חיפוש באינדקס עסקים

אמריקן איגל קולקציית קיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 16 אפריל 2014

רשת האופנה הבינלאומית  AMERICAN EAGLE OUTFITTERS משיקה את קולקציית הקיץ לשנת 2014, המשלבת את הטרנדים הבולטים בעולם,  באופנת הקז’ואל הנצחית המאפיינת את המותג.

הקולקציה צולמה במיאמי, תחת הקונספט של חוויה אורבנית, רוח חופשית, אינדיבידואלית וצעירה.  עם השפעות של שנות ה- 80 וחוף הים.
 
בקולקציה לצעירות
אחד מהטרנדים הבולטים הוא הפרחוניות האביבית המגולמת במגוון פריטים– שמלות רכות, בדים רכים ונשפכים (SOFT DRESSING), אוברולים, מכנסונים, חולצות וגופיות.  גם בשילוב אלמנטים טרופיים ברוח הוואי.
הצבעוניות השלטת בקולקציה קלילה וקיצית בגווני וורוד, כתום, סגול,  קורל, כחול ומנטה. בנוסף,  צבע האינדיגו עוטף את כל הקולקציה החדשה, עם קשת גוונים כחלחלה החל מתכלת בהיר מאוד, ועד לגווני אקווה מרעננים וכחול כהה.
חולצות: גופיות מליבו מבדי כותנה עדינים, חולצות קשירה, חולצות CROP עם הדפסים,  שמלות מידי ומקסי וחצאיות מיני.
 

BLACK & WHITE  השילוב הנצחי! הדפסים וגזרות נועזות לוקחים את השילוב בקולקציה הזה צעד אחד קדימה לטוטאל לוק של שחור לבן או בשילוב עם מכנסי ג’ינס.

טרנד נוסף בקולקציה הוא המראה הספורטיבי עם קריצה לשנות ה- 80: השראות מעולם הספורט – חולצות פוטבול, מכנסי ג’ינס בגזרת בויפרנד, הדפסים גרפיים של אותיות ומספרים, בדי פרנץ’ טרי וסניקרס, למראה TOMBOY  מושלם.
קולקציית השורטים החדשה, פריט החובה לעונה החמה, מורכבת מג’ינסים קצרים בגזרות שונות, בעיבוד של כביסות מסיביות במראה משופשף.
וקולקציית מכנסי קרופ CROP – ג’ינסים ומכנסיים צבעוניים באורך הקרסול ובגזרות שונות:
SKINNY CROP
BOY CROP
HI RISE JEGGING CROP
TOMBOY

בנוסף, מגוון אקססוריז להשלמת המראה: צעיפים דקיקים, משקפי שמש, תיקים, כפכפים ונעלי בובה.

קולקציית הצעירים לקיץ אופנתית מתמיד. 
פריטי לבוש בצבעי פסטל ונגיעות של צבעי ניאון הדפסי פוטופרינט, ספארי, פרחים והדפסים גרפיים ברוח שנות ה- 80 ווניס ביץ’ מעניקים לגברים שלנו לוק אולטרה עדכני וקליל לעונה.

בעונה החמה הגופייה היא פריט חובה בארון של כל גבר ישראלי, והעונה היא מוצגת בגזרות חדשות: עשרות דגמי גופיות בהדפסי טאי די, פוטופרינט, פסים, הדפסים גרפיים והדפסים טרופיים. וכמובן, חולצות טי צבעוניות וחולצות הפולו קלאסיות בעשרות צבעים.

 
גם בקולקציית הגברים, מכנסי הג’ינס הם פריט מרכזי והעונה הם מוצגים החל מגווני שחור ואפור ועד לגווני אינדיגו בהירים במיוחד, בגזרה קצרה ובמראה DESTROYED.
מגוון אקססוריז משלימים את המראה, חגורות, כובעים, משקפי שמש ותיקים.
וכמובן ה  BEST SELLER שלנו- הכפכפים!  מעור ומגומי.

 
קולקציית בגדי הים לגברים ולנשים הקיץ לוהטת מתמיד!

לנשים ישנן גזרות מגוונות להתאמה למבני גוף שונים הצבעוניות משתלבת עם קולקציית הביגוד בשחור/לבן, צבעי גלידה והדפסים:
משולשים הקלאסי
מחוך
סטרפלס
רטרו
 
לגברים מוצעים מגוון בגדי ים
בשתי גזרות: קצרה וארוכה, במגוון צבעים, בהדפסי פוטופרינט ובדיגום משובץ. 

 

 



עמוד זה נצפה: 468 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור