חיפוש באינדקס עסקים

רנואר משיקה מגזין אינטרנטי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 ספטמבר 2011

 מותג האופנה רנואר מציג לראשונה בישראלמגזין אופנה דיגיטלי ראשון מסוגו:
"
RENUAR URBAN MAGAZINE"

ההשקעה בהפקת והפצת המגזין נאמדת בכ- 500,000 $ ומאפשר לנחשפים למגזין לקבל טעימה חווייתית מכל מה שקורה בערים החשובות בעולם בתחום האמנות, העיצוב, המוזיקה והלייפ-סטייל

חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, מוציאה לאור בימים אלה, לראשונה בישראל, מגזין דיגיטלי ייחודי המשלב תכנים מגזינים מתחום הלייף סטייל עם קטלוג המותג לחורף 2012. ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ- 500,000 דולר.
 
Urban Magazine אורז את קטלוג קולקציית החורף של רנואר עם תכנים מגזינים בנושאים שונים הקשורים בסגנון החיים האורבאני ומאפשר הצצה למה שקורה החורף בערים החשובות בעולם.
 
מישל תמיר, מנהל השיווק של קבוצת רנוארלדברי מישל תמיר, מנהל השיווק של קבוצת רנואר: " החלטנו להשיק את המגזין הדיגיטלי האינטראקטיבי במקום קטלוג הקולקציה המודפס, אשר הודפס העונה במהדורה מצומצמת בלבד, מתוך כוונה למנף את הפלטפורמה הדיגיטלית ולהגיע לקהלים רחבים יותר.  
 לדבריו:" פיתוח המגזין הדיגיטלי מחזק את הזיקה של המותג לסגנון החיים ויישום של מגזין כזה מדגיש את מיצובה של רנואר כמותג אופנה מוביל ועדכני המביא לקהל אוהדיו חווית מותג כוללת (Total Brand Experience)". בהשקת המגזין, רנואר הופכת באופן רשמי מרשת אופנה ליישות אורבאנית נחשקת, רבת מימדים ולאוטוריטה בעולם האופנה במלוא מובן המילה".
 
עוד הוסיף תמיר: " מעבר לחשיפת הקולקציה החדשה, כולל המגזין תכנים מגוונים כדוגמת רשימת הקונצרטים וההופעות החיות הצפויות להתרחש בחורף הקרוב בערים המרכזיות בעולם, תערוכות אמנות חשובות לחורף הקרוב, רשימה של בתי קפה או חנויות שוקולד נבחרות בערים מרכזיות וסקירת חידושים בתחום העיצוב והתחבורה האורבאנית ועוד תכנים רבים אחרים המתחברים לחוויה הכוללת.
 
המהלך ייערך באמצעות משרד הפרסום אברהם ויכלול פרסום נרחב באינטרנט בעיתונים ובנקודות המכירה כל זאת על מנת לחזק את הדיאלוג המתמשך שמנהלת רשת רנואר עם לקוחותיה.
  
קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג’ דרעי . הקבוצה מפעילה את רשת רנואר נשים ורנואר גברים. כמו כן, מפעילה הקבוצה את רשת TWENTYFOURSEVEN

 מימין שמלה 189.9 שח תיק 259.9 שח משמאל שמלה 309.9 שח תיק 229.9 שח צילום אלון שפרנסקי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רנואר זקט 499.9 שח סריג 299.9 שח מכנסים 199.9 שח צעיף 69.9 שח צילום אלון שפרנסקי



עמוד זה נצפה: 434 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור