חיפוש באינדקס עסקים

בושם חדש – BURBBERY BODY

פורסם מאת: בתאריך: 6 אוגוסט 2012

 בושם חדש - BURBBERY BODY. צילום: ברברי חו"ללאור ההצלחה העולמית של הבושם האייקוני המוביל BURBBERY BODY, מושק בימים אלה בושם חדש בגרסת EDT, נשית וקלילה של מותג הבישום היוקרתי.

הבושם החדש, משלב ניחוח נקי ורענן של מרכיבים מעודנים הכוללים תפוח ירוק פריך ותה מפתה המסמל את השתקפותה העדינה של נערת ברברי.

הבושם מבטא את כוחו ויופיו של הבושם העדין, הקליל והרענן, המשלב תחושת ניקיון עם מרכיבים מעודנים, הכוללים: תפוח ירוק פריך ותה מפתה, בהשראת נערת ברברי העדינה, הנשית והחושנית.

התווים העליונים הירוקים – מלווים בתפוח ירוק, אפרסק מואר אלגנטי ואבסינת ירוק טרי, המעניקים תחושת ניקיון ורעננות לאורך כל היום.
תווי הלב – החושניים, מעניקים ניחוח מפתה, באמצעות תה, תמצית ורד טבעית ואלגום.
התו התחתון – מותיר זיכרון חושני, של קשמיר עצי, וניל קרמי, מושק וענבר היוצרים ניחוח בלתי נשכח.

הבקבוק והאריזה של הבושם בגרסת ה- EDT כמעט זהה בעיצובו לבקבוק ה- EDP המקורי המהווים ביטוי וסמל מתמשך, לכישרונו של מעצב המותג הבינלאומי, כריסטופר ביילי. הבקבוק, שזכה לפרסים רבים בשנה האחרונה, משדר אלגנטיות של תכשיט ועיצוב נשי, המשולב באריזה מתוחכמת , שנועדה ליצירת תחושה של יוקרה טהורה, באריזת קרטון לבנה, עם נגיעות כסופות המשקפת את הריח הנקי והיוקרתי.

הקמפיין של ברברי בודי, בכיכובה של השחקנית והדוגמנית הבריטית הידועה רוזי הנטינגטון-ווייטלי, נערת ברברי בודי הראשונה, מתפתח כאשר עושים קלוז אפ על הנטינגטון שעטויה במעיל טראנץ’ קואט בצבע ניוד קלאסי (המרמז על הצבע שהולך ללוות אותנו גם לחודשי הסתיו והחורף). מציגים לעיתים את גופה של וויטלי מזוויות שונות בשילוב זוויות מקבילות של בקבוק הבושם המרמז על "הגוף".

הקמפיין מבוים בקו נקי התואם את ניחוח הניקיון והחושניות העדינה והמרומזת של הבושם.
צילומי הקמפיין בוצעו על ידי הצלם הנודע מריו טסיטינו, בבימויו של ראש מחלקת קריאייטיב של ברברי כריסטופר ביילי. הקמפיין החדש, יפורסם מעבר לאמצעים המסורתיים, אף בניו מדיה וברשתות החברתיות- ביניהם: פייסבוק בו חברים למעלה מ- 7 מיליון איש ברחבי העולם, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, פינטרסט וגוגל+.

מותג הבישום BURBERRY משתייך למותג האופנה הבריטי היוקרתי הקיים משנת 1856 ומשלים למעשה את ה"טוטאל לוק" של נשות BURBERRY הקלאסיות. המותג משווק בלמעלה מ- 150 מרכזי אופנה ברחבי העולם והינו אחד מהמותגים המובילים והיוקרתיים בעולם.



עמוד זה נצפה: 433 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור