חיפוש באינדקס עסקים

מאדינה מילאנו מציגה את מראה ה- SUN KISSED

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 מאי 2011

תרגמנו עבורכם את המראה הלוהט לאיפור יום יומי, כך שיהיה נאמן להשראה של האש והמדורה ויגרום לך להיראות "מדליקה" וטרנדית אך עם זאת לא מאופרת בהגזמה
טיפים מאת שלי גפני, בעלים ומאפרת ראשית של מאדינה מילאנו ישראל

•תחילה השתמשי במייק אפ בגוון עורך, חשוב למרוח את המייקאפ בצורה אחידה החל מהצוואר ועד המצח ולקבע את המייק אפ בעזרת פודרה קלילה נטולת טלק ושקופה. רצוי להתאים את גוון המייק אפ לאזור החזה ולא לצוואר. מרחי קונסילר בעזרת קצות האצבעות על האזור שמתחת לעיניים. בלבד. רצוי להשתמש בקונסילר בגוון אחד בהיר יותר מאשר גוון המייק אפ.
•אפשר להשתמש בצללית בכל צבע שרוצים ולמרוח אותה מקו האייליינר הפנימי ומעל גלגל העין. לא רצוי להחדיר את הצללית לזווית הפנימית של העין כדי למנוע מראה של עיניים קרובות מידי. כדאי לבחור בצללית בעלת שקיפות מסוימת ולא אטומה. כדי לא להיראות מצועצעת מידי כשאת משתמשת בצללית צבעונית, בחרי צבע שמתאים לגוון העור שלך, אם את שזופה גווני האדום, בורדו והכתום יתאימו לך ואם את בעלת עור בהיר יתאימו לך גוונים שונים של צהוב.
•אם את יודעת שיום ארוך לפניך מומלץ שתשתמשי בצללית במרקם קרם, צללית קרם מתקשה ולכן נשארת לאורך זמן. על צללית הקרם את יכולה להוסיף צללית אבקה מבריקה (שמאוד בולטת העונה). בצורה זו, צללית האבקה תקבל גוון חזק יותר וגם תישאר ליותר זמן.

מאדינה מילאנו מציגה את מראה ה- SUN KISSED
•את הצללית הצבעונית מירחי רק על גלגל העין, טשטשי את הצללית למעלה בעזרת גוון עדין ובהיר יותר של אותו הצבע. למשל אם בחרת אדום, מרחי אדום על גלגל העין והמשיכי למעלה עם צללית בגוון אדום בהיר או וורוד.
•שימוש בעיפרון עיניים בגוון הצללית ייתן מראה דומיננטי יותר וגם יעזור לשמור על הצבע ליותר זמן. אבל חשוב לבחור בעיפרון עיניים שהוא לא על בסיס שמן הנוטה להימרח.
•מומלץ בחום להשתמש במסקרה שחורה אשר תקפיץ את הצבעוניות
•ניתן להדגיש את הגבות בצללית גבות על מנת לתת אפקט של בולטות לאזור העיניים.
•את השפתיים מרחי בשפתון שקוף אשר ידגיש את הפיגמנט הטבעי של השפתיים.
רצוי לבחור בשפתון בגוון נייטרלי על מנת למשוך את הפוקוס לעיניים בלי להגזים עם מראה מאופר מידי.



עמוד זה נצפה: 503 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור