חיפוש באינדקס עסקים

אזהרת התמכרות: אפליקציית "Makeup Genius" מבית לוריאל פריז

פורסם מאת: בתאריך: 6 אוגוסט 2015

אפליקציה המעניקה שירות יופי מקוון באמצעות טכנולוגיית augmented reality

שקטפה את פרס החדשנות בתחום היופי של מגזין היוקרה הבינלאומי "מארי קלייר" העולמית לשנת 2015!
 
מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מכריז על השקה בלעדית, חדשנית, מתקדמת וראשונה מסוגה – אפליקציית Makeup Genius"" ("מייק אפ ג’יניוס"- גאון באיפור), אשר תאפשר לכל הנשים שגרת יופי דיגיטלית של מוצרי איפור בהתאמה אישית.  הקונספט של Makeup Genius לאפשר למשתמשות לחוות ולראות בזמן אמת, כיצד תראנה עם מגוון מוצרי האיפור של המותג.
 
סיריל שאפוי, נשיאה העולמי של לוריאל פריז: "אנו מאמינים שאחד הטרנדים העתידיים המרכזיים יהיה בנושא של חווית מציאות מדומה, אשר תציע לצרכנים דרך חדשה ויעילה לנסות מוצרים, ללמוד איך להשתמש בהם ולהתאים אותם אישית ". גיב באלוש, ראש חממת טכנולוגיית היופי המקוון בחטיבת המחקר והחדשנות בלוריאל העולמית מציין:  "חדשנות דיגיטאלית מתקדמת זו מאפשרת ללוריאל פריז להציע לכל הנשים שגרת יופי טכנולוגית מתקדמת וחסרת תקדים". ל- "Makeup Genius"- מעל 11 מיליון הורדות מסביב לעולם, עכשיו גם בגרסה ישראלית מתורגמת לעברית, ערבית ורוסית. ההורדה ללא תשלום.
 
האפליקציה החדשה של לוריאל פריזהאפליקציה החדשה של לוריאל פריז
 
לוריאל פריז מקדיש את כל משאביו לעולם היופי כבר למעלה מ-105 שנים. כמותג המוביל בתחומו, לוריאל פריז פועל ללא הרף כדי לענות על שאיפות היופי בכל רחבי העולם, דרך השילוב של הכרת המותג את הצרכנים והידע שלו בטכנולוגיה ובמדע הצבעים
 
היום, גאה המותג להציג את האפליקציה החדשנית Makeup Genius"" – "מייק אפ ג’יניוס" המאפשרת למשתמשות לחוות ולראות בזמן אמת ותוך כדי תזוזת הפנים אילו מגווני האיפור המוצעים מתאימים ביותר לעור הפנים שלהן, עוד טרם רכישת מוצרי האיפור. האפליקציה ידידותית לשימוש, קלה, נוחה ומתאימה לכל נערה/אשה וזמינה למכשירי אייפון ואנדרואיד מכל הסוגים.
 
האפליקציה משתמשת במצלמה הקדמית של הטלפונים הניידים והטאבלטים למיניהם והופכת אותם למעין מראות וירטואליות, כך שהמשתמשות יכולות לבחון מבחר גדול של מוצרים ואו מראות איפור של המותג, תוך שהן מחזיקות את המכשיר הנייד מול פניהן. הרעיון הוא לאפשר למשתמשות לראות כיצד חלק מהגוונים הנועזים והאופנתיים ביותר יכולים להתאים לגוון עורן ושערן. בנוסף, מאפשרת האפליקציה סריקת ברקוד של מוצר איפור בנקודות המכירה ובדיקה כיצד ייראה עליהן המוצר – כל זאת מבלי להתנסות בטסטרים כלל!
 

לקראת השקת האפליקציה בישראל נערך שיתוף פעולה עם שניים מהמאפרים המובילים בארץ- נטאשה דנונה ואסף באבו, זאת על מנת ליצור את הלוקים הכי טרנדיים המותאמים ללקוחה הישראלית.
 
בנוסף, האפליקציה מציעה מראות איפור של השגרירות הבינלאומיות ההוליוודיות המובילות של לוריאל פריז, כמו: ג’ניפר לופז, אווה לנגוריה, דוטצן קרוס, ג’וליאן מור, לומה גרותה, קרלי קלוס, לטיסיה קסטה, ביאנקה בלטי, נטשה פולי ועוד. באמצעות לחיצה פשוטה יכולה המשתמשת לראות כיצד מראה האיפור של הכוכבת ייראה על פניה שלה.
 
את כל התמונות וכל מראות האיפור יכולה המשתמשת לשמור ולשתף בפייסבוק או באינסטגרם. בנוסף, יכולה המשתמשת לשמור סרטון עם הלוק החדש שלה ולשתפו.
 
אפליקציית "Makeup Genius" של לוריאל פריז תהיה זמינה להורדה חינם החל 23.6.15.

האפליקציה תומכת במכשירים ובמערכות ההפעלה הבאים:
 
IOS
• Ios7
• iPhone 4s / ipad2 / ipad mini retina / IPod touch
 
ANDROID
• Samsung Galaxy S5
• Motorola Droid Turbo
• Motorola Moto X
• Motorola Moto X (Gen 2)
• Samsung S4
• Samsung Avant
• HTC One Mini
• Samsung Galaxy Note II
• NEXUS 5
• Samsung Galaxy Note edge SM-N915A (Android-Version: 4.4.4)
• Huawei Ascend Mate2 MT2-L03 (Android-Version: 4.3)
 



עמוד זה נצפה: 485 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור