חיפוש באינדקס עסקים

לבחור בגד ים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 יוני 2007

 

לבחור בגד ים

לבחור בגד ים

לבחור בגד ים

לבחור בגד ים

אם עדיין לא הצלחת לבחור בגד ים לקיץ, זה הזמן לעשות כך. הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לך לבחור בגד ים:
1. בחירת בגד ים לחלקינו היא משימה לא פשוטה. לכן עוד לפני שאת יוצאת מהבית הכיני את עצמך, עמדי מול המראה וקבלי את גופך באהבה. לא כולן נולדו מידה 36 וטוב שכך.
2. גם בבריכה או בים הנוחות חשובה. בגד הים צריך להיות במידה שלך. לעולם לא קטן מדי או לוחץ.
3. בחירת הצבע חשובה מאד. אם את בהירת עור, בחרי בצבע כהה:  שחור, חום או צבעים חזקים כמו אדום וסגול יעשו את ההבדל.  אם ניחנת בגנים כהים ואת נוטה להשתזף בקלות, מומלץ לרכוש בגד ים בהיר, בצבעי העונה האופנתיים לקיץ 2007: כסף, לבן, צהוב וכו. בואו ננפץ מיתוס חשוב: בגד ים שחור הוא לא מרזה, בגד ים זה בגד ים לכן גם נשים מלאות יכולות לצאת מהשחור ולזרום עם הצבעוניות של הקיץ.
4. הגודל כן קובע כאשר מדובר בבגד ים. אם את בעלת חזה קטן, בחרי בחזיית משולשים, או בבגד ים עם חזיית פוש אפ או עם מילוי. אם את בעלת חזה גדול, בחרי בחזיית קולר עם כתפיות עבות ותומכות.
5. לטשטוש קו הירכיים רצוי לבחור תחתון של בגד ים שאינו מסתיים במקום הכי רחב בירך. רצוי לבחור בגזרה גבוהה במיוחד כדי שתאריך את הרגל, או בגזרה נמוכה מאד כדי להאריך את קו המותן.
6. הביקיני הוא בגד הים הנמכר ביותר  אך ישנן מגוון גזרות נוספות שניתן לרכוש : בגד ים שלם, מונוקיני וגם טנקיני המשלב גופיה עם תחתון יעשו את העבודה.
7. אם את אוהבת להתגנדר גם בחוף, ישנם מגוון בגדי ים עם שילובים של פנינים, תכשיטים ושרשראות, שיעשו עבורך את הצעידה על החוף מגוונת וייחודית.



עמוד זה נצפה: 1,139 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור