חיפוש באינדקס עסקים

אבי מלכה באירופה

פורסם מאת: בתאריך: 29 אוקטובר 2012

אבי מלכה באירופהאומן התסרוקות הישראלי אבי מלכה כובש את אירופה. התפקידים התחלפו. עד כה היינו רגילים שמעצבי שיער ישראלים נוסעים לתצוגות ותערוכות בחו"ל על מנת להביא את האופנות העדכניות והטרנדים החמים של תעשיית היופי והשיער מאירופה לישראל.

עכשיו המצב הוא שבמקום שמעצבי שיער ישראליים ישאבו השראה ויביאו ארצה מאירופה את הטרנדים החמים בתחום התסרוקות, הפך אבי מלכה לגורו של תסרוקות באירופה.

בארץ נחשב אבי מלכה לאומן פורץ דרך בתחום תסרוקות הערב ותסרוקות הכלה כבר מזמן. עכשיו מוצא עצמו אבי מוזמן ללמד עיצוב תסרוקות בבירות אירופאיות. לאחרונה הוזמן אבי להדריך מעצבי שיער בוינה שבאוסטריה שם הרצה, הדריך והדגים טכניקות בסירוק שיער.

מעצבי השיער נהרו לאירוע מכל קצוות היבשת, שאבו כל פיסת מידע בהתלהבות, רשמו לפניהם וצילמו את התוצאות. התסרוקות האסופות של אבי מלכה הן שפרצו את הדרך והדהימו את מעצבי השיער האירופאיים. התסרוקות המשלבות אלמנטים אומנותיים, תוספות שיער ואביזרי שיער שאבי מלכה מעצב, כבר הפכו סימן היכר ליד האומנותית שלו. הביקורות לעבודות של אומן השיער הישראלי באירופה נלהבות והוא נחשב שם למי שמביא את הבשורה של עיצוב תסרוקות מורכבות בסגנון אומנותי.
מעצבי שיער אירופאיים צמאים לקבל ממנו מידע מקצועי, הדרכה והשראה לעיצוב תסרוקות בסגנון המאפיין אותו כל כך.

בכל הדרכה מתקהלים מעצבי שיער אירופיים סביב אבי מלכה. בכל תצוגת שיער שהוא עורך באירופה מצלמים ומתעדים את טכניקות העבודה והתוצאות המרהיבות. בשורת התסרוקות יצאה מתל אביב וסחפה את אופנת השיער האירופאית.

אבי מלכה באירופה

אבי מלכה באירופה

אבי מלכה באירופה

אבי מלכה באירופה
אבי מלכה באירופה



עמוד זה נצפה: 354 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור