חיפוש באינדקס עסקים

להתאפר נכון: המלצות איפור קיצי – בועז שטיין

פורסם מאת: בתאריך: 30 יוני 2015

תודו, כשהיינו ילדים מי מאיתנו לא חלמה או חלם להמציא מכונת זמן ולצאת למסע ארוך בו. מסע "שיקפיץ"  אותנו מזמן הווה לזמן עבר!   

החזיקו חזק כי נראה שקיץ 2015 הולך להיות צבעוני, זוהר ובוהק ומזכיר שנים תוססות במיוחד עם קריצה גסה לתחילת שנות ה 70.
 
נדמה כי הקיץ הזה בסימן איפור צבעוני ונראה כי אין לו גבולות, אך כמו בכל דבר, יש  לדעת איך להתאפר בשלל צבעי הקיץ הנחשקים ולעשות זאת נכון. קבלו ממני באהבה רבה טיפים, הצעות ודברים חשובים שחשוב לזכור.  קיץ 2015 – הולך להיות חם, תוסס, צבעוני ופורץ גבולות.
 
שני טיפים לאיפור קיצי:
 
–  גם אם נדמה כי איפור צבעוני הוא הטרנד החם של הקיץ, נסו להתאים צבעים המשתלבים יחד כמו למשל, זהב בזווית הפנימית של העין, ואז גווני ירוק בהיר, ירוק כהה בזווית החיצונית של העין ובעצם הגבה צבע השמנת. אפשרות נוספת היא שילוב של, סגול כתום יחד עם כחול מעושן.
 
– אם החלטתם ללכת על איפור מעט נועז הכולל את צבעי הקיץ וודאו כי שאר הפנים מאופרות בצבעים "רגועים" כלומר שפתון בצבע ורוד עדין או סגול עדין וכן סומק עדין.
 
שתי המלצות לאיפור קיצי:
 
– מכורות ומכורי האיפור מבינינו והמאפרים המקצועיים בוודאי יודעים שבכל איפור עיניים חשוב מאוד לטשטש את המעברים בין גווני הצליליות כדי ליצור אחידות ואסתטיקה. אז זהו שלא! קיץ 2015 מתאפיין בחוסר אחידות ובטרנד שנקרא "כתמי הצבע על העפעפיים" – ככל שתרבו לכלול איפור צבעוני שכזה, הרי זה משובח!
 
– כנגזרת מההמלצה הראשונה, אני ממליץ לכם ולכן לבחור מפלטת גווני הקיץ התוססים,  כך שכל צבעי הפלטה הצבעונית והיפיפייה "קפצו" היישר אל העיניים.
 
שני דברים שחשוב לדעת:
 
–  הקיץ הזה בסימן מבריק ובוהק. צבעי ה"מט" משתלבים יחד עם צבעים מבריקים ונוצצים ויוצרים מראה קיצי ומושלם.
 
–  כיאה לאווירת הקיץ, צבעי קיץ 2015 הם צהוב על כל גווניו (מהצהוב הבהיר ועד גווני החרדל והכתום. צהוב מבריק או מטאלי וגוונים של זהב) לצד כתום חם וכובש לצד סגול דומיננטי וכחול נייבי נוכח.  
 
אין ספק שהקיץ הישראלי הוא המתכון המוצלח ביותר לחגיגה של צבעים ובעיקר הצבעים החמים. אם שילוב נכון של הצבעים התוססים תוכלו להעניק ללקוחות מראה צבעוני, מבריק ובוהק. כל סוגי האיפור שעליהם דיברתי בכתבה ומוצגים בתמונות הנלוות אליה, יכולים לשמש גם כאיפור לאירועים כמו נשף סיום של בית הספר, אופנה, אירועי ערב קיציים  וגם לבילוי של ערב חמישי, שישי או שבת. אז שיהיה קיץ צבעוני, מבריק, תוסס ונוצץ לכולנו. 
 
בועז שטיין איפור קיצי

 



עמוד זה נצפה: 597 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור