חיפוש באינדקס עסקים

איך יוצרים טיפת מזל ? ? ?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 יוני 2007

 איך יוצרים טיפת מזל  ? ? ? לקראת ההגרלה הגדולה של מפעל הפיס  מציעה אוריאלה פז-מורין,  טיפים שיסייעו לכם להכין את עצמכם לזכייה וליצור מרחב לשפע וכסף בחייכם: בכל פעם לקראת הגרלה, מתגברת ההתרגשות והתקווה, שהפעם.. אנחנו נזכה. התפיסה הרווחת הינה שכדי לזכות בשפע כסף- צריך דבר אחד, השמור ליחידי סגולה וידוע בשמו: מזל. רק טיפ-טיפת מזל..
ישנן אמונות שונות ודרכים ’מלומדות’ כדי להצליח להביא את המזל. ממלאים טפסי הגרלה לפי תאריכים חשובים, מספרים אהובים, גיל, מספר ילדים או מספר הבית. מחפשים רמזים, התגלות נבואית חלום או מסר משמים, שולחים טופס אוטומאטי בדוכן מוכר ואהוב, או סתם כך מצטרפים לחבר’ה בטופס משותף. בכל אלה נדמה שרבה המקריות או יד הגורל.
אך ליצירת מציאות רצויה ישנה חוקיות משלה. ניתן להשתמש בכמה כללי מגנוט, ולמשוך אל חיינו מציאות של שפע, ברכה והצלחה. בבסיסה, ההבנה הרוחנית שאנו "ממגנטים" אל חיינו את מה שקיים בתוכנו. אם בתוכנו אנו חשים מחסור וקושי, זו תהיה ההקרנה שלנו אל העולם, וזה גם מה שנקבל בחזרה: כל ניסיונותינו ליצור שפע, כסף והצלחה עלולים להיכשל. כאשר אנו מקרינים וחווים אופטימיות, אמונה ושפע בתוכנו, כוח המגנוט ימשוך אלינו הצלחה בהתאם.
איך אפשר לעשות זאת? לפניכם רשימה של   10  טיפים להצלחה:
1. אמונה- כשאתם מטילים ספק- אתם מרחיקים מהשדה המגנטי שלכם מציאות רצויה. כוח האמונה- יוצר מציאות. האמינו שזה אפשרי!
2. תחושה- איך, לפי דעתכם, אתם תרגישו כשיש לכם כבר שפע כסף? היו כבר כעת בהרגשה זו- אפשרו לעצמכם להתחבר לאיכויות שהכסף מביא לחייכם, כמו תחושת ביטחון, יציבות, רווחה, רגיעה, שמחה וכל העולה על רוחכם, כאילו הכסף מצוי כבר בידכם. ככל שאתם משתעשעים באפשרות זו והופכים אותה למציאותית במחשבתכם, כך אתם מקרבים את הגשמתה. התת-מודע שלכם קולט ’מציאות’ זו ומתחיל למשוך אליכם הזדמנויות בהתאם.
3. שינוי אמונות ומחשבות- באופן ’מודע’ אתם רוצים כסף, הרבה כסף. אך באופן לא מודע יכולות להיות במערכת שלכם אמונות או מחשבות הסותרות מגנוט כסף. למשל אמונה שכסף משחית, ’כסף הולך (רק) לכסף’, כסף לא גדל על העצים- וצריך להתאמץ כדי להשיגו וכד’. נסו לזהות מחשבות ואמונות סותרות כסף, והחליפו אותן במחשבות תומכות וחיוביות, כמו: יש לי שפע כסף, הכסף זורם אלי בקלות וללא מאמץ, יש שפע בעולמי, אני ראוי/ה !
4. חזון- שאלו את עצמכם מהי המטרה שלשמה אתם רוצים שפע כסף? מיצאו ערך ומטרה נעלה. למשל, מה אתם עומדים לעשות איתו לטובת הכלל? מעבר לסיוע ליקיריכם או תענוגות חיים אישיות.
5. הדמיה- דמיינו מפל אנרגיה של שפע כסף זורם אליכם מלמעלה וממלא את כל גופכם. דמיינו מיכל, המסמל אתכם, ככלי קיבול, והזרימו אליו אנרגיית שפע. דמיינו שאנרגיית שפע זורמת אל חשבון הבנק שלכם. מיצאו הדמיה מתאימה עבורכם, המייצגת קיום שפע כסף בעולמכם, והתמידו להשתמש בה.
6. אינטואיציה- מיצאו לכם זמן פנוי ואפשרו לעצמכם לנוע בחופשיות, ברגל או בכלי תחבורה, ללא מטרה או כיוון מוגדר מראש. התכוונו מראש לתת לאינטואיציה הפנימית שלכם להוביל אתכם. פעמים רבות זרימה ותנועה חופשית מסוג זה יכולה להביא אתכם למפגש מעניין, ספר חשוב, דוכן חדש למשלוח טופס הגרלה, או פשוט חיבור עמוק יותר לעצמכם. כשאתם נעים בזרימה אתם מאפשרים להפתעה ולבלתי צפוי להיכנס אל חייכם.
7. פרגון- ככל שעינכם ’צרה’ באחר, כך אתם מרחיקים שפע מעצמכם. ככל שאתם מפרגנים לאלה שיש להם שפע, אתם מכניסים את עצמכם ל’מועדון’ בעלי האמצעים. כל מפגש שלכם עם אדם בעל אמצעים (גם אם מעל דפי העיתון), יהא מעתה סימן עבורכם, כי אתם מתקרבים למטרתכם.
8. שחרור ציפייה- המגנוט פועל כאשר מצד אחד, אנו מתמקדים בתחושה ובמחשבה במציאות של שפע כסף, אך לצד זה משחררים ל-ג-מ-ר-י כל ציפייה! זאת מתוך ידיעה שכל מה שקורה (או לא קורה) בחיינו, הינו לטובתנו העליונה. לא תוכלו ’לעמוד עם סטופר’ לאלוהים ולומר לו: ’רוצה אני. כעת!!’. קבלו בענווה את מתנות החיים, ודעו שכל מה שקורה, קורה באופן המושלם עבורכם. כל הטיפים מתייחסים לידיעה שלא ניתן למגנט שפע ממקור ספציפי בזמן נתון. אנחנו נפתחים לשפע, שיבוא באופן המתאים ביותר לטובתנו העליונה.
9. מזל- הרגישו בני מזל, כבר כעת. התהלכו כאילו כבר זכיתם. תנו לעיניכם לנצוץ, החיוך שלכם רחב ו’לא יורד מהפנים’, הקרינו שפע. עשו זאת בכל מקרה, בלי תלות בתוצאת הגרלה ספציפית. באופן זה אתם הופכים לשדה מגנטי של שפע, שיגיע אליכם באופן ובזמן המתאימים והנכונים לכם. ככל שאתם מתמידים בכך, ללא תלות בתוצאה ספציפית, כך אתם מקרבים מציאות זו לחייכם.
10. מעשיות- כדי למגנט כסף, עשו את הצעד המעשי הנדרש לשם כך. למשל, לשלוח טופס הגרלה זהו צעד מעשי. שאלו את עצמכם מהו הצעד המעשי המתאים עבורכם- ועשו זאת כעת.
ההגרלה הגדולה ,מציעה את הפרס הגדול ביותר המוגרל בהגרלה כלשהי בישראל ,זאת בנוסף לסיכויי זכייה  גבוהים במיוחד והבטחה שהפרס יחולק בכל מקרה . לאור העובדה שההגרלה מהווה אירוע אטרקטיבי המושך את כלל הקהלים והמגזרים בישראל ומבטיח פרס כספי עצום.

 

 

 



עמוד זה נצפה: 512 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור