חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור רומנטי – MAKE UP FACTORY

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 אוגוסט 2011

אבי שחם מנהל ההדרכה של חברת מותג האיפור הבינלאומי MAKE UP FACTORY מעניק הצעות לקבלת מראה איפור רומנטי וחושני ביום האהבה – ט"ו באב. בדיוק כפי שלאהבה יש המון גוונים וצורות גם איפור מתאים לט"ו באב הוא איפור שנע על הסקאלה בין איפור רומנטי לאיפור סקסי וחושני. איפור לחג האהבה צריך לקחת בחשבון את מראה הבגד, מה מתכננים לשדר ואילו מבין המראות מתאימים לנו לאופי.

  • מראה איפור רומנטי - MAKE UP FACTORYניקוי הפנים – תחילה יש לנקות היטב את הפנים ולהסיר היטב את שאריות האיפור מהיום הקודם או מהמשך היום. על מנת להגיע לתוצאת איפור מדויקת ואחידה יש למרוח מתחת לאיפור תחליב לחות קליל הסופג את עודפי השומן ומעניק מראה מאט לאורך זמן. כך למשל, ניתן להשקיע זמן רב לאיפור אך משום שהקרם שעליו מתאפרים כבד ושמנוני הוא יגרום לכך שמהר מאוד האיפור שמעליו יהא סוג של עיסה לא נעימה המשווה מראה חסר אחידות.
  • למראה מחוטב ופיסולי יש לבחור שני גוונים של מייק אפ לאיפור הבסיס. מייק אפ בהיר מגוון העור ומייק אפ הכהה בטון אחד מהגוון הטבעי של העור. יש למרוח את הגוון הבהיר על האזורים הבולטים בפנים – מרכז המצח, עצמות לחיים, אף, מרכז הסנטר ואילו את המייק אפ הכהה על האזורים היותר שקועים – צידי הרכות, לאורך כנפות האף, מתחת לעצמות הלחיים ובצידי הסנטר. יש לטשטש את המעברים ביניהם בעדינות עד למיזוג מושלם ביניהם.
  • יש למרוח קונסילר מתחת לעיניים על הכהויות ולמרוח גם על העפעף העליון, אשר יעניק מראה מואר וחיוני לעיניים. יש לפדר את הפנים בפודרת אבקה ולא באבן משום שפודרה זו היא קלילה וטחונה לחלקיקים קטנים יותר המתמזגים עם העור באופן מושלם ואינם מעניקים מראה בוץ. יש להקפיד במיוחד על אזורים שמנוניים יותר בפנים – אזור ה-T.
  • עיניים סקסיות – יש למרוח צללית בהירה על כל שטח העפעף העליון באמצעות מברשת מיוחדת או באמצעות כריות הידיים. לקחת עפרון שחור ולעבור על קו הכפל לכל אורך העין ואז לטשטש את המעברים, כדי שהקו לא יהיה חזק ובולט במיוחד עם מברשת טשטוש של צלליות הטבולה במעט סומק. הדגש במראה הסקסי הוא על העיניים, חשוב לא להגזים ולא ליצור מראה זול, העיקרון המנחה באיפור זה הוא מעט זה הרבה.
  • לוקחים צללית מאט בגוון שחור עמוק ומברשת דקה במיוחד ומרטיבים מעט את הצללית באמצעות המכחול ליצירת מרקם נוזלי משחתי שאותו נמרח על העיניים כאיילנר ונתחום אותם גם לאורך העפעף העליון והתחתון, כך שהמיקוד יהיה על איזור העיניים. על מנת לקבע את המסגור של העיניים יש ליטול כמות קטנה של צללית אפורה כסופה ולעבור על הקווים המשורטטים. בעזרת ספוגית נקייה מושחים את הצבע מלמטה כלפי החלק העליון של העין בצורה אלכסונית, כך שיתקבל מראה חתולי.
  • בבחירת סומק יש לבחור גוון חיוני – אפרסק זוהר ולמרוח אותו בצורת משולש מתחת לעצם הלחי ולטשטש היטב את המעברים בכדי שלא יראה ככתם על  הפנים.
  • שפתיים מודגשות וסקסיות – להדגשת  השפתיים יש לפדר תחילה אותן עם פודרה על מנת להבטיח עמידות גבוהה ואז  לשרטט תחילה את השפה העליונה עם תוחם בגוון ורוד קסום, יש לסמן לב במרכז השפה העליונה ולהמשיך את הקווים בצורה זהה בכל צד. יש להקפיד שהשפה תחומה באופן זהה. בשפה התחתונה יש להתחיל ממרכז השפה ולתחום בצורה שווה את שני צידי השפה על מנת ליצור מראה של שפתיים מעובות מלאות נפח.

מראה איפור רומנטי - MAKE UP FACTORY
מראה איפור רומנטי – MAKE UP FACTORY



עמוד זה נצפה: 503 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור