חיפוש באינדקס עסקים

שבעת מיני יהלומים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 ספטמבר 2008

אחד מסימני חודש תשרי הוא שבעת המינים. חברת ג’ראלדו מציגה לקראת חגי תשרי 7 סוגי יהלומים שכל אחת הייתה שמחה לענוד.שבעת מיני יהלומים

  • רימון: "ירבה זרעך כרימון".
    עוד בימי קדם, יופייה של האישה הושווה לפלח הרימון, לברק גרעיניו ולצבעם הלוהט. בדיוק כמו פלח הרימון, כך גם אבן ה-ROUND. צורתה העגולה והקלאסית ומשחק האור האידיאלי והבוהק אכן יגרמו לכל אישה באשר היא לקבל משמעות חדשה וחזקה יותר למילה: יופי.
     
    שבעת מיני יהלומים
  • שעורה: "ותהי חלקת השדה מלאה שעורים".
    לפני גילוי החיטה, שימשה השעורה הארוכה כמזונו הבסיסי של האדם ועונת הקציר שימשה לציון מאורעות שונים בשנה. אבן ה-BAGUETTE המוארכת כשעורה ובעלת משחק אור קר ואצילי, תעניק לכל אישה ערך מוסף בציון תקופת החגים הקרבה אלינו. 
     
  • חיטה: "והחיטה והכוסמת לא נכו כי אפילת הנה".שבעת מיני יהלומים
    בימי התנ"ך החיטה הייתה בעלת משמעות קיומית וכמו השעורה, מאורעות השנה נקבעו עפ"י עונת קציר החיטים.
    כפי שניתן להשוות בין השעורה לחיטה, כך גם יש מקום להשוואה בין אבן ה-BAGUETTE לאבני-EMERALD ו-ASHER. אומנם מדובר בשתי אבנים שונות, אך בתכונותיהן דומות זו לזו. צורתן דומה לצורתה של אבן ה-BAGUETTE, אך משחקי האור שלהן חזק יותר ובוהק יותר. וכפי שבתקופת התנ"ך, שימשה החיטה כמזונו הבסיסי של האדם, כך בסיסי שכף ידנו תתפאר באחת מהאבנים הנ"ל.
    שבעת מיני יהלומים
  • גפן: "ויספר שר המשקים את חלמו ליוסף ויאמר לו בחלומי והנה גפן לפני".
    בימים ההם, נחשבה הגפן לאחד מגידולי היסוד החשובים בארצנו וסימלה את עם ישראל הנבדל מיתר העמים. אבן ה-PRINCESS המרובעת, נבדלת גם היא. לוח האבן שלה גדול יותר משל שאר האבנים והיא בעלת משחקי אור מקסימאליים המופצים לכל הכיוונים.
     
  • זית: "ותבוא אליו היונה לעת ערב והנה עלה זית טרף בפיה".שבעת מיני יהלומים
    כבר בימי התורה, סימל עץ הזית הוד, פאר ורעננות. היונה ששלח נח, חזרה עם עלה זית בפיה ומאז מסמל הזית גם את השלום. כמו עץ הזית, כך גם אבן ה-MARQUISE. מדובר באבן מתנה מפוארת המזכירה בצורתה את הזית. היא מיועדת לשימוש בתכשיט בעל אבן אחת מרכזית ויקרה ולבדה מעניקה את ההוד, הפאר וההדר המתבקשים.
    גבר אשר חותר להשיג שלום בית, יכול פשוט להגיע עם תכשיט משובץ באבן ה-MARQUISE בפיו.
    שבעת מיני יהלומים
  • תמר: "ויקח יהודה אשה לער בכורו ושמה תמר".
    התמר סימל את תקוות ההלך הנודד במדבר כיוון שעץ הדקל שולח את שורשיו למעמקי האדמה ומוצא מים גם במדבר הצחיח.
    על שום קומתו התמירה של הדקל, הוא הפך לסמל היופי והניצחון. אבן ה-PEAR בעלת צורת טיפת המים, מתאימה לעיצובים מיוחדים וספציפיים ומוכיחה שכמו התמר, גם היא סמל היופי והניצחון.
    שבעת מיני יהלומים
  • תאנה: "ויאמרו העצים לתאנה לכי את מלכי עלינו".
    בימי קדם, סימלה התאנה את השלווה והביטחון ופירות התאנה שימשו כצידה לדרך. במבט חטוף על אבן ה-PEAR HEART, ניתן להבחין בצורת הלב, ומה מעניק לנו יותר שלווה וביטחון מאשר לב אוהב? כמו התאנה, לב שלם ואוהב מספק לנו את הצידה הנדרשת להמשך דרכנו.

 

"ג’ראלדו" מתמחה בעיצוב וייצור תכשיטי זהב 18 קראט משובצים ביהלומים (שעונים, עגילים, טבעות, שרשראות וכדומה), המבוססים על אומנות שיבוץ הנקראת – INVISIBLE SETTING, על העיצובים הייחודיים ועל היצירות החדשות, נרשמו מספר פטנטים על שם "ג’ראלדו".



עמוד זה נצפה: 524 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור