חיפוש באינדקס עסקים

אופנת השיער לגברים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 ספטמבר 2007

עיצובי שיער לגברים - חורף 2008אופנת השיער לגברים משתנה בתדירות בדומה לזו של הנשים רק שאפשרויות העיצוב גדלות ככל שהשיער קצר יותר .המגמה המתגבשת לקראת החורף הקרוב חושפת סגנון ועיצוב שיער על בסיס קצר ומודגש תוך כדי שמירה על הטקסטורה הטבעית הקיימת בו . סגנון תספורת מומלץ לשיער חלק ודק :

ניתן לבחור בתספורת שתהיה מבוססת על שיער באורך קצר במיוחד כאשר בצדדים ובחלק האחורי וגם בעורף ניצור שכבת שיער "קצוצה" כך שתהיה צמודה ככל האפשר לקרקפת. המראה הצמוד יצור מראה צעיר מלא אנרגיה ואופנתי. סגנון תספורת מומלץ לשיער רגיל עד עבה : ניתן לבחור בתספורת המבוססת על אורך בינוני כאשר החלק הקדמי יהיה מבוסס על "פוני" קצר.

מצח חשוף מחייב שמירה על קו קצר במיוחד ולכן בסגנון זה כדאי לשמור על האורך בחלק הקדמי של השיער. כמו כן,ניתן בהתאם למבנה הפנים ולסוג השיער לשמור על אורך בחלק האחורי של הראש( העורף) כדי ליצור אפקט של המשכיות מתונה. סגנון תספורת מומלץ לשיער עבה מלא וגלי במיוחד (עד לתלתלים): במקרים אלו כדאי לשמור על אורך שיהיה מספיק כדי שניתן יהיה ליצור עיצוב חופשי ומלא תנועה. שיער מתולתל יהיה בעל אופי קופצני יותר ופחות נוח לסידור ועל כן חשוב לשמור על כך שיהיה מספיק אורך איתו ניתן יהיה לעצב את השיער.

צבעי שיער לגברים גם הם נהפכו להיות במרכז העניינים ומשמשים בסיס מרכזי לקראת בחירת המראה האולטימטיבי. המגמה בעולם שנמשכת כבר למעלה משנתיים היא צביעה של שיער הגברים לגוון בלונד בהיר –עד מאוד בעיקר כאשר מדובר בשיער בעל מרקם דק כאשר צבעו הבסיסי הטבעי בהיר באופן יחסי. לאחרונה חל שינוי מסוים בבחירת הגוונים והאופנה מאפשרת שימוש במספר גוונים או יצירת גוונים על בסיס בלונד ברקע שיער הנשאר אחיד וכהה יותר. אפקטים אלו יוצרים שיער בעל מראה עדכני ואופנתי במיוחד.

גוון נוסף בולט הוא השחור המבוסס פיגמנטים כחולים. גוון זה מומלץ לשימוש כאשר השיער ארוך באופן יחסי אשר יחשוף פחות את עור הפנים. גוון כהה יוצר הבלטה של העור צבעו,צורתו,פגעים וכתמים הקיימים בו ולכן רצוי שהשיער הצבוע יהיה רחוק ככל האפשר ממסגרת הפנים. אז לחורף הקרוב רצוי להתכונן במלא המרץ כדי להשיג את המראה הנכון בזמן הנכון עם האפקטים המתאימים עיצוב שיער –מיטש ל"הייר קולג’" צילום –סרגיי אביב איפור-טניה ל-LT COSMETIC



עמוד זה נצפה: 517 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור