חיפוש באינדקס עסקים

אסתי לאודר – מראה איפור אביב 2010 בהשראת הוליווד

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 מרץ 2010

אסתי לאודר מציגה את Very Hollywood Color Collection מראה איפור שעיצב מעצב העל מייקל קורס. שיתוף פעולה זה נוצר מחברות ארוכת טווח עם ארין לאודר, סגנית נשיא בכיר והמנהלת היצירתיתאסתי לאודר - מראה איפור אביב 2010 בהשראת הוליווד של אסתי לאודר והמעצב האמריקאי המפורסם מייקל קורס. 
"אף אחד לא מבין זוהר מודרני ויוקרה כמו ארין לאודר ומותג אסתי לאודר, אשר הם המהות של הקולקציה הזו" אומר מייקל קורס.

הקולקציה היא אוסף של מוצרים במהדורה מוגבלת המשקפים את פילוסופיית היופי הנצחי של אסתי לאודר וסגנון האופנה היוקרתי והמודרני של מייקל קורס. פילוסופית העיצוב של מייקל הגדירה את הזוהר האמריקאי המודרני. אין זו הפתעה שנוכחותו חדרה לסצנה ההוליוודית המודרנית  – בין אם הוא מלביש ידוענים לשטיח האדום או נוכח בתצוגות, מייקל קורס הוא שם נרדף להוליווד.

קולקציית מראה האיפור לאביב 2010 של אסתי לאודר מייקל קורס, מציגה שני מראות זוהרים:

קולקציית Bel Air Beige מציגה את צבע הבז’ הקלאסי וצבע הקורל של מייקל קורס בשילוב עם שפתיים ולחיים נוצצות בגוון אפרסק ואיפור עיניים מעושן.

קולקציית Rodeo Pink מציגה גוונים חדשים בצבע תות בהיר, שפתיים ולחיים בולטות ואיפור עיניים מודגש.

שני המראות כוללים את המרכיבים המהותיים של המראה ההוליוודי, ומציגים גוונים מתאימים של סומק, צללית-דו לעיניים, עיפרון עיניים, ברק לשפתיים SPF 15, גלוס לשפתיים וציפוי לציפורניים. לזוהר הוליוודי נוסף, הקולקציה כוללת פריטים נוספים לעור זוהר ושפתיים מושלמות, בהם ניתן להשתמש לכול סוג של מראה.



עמוד זה נצפה: 469 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור