  2. לאחר שבחרת אצל מי לבנות את ציפורנייך, בשעה טובה, תסמכי על זה שהיא תציע לך את שיטת הבניה הנכונה לך. לאחר מספר שאלות בירור, הטכנאית תדע איזו שיטה הכי מתאימה לך.
  3. כיום יש בשוק שלוש שיטות בניית ציפורניים מרכזיות:
    בניית ציפורניים בשיטת האקריל
    אבקה ונוזל שכשהם באים במגע יש ריאקציה כימית אשר גורמת לחומר להתקשות ואז יש ציפורן מוכנה לשיוף והברקה והיא מאוד חזקה ויפה.
    בניית ציפורניים בשיטת הטבילה
    שילוב של אבקה עם דבק. שיטה נהדרת למי שיש לה עור שמן במיוחד וסובלת מאלרגיה ורגישות לנוזל האקריל.
    בניית ציפורניים בשיטת הג’ל
    הג’ל נמרח על הציפורן ומייבשים אותו ע"י מנורת UV עם מינימום שיופים. שיטה נהדרת למי שלא אוהבת את השיופים במכונה ולא אוהבת ריחות חזקים של אקריל. שיטת בניית ציפורניים בג’ל נהדרת להשגת מראה של ציפורניים טבעיות. הג’ל מגיע בגוונים רבים, חלקם ייחודיים, הנשארים על הציפורן למשך שלושה שבועות.
  4. מומלץ מאוד לא לבחור בבניית ציפורניים ארוכות מידיי בפעם הראשונה כדי שתוכלי להסתגל לשינוי שפתאום יש ציפורן ויהיה אפשר לתפקד בבית כרגיל. צריך להסתגל לציפורניים בנויות. זה משהו חדש וזר, ובהתחלה קצת קשה איתן, אבל כשמתרגלים – אי אפשר בלעדיהן.

בניית ציפורניים – טיפים.
באדיבות: אילנית עזרן, טכנאית בניית ציפורניים ומנהלת פורום בניית ציפורניים בפורטל בראש.



עמוד זה נצפה: 522 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור