חיפוש באינדקס עסקים

מייבלין ניו יורק מציגה תכשירי איפור למראה שזוף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 אפריל 2008

מותג האיפור הבינלאומי, מייבלין ניו-יורק, מציג את דרים סאן גלואו – סדרת מוצרי איפור ייחודית המעניקה לעור מראה בגוון ברונזה מרהיב ובוהק. סדרת דרים סאן גלואו כוללת 3 מוצרי איפור המבוססים על מינרלים טבעיים המופקים מהאדמה, ונטחנים היטב ליצירת מרקם חלק וללא כל משקל. חלק מהתכונות הטבעיות של המינרליםמראה שיזוף בוהק ללא חשיפה לשמש - מייבלין ניו יורק הם סיוע בהחזרת אור וברק לעור והענקת מראה זוהר ומלא חיוניות, אשר בדרך כלל מאפיין תינוקות או נשים מאוהבות. סדרת דרים סאן גלואו מעניקה שליטה במידת השיזוף של העור ומונעת חשיפה לסכנות קרינה כמו בעת שהייה בשמש. "כל אחת נראית יותר מאושרת ומלאת חיים כשמוסיפים לעורה מעט צבע" אומרת שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של מייבלין ניו-יורק בישראל. "סדרת המוצרים דרים סאן גלואו מאפשרת שליטה ודיוק בהשגת גוון עור בוהק, זוהר וטבעי. בכדי להעניק לעור זריקה של אור או אפקט של חמימות עדינה, יש להשתמש באחד ממוצרי הסדרה בקצה עצמות הלחיים, על גשר האף, בקצה הסנטר ועל המצח- המקומות בהם "נושקת" השמש באופן טבעי".
בסדרה ניתן למצוא את המוצרים הבאים:
Instant Bronzing Make-Up– קרם לחות לברק עדין ושמשי המיועד לשימוש יומיומי לפנים ולגוף, בעל מרקם ג’ל חלק ומרענן שאינו דביק, מעניק שיזוף בוהק ואמין כאשר העור נראה רענן וזוהר לאורך כל היום.
Bronzing Presses Powder – פודרה משזפת, נגיעה של שמש באבקה המכילה פיגמנטים המבוססים על מינרלים טבעיים ופנינים המעניקים מראה זוהר. בפודרה המשזפת ניתן להשתמש על עור הפנים, באזור הצוואר והכתפיים. הפודרה המשזפת הי בעלת מרקם של אבקה רכה ומגע של משי המשתלבת באחידות עם העור.
Dream Mousse Bronzer
– מוס משזף להסמקה טבעית של שמש המעניק גוון שיזוף אחיד לפנים ולמחשוף. המוס מורכב מפורמולה מוקצפת היוצרת מרקם משיי וקליל הנספג בקלות.



עמוד זה נצפה: 509 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור