חיפוש באינדקס עסקים

איפור נכון לבעלות משקפיים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

משקפיים כיום נחשבים לאביזר מאוד אופנתי ובמקרים רבים הופכים להיות חלק בלתי ניפרד מהמראה הכללי שאת בוחרתאיפור נכון למשקפיים ויוצרת לעצמך .
צבעים צורות וגדלים שונים נמכרים בחנויות על פי התאמה מדויקת למבנה הפנים רק שלעיתים נשים עלולות לשכוח את נושא האיפור היומיומי בכל הקשור לאזור העיניים ולא תמיד מודעות לכך שהצבע הנבחר של מסגרת המשקפיים עלולה להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות ובבחירת צבעי האיפור. לאחר שבחרת לעצמך את המשקפיים בגוון הנכון ולאחר שבחנת את הצורה והגודל לא נותר מאשר לשמוע על מספר טיפים חיוניים ליצירת מראה נכון יותר על פי הסגנון המועדף עלייך למראה מסוגנן ויוקרתי: חשוב לבחור בגוון בהיר יותר בתוך העין בעזרת עיפרון.
ליצירת "הילה" בהירה ניתן להשתמש בקונסילר נוזלי .
לסיום, כדאי להניח מעט איילנר בגוון מעושן ולטשטש את המרקם עד לכיוון הרקות.
טיפ: במידה וצבע המסגרת של המשקפיים דומיננטי מומלץ למתן את אזור העין ולבחור בגוונים רכים יותר ואו ממשפחת הפסטלים. לעיניים בגוון כחול – נבחר בגווני טורקיז, תכלת או ורוד בהיר.
לעיניים בגוון ירוק – נבחר בגווני זהב, ברונזה בהירה או ירקרק בהיר. איפור נכון למשקפיים
לעיניים כהות יותר נבחר בגוונים בהירים ליצירת מראה "פתוח" יותר.
למראה ספורטיבי: להשגת מראה נערי ורענן השתמשי בצלליות בגוונים של ורדרד, אפרסק או חום טבעי בהיר לתוספת קלה של צלליות מבריקות ובהירות.
על שורש ריס תחתון מומלץ להניח צללית בהירה בגוון לבן או שמנת .
להשגת המראה הנכון חשוב לבצע תיחום סביב העין מבפנים כאשר מושכים את הקו הסופי של התוחם לאזור הרקות בעזרת כרית האצבעות על ידי תנועת משיכה אחורנית .
טיפ : לאזור גב האף בנקודה בה המשקף נצמד תידרש תשומת לב מיוחדת על ידי מריחה מקדימה של מק אפ נוזלי בגוון טבעי ליצירת משטח אחיד יותר שיישמר נקי לאורך כל היום.

כתב ואיפר: יוסי ביטון.



עמוד זה נצפה: 527 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור