חיפוש באינדקס עסקים

הנשים באדום שעוני אומגה לנשים

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 6 נובמבר 2018

השקה של מותגי שעוני אומגה בשנחאי

מותג שעוני היוקרה אומגה, חגג השבוע באירוע נוצץבניחוח הוליוודי,בשנחאי, את השקת אוסף השעונים "קונסטליישןמנהטן" בהשתתפות אורחות הכבוד ההוליוודיות:סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרהאמברוסיו וליו שישי.

האירוע נפתח בקוקטייל מפואר, כאשר האורחים לבושים בשמלות מפוארות וחליפות טוקסידו של בתי האופנה המובילים באירופה.

 

את האירוע פתח נשיא אומגה העולמי רינאלדאשילמןשאמר: "יש לנו מזל שארבע החברות הקרובות של אומגה כאן אתנו יחד: סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרהאמברוסיו וליו שישי כל אחת מהן מייצגת יופי, תחכום ומצוינות המתכתב עם אוסף השעונים החדשים".

ניקול קידמן סיפרה לאורחים: "אני מכירה את אומגה מזה זמן רב וזה מותג שאכפת לו מאיכות המוצר. שעונים אלה נעשים במיוחד עבור נשים והם הצליחו להסתגל ולשנות בצורה מתוחכמת ואלגנטית ביותר."

סינדי קרופורדאמרה באירוע: "אני רואה כיצד האוסף של השעונים התפתח בעשורים האחרונים ואני מתרשמת תמיד מהעיצובים החדשים של אומגה. זה שעון כל כך קלאסי, אבל הדגמים החדשים אללו מוכיחים עד כמה הוא רלוונטי גם היום".

הנשים באדום

אלסנדרהאמברוסיו, אמרה: "אני אוהבת אופנה שהיא נצחית וקולקציית קונסטליישן היא דוגמה מושלמת לכך. יש לה היסטוריה וסגנון, וזהו שעון שאף פעם לא מאבד מהקסם שלו".

השחקנית הסינית ליו שישי, אחת השגרירות החדשות של אומגה, אמרה: "הכבוד הוא לי לקבל את פני כולם בארץ מולדתי. זו זכות גדולה להיות בשנחאי ולשתף את הבמה עם נשים כה חזקות".

הנשים באדום שעוני אומגה לנשים

 

הערב המיוחד הסתיים בהופעה מוסיקלית של הפסנתרן סטיבן רידלי, וכן את גילוי קמפיין הקונסטליישן החדש של אומגה. התמונות של הכוכבות מהאירוע, צולמו על ידי הצלם הנודע דיימון בייקר.

בישראל יושקו הדגמים החדשים של אומגה לנשים בחודש הקרוב. לרגל השקת השעונים בישראל יערך קמפיין רחב עם ארבעת הכוכבות:סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה
אמברוסיו וליו שישי



עמוד זה נצפה: 1,145 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור