חיפוש באינדקס עסקים

בגדי ים 2013 – H&O

פורסם מאת: בתאריך: 24 מרץ 2013

בגדי ים 2013 - H&O. צילום: דודי חסוןרשת האופנה H&O המפעילה מחלקות בגדי ים בכל סניפיה משיקה בימים אלה את קולקציות בגדי ים קיץ 2013.

מחלקת בגדי הים של H&O מציעה מגוון רחב של דגמים, גזרות וצבעים, באיכות ללא פשרות ובמחירים נוחים לכל כיס.

קולקציית בגדי הים לנשים הינה טרנדית, דינמית ועדכנית, המשלבת סיפורי אופנה ומיישרת קו עם ההשראות הבולטות של אופנת הקיץ הקרובה ומתרגמת אותן לאופנת חוף רעננה.

את הקולקציות בגדי הים של H&O מאפיינות קבוצות שונות אשר יחד יוצרות מראה שלם, העונות על כל המגמות האופנתיות והתחזיות הבולטות של קיץ 2013:

קבוצת הבייסיק – קבוצה המשלבת קשת של צבעים, במגוון עצום של גזרות. הקולקציה בנויה בצורת מיקס אנד מאץ’, מה שמאפשר שילובים אין סופיים והתאמה מושלמת לכל גזרה וסגנון של הלקוחה. הקולקציה מגיעה במגוון צבעים רחב.

קבוצת הפרינטים – קבוצה המשלבת דפוסים גיאומטריים לצד הדפסי פרחים, הדפסי נקודות במראה רטרו, הדפסי משבצות בצבעי קיץ ססגוניים ועוד.

קבוצת שחור לבן – בהמשך לקולקציות בגדי הנשים הרחבות בצבעי השחור לבן או שחור שמנת גם באופנת בגדי הים הטרנד במיטבו ומאופיין בקולקציה בשלושה דפוסים שונים: דפוס אתני גרפי בצבעי שחור ושמנת, דפוס כפרוות הנמר בצבעי שחור ושמנת, לעיתים משולב עם פוקסיה כקונטרסט ופסים רחבים של שחור ושמנת.

קבוצת הניאון פלאש – אופנת הקיץ לא מגיעה למימוש ללא צבעי שיא הקיץ . בקולקציה ניתן למצוא פריטי ניאון ירוק זרחני וורוד זרחני המציצים מתחת לבד קרושה מחורר. בגדי ים מולטי קולור בצבעים צפופים וקיצים, דפוסי פסים זרחני במראה גלישה ועוד.

קבוצת הגן הבוטני – בקבוצה זו ניתן למצוא פרחים ססגוניים על רקע שחור בשילוב סרט קישוט שמוסיף למראה נאיביות ומתקתקות. הדפסי הפרחים מופעים בצורות שונות ומעניקים מראה תוסס ומלא חיים.



עמוד זה נצפה: 509 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור