חיפוש באינדקס עסקים

בוטיק המעצבים – קולקציית קיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 יוני 2008

בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר המאגד תחת קורת גג אחת למעלה מ-40 מעצבים צעירים, מציג את קולקציית קיץ 2008. קולקציית קיץ 2008 של בוטיק המעצבים, מאופיינת במראה אקלקטי הנותן מענה איכותי למגוון סגנונות. בקולקציה ניתן למצוא פריטים המעוצבים בהשפעות הטרנדים המובילים של קיץ 2008, לצד פריטי וינטאג’ ייחודיים, פריטי אופנה קלאסיים ואף אופנה אקולוגית.

בוטיק המעצבים - קולקציית קיץ 2008


בוטיק המעצבים – קולקציית קיץ 2008

למראה בעיצוב וינטאג’, ניתן למצוא בקולקציית קיץ 2008 של בוטיק המעצבים שמלות מקסי בהשראת שנות ה-70 עם הדפסים גאומטריים, הדפסים פרחוניים ומוטיבים אתניים בגווני אדמה וצבעים חמים, בעיצובה של הדר ארליך. כמו כן ניתן למצוא, שמלות קצרות, בסגנון סיקסטיז, בגזרת A משולבות בכפתורי וינטאג’ במבחר צבעים אופנתיים. להשלמת המראה ניתן למצוא בבוטיק מגוון פריטי אקססוריז בעבודת יד של המעצבת קרן וולף.
להשגת המראה הרומנטי, מציגה מעצבת האופנה חנית חן שמלת כיווצים קצרה ובובתית בגזרה נשית ומחמיאה. להשלמת המראה ניתן לבחור בתכשיטים רומנטיים של המעצבת נעמה ברוש.
למראה מעודכן וטרנדי ניתן למצוא בבוטיק אוברול קז’ואל העשוי בד טריקו של המעצבת דנית גבריאלי, המגיע בגזרת סטרפלס בצבעי כחול, תכלת, לבן, סגול פרחוני, אדום ועוד. את האוברול ניתן לשדרג  ע"י תכשיטי אוברסייזד גדולים של המעצבת ליאת גינזבורג, חגורות מותן של קרן אטון ולהוסיף ארנק עור של המעצבת kika.
את הלוק הקלאסי בקולקציה ניתן למצוא בשמלות נשפכות בעלות מחשופים רכים של המעצבת ורדית לאור או בשמלת קולר שחורה עם נקודות לבנות של איגור. את השמלות של השניים ניתן ללבוש במספר וריאציות של קשירות, המקנות מראה שונה בכל פעם.


בוטיק המעצבים – קולקציית קיץ 2008

להשלמת המראה הנשי ניתן לבחור בעגילים של אפרת דדוש העשויים ממתכות שונות. לקבלת מראה אורבני שיק, ניתן למצוא אוברול עם שרוול קצר, מכופתר לכל אורכו, בעל גזרת מותן גבוהה ומראה שמזכיר מכנסי רכיבה. האוברול של המעצבת ג’ולייט מגיע במגוון צבעים אפורים בהירים, בז’ים והשחור הקלאסי. להשלמת המראה ניתן לבחור בשרשראות עם השפעות הייטקיות של הביסטיז.
למראה הקז’ואל האלטרנטיבי ניתן למצוא מכנסיים בהשראת מוטיבים של הפיפטיז בגזרה גבוהה, גופיית סבא עם הדפס של בעלי חיים של הביסטיז.
בוטיק המעצבים מציג גם אופנה אקולוגית. ניתן למצוא תיקים וארנקים ממוחזרים מחומרים מקוריים כמו: חוברות קומיקס, רשתות נגד יתושים ועוד של המעצבת איילה פרוינדליך, או לבחור בתיקים מצמיגים ממוחזרים של אילנית נאוטרה. עוד באקולוגי חגורות נטולות עור של הגורילות, שרשראות ממוחזרות של אורית חדד ועוד.
בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, בניהולה של מיטל ברונר, פועל משנת 2004. הבוטיק מהווה מזה שנים קרש קפיצה למעצבים מתחילים. בין המעצבים שהחלו את דרכם בבוטיק: רן צוריאל, עידו רקנאטי, d&a , אופירה, קרן אור, נאית רוזנפלד ועוד.



עמוד זה נצפה: 556 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור