חיפוש באינדקס עסקים

איב סן לורן – מראה איפור אביב 2013

פורסם מאת: בתאריך: 17 פברואר 2013

איב סן לורן (Yves Saint Laurent) – מותג המעצבים הבינלאומי, משיק את קולקציית האיפור לעונת אביב 2013. מראה האיפור ARTY STONE המלווה את פריטי הקולקציה, נוצר בהשראת אבני חן מההטבע למראה פסטלי מהפנט ומפתה.

איב סן לורן - מראה איפור אביב 2013

ההשראה של אמן האיפור לויד סימונדס למראה אביב 2013: "הטבע, על כל צורותיו, מרומם את ליבי, מעורר בי רגשות עילאיים. הוא מהווה מקור אינסופי להשראה, כשהוא מגלה את כוח החיים, את עוצמת היצירתיות. הטבע מעניק צבעים עשירים איתם אני יכול לשחק. דרך הצבעים האלה אני מבטא את עצמי. מתח, ניגודים וצבעים מתנגשים: כל אסוציאציה של צבע מספרת סיפור, מגלה גישה, מראה, מבטאת רגש".

ARTY STONE "ארטי סטון" – אבני חן שובות לב, מרתקות ביופי הממגנט שלהן ובכוח המשיכה המסתורי. מראה אביב 2013 הוא פלטה של צבעים מינרליים, בהשראת הזוהר והברק של אבנים יקרות. האישה של איב סאן לורן לוכדת את האנרגיה הטהורה ושואבת הנאה מכוח המשיכה המדהים שלה.

עור פנים קורן, עיניים מפוסלות בקוורץ {ורוד} ובמלכיט {ירוק בהיר}, שפתיים בגארנט {אדום עז} בטופז {אדמדם ורוד} או רובי {אדום כהה}, הציפורניים משוחות בלק בגוון ג’ייד {ירוק-כחלחל בהיר}. עבור מראה אביב 2013, האישה של איב סאן לורן משחקת את האישה המפתה בעלת ההיבטים הרבים. היא מכשפת בקריצת עין באזוריט {כחול עמוק} מעושן. מפתה, משחקת עם צבעים מנוגדים.

"מראה איפור אביב 2013 הוא חזרה לשקט ולשלווה. רציתי פלטת צבעים בחצאי טונים, פסטלים, אבל חזקים ועמוקים, רעננים ואבקתיים, כמעט חלביים. לשימוש כמשחק של הרמוניות למראה פריזאי אופנתי או מראה של ניגודים כדי להתפאר בגישת ה-רוק". לויד סימונדס.



עמוד זה נצפה: 392 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור