חיפוש באינדקס עסקים

פדני תכשיטנים מציגה: קולקציית שעונים MICHAEL KORS

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אוגוסט 2008

פדני תכשיטנים מציגה: קולקציית שעונים MICHAEL KORSמייקל קורס (MICHAEL KORS), אחד המעצבים המובילים והבולטים בניו-יורק מפתיע עם קולקציית שעונים בעלת נוכחות ושיק המשלבת בין מתכות וחומרים ייחודיים נוספים ומאופיינת בקווים נקים וקלאסיים, ומשדרת איכות ויצירתיות בהתאם למיטב המסורת של מייקל קורס.
בני פדני, מנכ"ל ובעלים פדני תכשיטנים, מסר כי "קולקציית השעונים המעוצבת של מייקל קורס תורמת לשדרוג  המראה בצורה ייחודית בעיקר בזכות שילוב הצורות והחומרים וכמובן המראה העשיר המאפיין את הקולקציה בשילוב מראה קז’ואל עדכני".
קולקציית קיץ 2008 של שעוני מייקל קורס מציגה שילוב ייחודי של מתכות ואלמנטים חדשים של עיצוב ובה בעת שומרת על קווים הנקיים וקלאסיים המאפיינים את סגנונו של מייקל קורס (MICHAEL KORS).
בהשראתם של אקססוריז אחרים המתווספים לטוטאל לוק של המעצב, (כגון תיקים, נעליים, משקפיים ואביזרי אופנה שונים) הצליח מייקל קורס לעצב דגמי שעונים חדשים בעלי משמעות ונוכחות, כאלה שמחמיאים לפרק היד ומחזקים לנו את התחושה שאנו עונדים שעון מבית טוב.
כל השעונים המרכיבים את הקולקציה הצעירה והשובבית של מייקל קורס, זוכים לרמה גבוהה של איכות, יצירתיות וייחודיות אופנתית, כזאת שלא קל למצוא בעולם האופנה של ימינו.

 פדני תכשיטנים מציגה: קולקציית שעונים MICHAEL KORS
פדני תכשיטנים מציגה: קולקציית שעונים MICHAEL KORS



עמוד זה נצפה: 665 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור