חיפוש באינדקס עסקים

סטיילינג אישי לעיניים – לוריאל פריז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 נובמבר 2010

סטיילינג אישי לעיניים - לוריאל פריזכמו באופנה, גם הצלליות החדשות של מותג האיפור הבינלאומי, לוריאל פריז, מאפשרות לכל אישה להעצים את עצמה ואת נשיותה ולהזדהות עם מודל החיקוי שלה.

קולקציית הצלליות מציגה הרמוניה של גוונים המיועדים לכל פנוטיפ (מכלול התכונות של אורגניזם), כך שמגוון הצלליות מעשיר כל צבע עיניים: כחולות, חומות, ירוקות, שחורות ואפורות.

סדרת הצלליות החכמה הראשונה מסוגה, קולור אפיל קוואד פרו מגדירה מחדש את המושג סטיילינג אישי לעיניים: פלטת הצלליות מעוצבת בצורת עפעף, כל רביעיית צלליות בקולקציה משלבת 3 צלליות אבקתיות המעטרות את העיניים בגוונים עמוקים ופנינים וקרם צללית להדגשה, נוצץ וקל למריחה, המאיר את גוון העין ומעניק להן ברק פניני. כל מה שנותר הוא לפעול בהתאם לאיור שעל גב האריזה.

לכל צבע עיניים, מוצעות מספר פלטות מתאימות המיוצגות על ידי נבחרת הדוברות של לוריאל פריז, הסדרה מציעה קולקציה של 8 פלטות, כל אחת ב-3 גוונים שונים:

  • עיניים כחולות
    מספר 357, גווני מוקה – הרמוניה חושנית של צבעים חמים לעיניים מאירות. בהשראת השחקנית אליזבת בנקס.
  • עיניים חומות
    מספר 317, גווני חום דבש – שילוב של צבעי שמש, ורמיזת זוהר ססגוני המדגיש את יופיין החם של העיניים החומות. בהשראת השחקנית פרידה פינטו.
  • עיניים ירוקות
    מספר 319, גווני ירוק מוזהב – הרמוניה מגנטית של צבעים, שובה, מקסימה ואלגנטית. בהשראת השחקנית אשווריאה ריי.

    מספר 360, גווני חאקי – מדגישים את העיניים על ידי מגע של מסתורין. בהשראת השחקנית אוונג’לין לילי.
  • עיניים שחורות
    מספר 356, גווני חום וורוד – צבעים מאירים ומלוטשים לעיניים מלאות עוצמה. בהשראת השחקנית קרי וושינגטון.
    מספר 331, גווני שזיף מוזהב – פלטה זוהרת המחוזקת באמצעות מגע של זהב לעיניים מהממות ומאירות. בהשראת השחקנית אווה לונגוריה.
  • עיניים אפורות
    מספר 316, בגווני ורוד פלטינום – הרמוניה של גווני ורוד למראה טבעי, רענן ומאיר בהשראת הדוגמנית לטיסיה קאסטה.
    מספר 323, גווני ערמון מעושן – רמיזה של עשן לעיניים כהות ובוערות החושפות את הפיתוי שבכל אישה. בהשראת דוגמנית העל לינדה אוונג’ליסטה.

שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז:  "בשלב הראשון, מרחי את הגוון הכהה ביותר (מס’ 1) בבסיס קו הריסים. לאחר מכן, השתמשי בגוון הבינוני (מס’ 2) על העפעף ובגוון הבהיר ביותר על עצם הגבה (מס’ 3). סיימי במריחת הגוון המאיר בפינה הפנימית של העין".

סטיילינג אישי לעיניים - לוריאל פריז
סטיילינג אישי לעיניים – לוריאל פריז



עמוד זה נצפה: 445 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור