חיפוש באינדקס עסקים

איב סאן לורן – TEINT RADISNCE מייק אפ קלאסי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 אוקטובר 2010

איב סאן לורן, מותג המעצבים הבינלאומי מעניק לנשים חוויית יופי זוהרת בהזמנה והתאמה אישית, משיק בימים אלה מוצר איפור טיינט רידיאנס – מייק-אפ במרקם נוזלי להעצמת הזוהר של מראה עור הפנים, המתמזג בהרמוניה איב סאן לורן - TEINT RADISNCE מייק אפ קלאסיובסינרגיה מושלמת עם גוון עור הפנים ומעניק זוהר בגימור משיי טבעי והגנה מושלמת SPF20 עם נוחות מתמשכת לעור הפנים.
טיינט רידאנס פועל בהרמוניה מושלמת עם העור במרקם משיי עדין המשלב חוויה רב חושית ושליטה על האור המעניקים לגוון עור הפנים מראה טבעי וזוהר שלא נראה כמותו. לטיינט רידיאנס איזון מושלם בין המים והסיליקון הגורמים למייק-אפ להיות קליל וכמעט חסר משקל על עור הפנים, ולכן נמרח בקלות ובאופן משיי על העור. טיינט רידיאנס, מייק-אפ "חכם" המציע כיסוי בהתאמה אישית לעור, המראה הקורן נשאר למשך כל היום.

היכולת של טיינט רדיאנס להקרין אור, נובעת משילוב של מספר גורמים:

  • דור חדש של חלקיקי מיקה סינטטיים, היוצרים גוון עור זוהר במיוחד ומבטיחים שקיפות מוחלטת להחזרת אור. התוצאה: גוון עור פנים זוהר.
  • פיגמנטים מאירים המעצבים אור וצל  להענקת זוהר לפי הזמנה: הפיגמנטים המצופים מפיצים בו זמנית השתקפות אור בשני גוונים, להגדרת קווי המתאר של הפנים. השתקפות אור בז’, המפזר אור על אזורי הפנים המוצללים והשתקפות של כסף המאיר והמבהיר את עור הפנים. התוצאה: גוון עור פנים מעודן יותר.
  • Ampli Light + Complex – חלקיקי ניילון עדינים של פיגמנט שקוף, הלוכדים את האור ומפזרים אותו לכל עבר. התוצאה: הפגמים מוסתרים והקמטוטים מעודנים יותר.
  • הפיגמנטים המצופים והמוגנים אינם מושפעים מזיעה או משומן. התוצאה: הגוון נשמר למשך כל היום.
  • שילוב של תרכובת לחות וחומצה היאלורונית. התוצאה: העור נותר רך ורענן, לאורך כל היום.

להגנה על העור מפני קרני השמש המזיקות, מכיל טיינט ראדיאנס מקדם הגנה SPF20. טיינט רדיאנס מתהדר בעיצוב נשי המוצע בבקבוק מלבני עם משאבה, נוח לאחיזה. פקק המייק-אפ בזהוב מבריק מציג פרשנות מחודשת ללוגו של "איב סן לורן" באדום אופיום, על רקע זהב מאט.



עמוד זה נצפה: 631 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור