חיפוש באינדקס עסקים

נעלי SCOOP-טרנד הדפסי חיות, פרווה, המראה הגברי והמשבצות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 אוקטובר 2011

נעלי SCOOP - קולקציית סתיו- חורף 2011/12רשת ההנעלה Scoop, המונה 42 סניפים ברחבי הארץ,  משיקה בימים אלה  את הטרנדים לעונת סתיו- חורף 2011/12. הקולקציה של Scoop  כוללת מאות דגמים בשלל סגנונות, המתאימים לכל שעות היום, החל מנעליי קז’ואל למראה יום יומי, מגפיים בכל האורכים ועד לנעלי ערב מוקפדות ומאובזרות בתכשיטים.

העונה תורכב הקולקציה מ- 700 דגמי נעליים שונים הכוללים מגוון רב של סגנונות, באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים שווים לכל נפש. הקולקציה מתאפיינת בשימוש חומרים טבעיים, בניהם: עור הפוך, בדים מחוררים, בדים מודפסים, בדי יוטה, בדי אריג.
 
צבעוניות:  בעונה הקרובה נראה צבעוניות במראה צבעי החורף המושפעים באופנת מעצבי העל:  אפור, סגול, כחול, קאמל,  חום, צבעי שלכת, ורוד בייבי, בז’, שילוב של שחור ולבן, לצד הצבעים הקלאסיים: שחור, חום ולבן וכן המטאליים: זהב, ברונזה ,כסף.
הדוגמאות משלבות אבזמים, ניטים, פרנזים, הדפסים, אבנים בגדלים ובצבעים מגוונים, רצועות, שרוכים, תכשיטים, וגימורים בצבעוניות שונה.
העקבים: העקבים המובילים בחורף הקרוב הם עקבים עבים כמו הרוקי והצ’אנקי לצידם ניתן למצוא את עקבי החתול והפיקולי וכמו בכל עונה את עקבי הסטילטו והפלטפורמה.
 
הטרנדים הבולטים:
 
נעלי SCOOP - קולקציית סתיו- חורף 2011/12נעלים משובצות:
אחד הקאמבקים האופנתיים של החורף הקרוב הינו המראה המשובץ, המשרה אווירת וינטאג’ נעימה וקלאסית. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: נעלי בובה עם הדפס משבצות בגווני אדום שחור, אפור שחור וטורקיז אפור בעיטור פפיון לכה, נעלי סניקרס משובצות במגוון צבעים עם שרוכים צבעוניים, נעלי בובה עם חיתוכי לייזר בצורת משבצות בגווני ורוד בייבי.
 
נעלי SCOOP - קולקציית סתיו- חורף 2011/12נעלי לקה:
טרנד הנעליים המבריקות שליווה אותנו בקיץ האחרון ממשיך עימנו גם בעונת החורף הקרובה. הקולקציה העונה משדרת ניקיון, אסתטיקה והידור המאפיינים את נעלי הערב הנשיים. הקולקציה מתמקדת העיקר בדגמים המתאימים לערב אך מציגה גם מגוון דגמים המתאימים לשעות הפנאי והיום יום. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: נעלי בובה עם ציפוי לכה בצבע חום שוקולד ועיטור אבזם, נעלי בובה על עקב עם ציפוי לקה בצבע שחור, תיפורים מיוחדים ועיטור פפיטון, נעלי שפיץ עדיף עם עקב חתול בציפוי לכה בצבע בז’ ועיטור פפיון, נעלי בובה עם ציפוי לקה בצבע שחור עם רצועה דקה הנסגרת סביב הקרסול בעיטור פפיון.
 
 
נעלי SCOOP - קולקציית סתיו- חורף 2011/12נעליים בעיצוב גברי:
העונה נראה כי הטרנד המוביל הינו טרנד נעלי הנשים בעיצוב גברי. המהפכה הפמיניסטית, שיחררה את הנשים לבחור לעצמם אטריבוטים ממגדרים אחרים ויצרה עולם משוחרר יותר, שיש בו יותר סובלנות ופתיחות למשחק, ועל כן ניתן לראות מגוון רחב של נעלי אוקספורד על עקב דק המשלבות שרוכים בקדמת הנעל, מגפונים מזמש, המשלבים שרוכים לאורף הנעל כולה, נעלי אוקספורד שטוחים בעיטור שרוך הנקשר סביב כל הנעל וסגירת פפיון,
נעלי אוקספורד שטוחות המשלבות בדים ארוגים ושילוב של עור לקה, מגפיים שטוחים המשלבים שתי שכבות של בד עם שרוכים ואבזמים.
 
נעלי SCOOP - קולקציית סתיו- חורף 2011/12נעליים כתכשיט:
אחד מהטרנדים המובילים באופנת החורץ הקרובה, הינו טרנד הנעליים המתוכשטות הבא לידי ביטוי על מגוון רחב של נעליים העונה. הנעליים המתוכשטות מעניקות לאאוטפיט ערך מוסף, כך שלעיתים אין צורך באביזרי אופנה ואקססוריז נוספים. בקולקציה העונה ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי בובה בשילוב אבנים,אבזמים וחרוזים בולטים בקצה הנעל.
 
נעלי SCOOP - קולקציית סתיו- חורף 2011/12נעלי פרווה:  
קולקציית נעלי הפרווה עוצבה בהתאמה אישית לחורף הישראלי ומציעה מבחר נעליים המשלבים פרווה נעימה ורכה, כאשר השראת העיצוב לקוחה מתוך מראה הסקי האירופאי, המאופיין בשיק פרוותי ספורטיבי תוך דגש על נוחות לאורך כל היום. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא העונה מגוון נעלי אוקספורד שטוחות עם ביטנת פרווה פנימית, עיטורים שונים וצבעוניות רחבה.
 
נעלי SCOOP - קולקציית סתיו- חורף 2011/12נעליים בהדפס חיות:
אחד הטרנדים המובילים העונה הינו טרנד הדפסי החיות. נמרים, נחשים, זברות ושלל חיות משתלטים גם על תחום ההנעלה ולא רק על תחום הביגוד. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: נעלי מוקסינים בהדפס דלמטי המשלב פרווה ולכה בעיטור פפיון דק, נעלי בובה מנומרות בשילוב מספר בדים ופפיון בקצה הנעל, נעלי בובה שטוחות עם הדפס נחש ושילוב רצועות דקות עם אבזם בקצה הנעל.
 
להשלמת המראה משיקה רשת Scoop קולקציית אקססוריז רחבה הכוללת מגוון תיקים, חגורות, צעיפים, גרביונים, עגילים , טבעות ושרשראות.


עמוד זה נצפה: 548 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור