חיפוש באינדקס עסקים

מה זה? Z-BRAND !

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 מאי 2010

 

רשת האופנה לי קופר מרחיבה את היצע המותגים שלה לצרכן ומציעה, לצד המותג הבריטי Lee Cooper, את המותג האמריקאי קליפורני Z-BRAND. המותג פונה לקהל הגברים בטווח גילאי 25-40 אשר מבינים אופנה, מעריכים איכויות בדים ועיצובים ואוהבים להיות ייחודיים. מה זה? Z-BRAND !
המותג החל את דרכו במוחו של מטייל שברשותו היו לפטופ, מצלמה והג’ינס האהוב עליו ביותר. ככל שעבר הזמן, בגדיו החלו להראות את סימני המסע ולהישחק. הג’ינס האהוב התמלא בכתמי סנגריה ושפשופים מטיפוס על הרי פורטוגל, והז’קט שלבש נקרע בעקבות טיפוס מסוכן על גדר תיל בלילה חשוך. לכל כתם, קרע וסימן על בגדיו הייתה משמעות שסימלה חלק ממסעו והזכירה לו מקומות קסומים בהם טייל ואנשים מעניינים אותם פגש בדרך.
המטייל חזר לקליפורניה שבארה"ב, ויחד עם חבריו לקח מחסן והחל ליצור את המותג שמשקף את חיי הנוודות אותם זכר. הוא חיפש את החופש והצליח למצוא אותו בתהליך היצירה ובדגמים אותם עיצב תחת המותג Z-BRAND אופנת בגדי קז’ואל נוחה ועדכנית לגברים.
חולצות T רכות ונעימות, עשירות באלמנטים מעוצבים ואבזור מלא. ז’קטים בעיצוב ייחודי, דגמ"חים ומכנסיים ספורטיביים יומיומיים עם עיצוב חדשני העשויים מבדים רכים ומאובזרים בכפתורים, רוכסנים ורקמות מעניינות המוסיפים לנחשקות של המותג.
בקולקציית קיץ 2010 של Z-BRAND, ניתן למצוא דגמים מלאים בשטיפות הרמוניות בצבעי פסטל בסגנון חופי מיאמי ובצבעוניות שמתמזגת עם הטבע, סגנון פשוט אך זוהר. צבעוניות עשירה עם הדפסים מרהיבים שהופכים את חוויית ה-outdoor למעניינת, מגוונת ושונה. המראה חופשי ומשוחרר אך שומר על הזוהר והייחוד האופייניים למותג.
ההשראה לקולקציית קיץ 2010 מגיעה מעולם הוינטג’, אלמנטים כמו מכוניות ישנות, חולצות ג’רזי ספורטיביות ועוד, המשולבים עם אלמנטים מודרניים ויוצרים ביחד קולקציה עשירה כיד הדמיון, ובאים לידי ביטוי בשטיפות צבעוניות, אפליקציות מגוונות, ועוד. הקולקציה העונה משקפת באופן מובהק את זהות המותג ואת הנאמנות האותנטית שלו לטבע, לחופש ולתשוקה לחיים.



עמוד זה נצפה: 435 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור