חיפוש באינדקס עסקים

חברי קבוצת הייר קולג

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 ספטמבר 2007

מימין יגאל גוט ראובן טפר ומיטש להייר קולג באירוע במוסקבה

חברי קבוצת הייר קולג פורצים גבולות בינלאומיים לאחר שיצאו למוסקבה כדי להציג את הטרנדים העדכניים לסתיו חורף 2007-8.

בחסות ובליווי של חברת השיער "הייפרטין" ישראל יצאו מעצבי השיער ראובן טפר, מיטש סולימנוב ויגאל גוט למוסקבה כדי להדריך במסגרת של ערב מקצועי מעצבי שיער בנושאים מקצועיים כגון עיצובי תספורות,תסרוקות ערב וטכניקות בצבעים.

החזון היה כך מדווח מיטש "להעביר מסר של אופנה עדכנית המבוססת על קווים גיאומטריים כאשר הבסיס לכל המראות היה שמירה על שילובי טקסטורה הקיימים בשיער ושימוש בהם ליצירת הקו הסופי.בחרנו לעצב שיער בין חלק למתולתל תוך שימוש בצבעים דומיננטיים לצד צבעים רכים ומתונים.בתחום הצבע שילבנו טכניקות של UNDER COLOR איתם יצרנו משחקי טונים ברמות שונות בהתאם לגוונים המעודכנים. לאחר הכנות רבות,תכתובת ותיאומים מהארץ יצאנו עם קונספט מגובש משותף כאשר המסר העיקרי שליווה אותנו היה מבוסס על עבודת צוות תוך שמירה על שפה מקצועית אחידה וייחודית".

 

מול קהל של מעצבי שיער,אנשי עסקים,כתבים מהעיתונות הכתובה והאלקטרונית כולל ערוצי הטלוויזיה שהגיעו במיוחד לסיקור האירוע חשפו השלושה טרנדים לסתיו חורף 2007-8 תוך שימוש בסדרת מוצרי השיער של חברת "הייפרטין" שהיא גם הייתה המארחת המקומית. האירוע התקיים בבית האופנה של המעצב הידוע סלבה זיידב ונמשך למעלה משלוש שעות.

יגאל מוסיף "בחרנו לחשוף קולקציית שיער מטעמנו תוך שמירה על קונספט של מופע זוהר ססגוני ומלא אנרגיה ומקצועיות. היה לנו חשוב להדגיש שאופנת השיער כיום מבוססת על שילובים של "ניגודים",משחקי טקסטורות בשיער ויצירת מראות אופנתיים תוך שמירה על הבסיס הטבעי הקיים בשיער. רצינו ואני מאמין שגם הצלחנו להפתיע ולרגש את הקהל תוך כדי יצירת המראות על ראשן של דוגמניות כאשר חילקנו את הנושאים לשלוש קבוצות עיקריות –עיצוב תסרוקות ערב, קווים בתספורות,טכניקות בצבעים כאשר בשלב ההדגמה עבדנו מסונכרנים ועיצבנו תספורות תוך כדי שאנו מחליפים דוגמניות בינינו ומשיגים תוצאה אחידה .לאחר הפרויקט הנ"ל, אין לי ספק שנוכל לצאת למקומות נוספים ברחבי אירופה ולייצג את עצמנו וכמובן את ישראל במופעים מושקעים דומים כאשר המטרה העיקרית תהיה העברת אינפורמציה מקצועית לכלל מעצבי השיער באשר הם".

חברת "הייפרטין" רוסיה חגגה שנת פעילות וחברי "הייר קולג" נבחרו להגיע היישר מישראל כדי לחלוק ידע מקצועי והשראה בפתחו של חורף 2007-8. באירוע נכחו גם עורכי מגזין האופנה היוקרתי "דולורס" , הייר, צלמי אופנה עיתונות וטלוויזיה כמו גם ערוץ HAIR TV ,סלבריטאים מקומיים, נציגי ומנהלי חברת "הייפרטין" שהגיעו במיוחד מספרד ועוד רבים וטובים. מדגיש ראובן טפר ומוסיף : "במהלך האודישנים שהתקיימו ביום הגעתנו למוסקבה בחרנו דוגמניות שיער על פי פרמטר אחד מוביל – בחירת שיער איתו ניתן יהיה להדגיש את המסר שלנו למגמות האופנה העכשוויות. שילובי עיצוב של בין מתולתל לחלק כאשר הדגש הוא בחלקים הקדמיים של השיער. מבנה התסרוקות היה מבוסס על קו עיצובי מוגדר ומתוכנן מראש והמסר היה אופנה קלאסית עם נגיעות ורמיזות של אוואנגרד.

שמרנו על תנועה חופשית מלאה בנפח ותנועה,חשפנו רעיונות חדשים תוך שימוש באביזרים מיוחדים ליצירת המראה האולטימטיבי והסגנון המוביל מבחינתנו הוא הסגנון המסחרי /פרקטי. בערב אינטנסיבי מלא באטרקציות לקחו חלק להקת מתופפים שחיממו את הקהל,צוות רקדניות פתחו את המופע ותוכנית הערב העשירה תרמה להשראה כולה. אני חייב לומר כי ההתנסות שלנו גם מהעבר מעל במות בינלאומיות מוכיח כי שילוב של מקצוענות,תכנון מקדים ובחירת קונספט אחיד וחזק מביא לתוצאות מרשימות ומפתות במיוחד. אני מרגיש באופן אישי שגרמנו לקולגות שלנו לריגוש מקצועי ומקווה שיהיו ישימים עבורם במהלך העבודה היומיומית במספרות שלהם".

ואנחנו מאלה שנשארו בארץ נותר לנו רק לפרגן ולחזק את ידם של כל איש מקצוע השואף לפרוץ גבולות ולקחת חלק באירועם דומים בינלאומיים. ישראל חזק על המפה והיום יותר מתמיד נפתחה האופציה לחשיפה ללא גבולות מדינה ומקום. היוזמה של חברות השיער בעזרתן ותחת חסותן מעצבי השיער הישראלים יכולים לתרגם את הידע תוך שימוש במגוון המוצרים המתקדמים למקצועיות מבורכת שמחזקת כל אחת ואחד גם ברמה האישית. מקורות יודעי דבר מוסרים לנו שהתוכנית של "הייר קולג" מתרחבת ברמה הבינלאומית בתחום ההדרכות ובהחלט יש עוד למה לצפות- עדכונים בהמשך!

 



עמוד זה נצפה: 528 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור