חיפוש באינדקס עסקים

רשת אופנת ml משיקה את קולקציית הערב לקיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 יוני 2008

 רשת אופנת ml משיקה בימים אלה את קולקציית הערב לקיץ 2008 . הקולקציה נעה בין מראה הגלאם הנוצץ, המראה הרומנטי של שנות ה-20 למראה האורבני המחויט. הקו המנחה של הקולקציה הינו: Less is more  כשהדגש הנו באיכויות הבדים ובפרטים הקטנים. 

נועה תשבי ל-mlml משיקה קולקציה חדשה

בליין הרומנטי של קולקציית הערב של ml ניתן למצוא שמלות נשיות מבדים רכים בשילובי ויסקוזה ותחרה, המעניקים לשמלה את המראה הרך והנשפך. עוד בליין הרומנטי חצאיות פליסה, חצאיות וחולצות בטרנד השקוף בשילוב בדי שיפון הנותן השתקפות של צבעים. להשלמת המראה ניתן למצוא עליוניות תואמות בשילוב בד שיפון. 
 
בליין האורבני של קולקציית הערב ניתן למצוא ז’קטים מחויטים מבדים איכותיים בשילוב ליקרה או סאטן מבריק. מכנסיים מחטבים בגזרות עדכניות, חולצות מכופתרות, חולצות מבד סאטן בהדפסים שונים ועוד. עוד ניתן למצוא בקולקציה שמלות וחולצות בדפוסים עם מוטיבים אתניים בצבעים עדכניים במראה אורבני מתוחכם ומרהיב.
 ml משיקה קולקציה חדשה
במראה הערב הנוצץ ניתן למצוא שמלות וחולצות בשילובי זהב, כסף ולורקס. חולצות מתוכשטות בשילוב אבני סוורובסקי, חולצות בצבע אפור וכסף עם אלמנטים של חרוזים בעבודת יד ועוד. 
 
הצבעוניות בשעות הערב מתאפיינות בשילובי שמנת-זהב וכמובן השחור הנצחי עם נגיעות של זהב וכסף. עוד בקולקציה הצבעים הקלאסיים של חום, בז’, לבן, אפור וכן צבעוניות הקיץ המתפרצת עם מגוון צבעי בייסיק עליזים וצעירים: ירוק בשלל גווניו, צהוב, פוקסיה,  תכלת ועוד. כמו כן, הקולקציה עושה שימוש רב בשילובים  של הדפסים בצבעים זוהרים ובכך נותנת מראה מושלם לקולקציית הערב.



עמוד זה נצפה: 647 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור