חיפוש באינדקס עסקים

אריק מאיוסט מגיע למודיעין

פורסם מאת: בתאריך: 4 יולי 2012

אריק מאיוסט, מעצב השיער שהוציא כבר מספר ספרי הדרכה בשפות שונות להדרכת מעצבי שיער בנושא התסרוקות ועיצוב שיער לאירועים אינו צועד במקום.

אחרי שראינו אותו מופיע כשגריר חב’ Moroccanoil® במספר תוכניות טלוויזיה, הפקות אופנה, השקות וכיוצ"ב הוא עושה בימים אלה צעד עסקי נוסף ומעניין. מעבר למספרה בתל אביב, עומד אריק מאיוסט לפתוח סניף חדש בעיר מודיעין בהנהלת אושרי דדון.

אושרי, גם הוא מעצב שיער ותיק ובעל ניסיון ומוניטין רב, עבד בשנתיים האחרונות במספרה של אריק מאיוסט בתל אביב. הכישרון יוצא הדופן של אושרי בא לידי ביטוי בעבודות שלו בהפקות אופנה מדהימות ובסגנון הייחודי שלו בעיצוב שיער. אושרי מתמחה בתספורות בקווי גזירה חדשניים, צבע וגוונים לשיער והתמחות בכל סוגי החלקות השיער. המספרה החדשה שתיפתח במודיעין תתמקד בהתאמה של תספורות לתווי הפנים, לאופי הלקוחה ואופי שיערה.

"המטרה שלנו היא להביא את החידושים והגישה של המספרה שלנו בתל אביב, למודיעין" מסר אושרי דדון. בנוסף לידי האומן של אושרי דדון, יגיע אריק מאיוסט מספר פעמים בחודש למספרה במודיעין לטפל בלקוחות. פרטים נוספים על המקום ופרטי יצירת קשר לקביעת פגישה, בהמשך.


אריק מאיוסט מגיע למודיעין



עמוד זה נצפה: 425 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור