חיפוש באינדקס עסקים

שמפו שיקומי לשיער פגום – PHYTOKERATINE

פורסם מאת: בתאריך: 22 אוקטובר 2014

מותג טיפוח השיער היוקרתי ’פיטו-פריז’ משיק את פיטוקרטין (PHYTOKERATINE)  שמפו שיקומי לשיער פגום

השמפו החדש מבוסס על תרכובת צמחים וקרטין בוטני שנועדה לטפל בנזקי שיער פגום ובקצוות מפוצלים תוך מילוי סיבי השערה.

מותג מוצרי השיער היוקרתי פיטו פריז משיק את "פיטוקרטין" – שמפו טיפולי מתקן לבעלי שיער פגום וקצוות שרופים. לשמפו החדש יכולת מילוי סיבי הקרטין בשערה, זה משפר את המבנה החלש והפגום של סיבי השיער ומשיב לה כוח ומראה מבריק.

הטכנולוגיה:   הקרטין הינו קבוצת חלבונים סיביים בלתי מסיסים, המהווה רכיב עיקרי במבנה השיער. הקרטין הבוטני מדמה באופן הקרוב ביותר את חומר הקרטין הטבעי של השיער. הפורמולה בשמפו מאגדת קרטין בוטני המופק מרכיבי חלבון המורכבים  מ- 18 חומצות אמינו החיוניות לשערה ומופקות מחיטה, סויה ותירס.  הקרטין הבוטני חודר אל סיבי השערה הפעורים ובונה מחדש את המבנה הפנימי שלה. נוכחות חומצה היאלורונית דואגת "לכלוא" את רכיבי הלחות בשיער וליצור גמישות התורמת למראה אחיד בלתי מפוצל ו/או שביר. 

רכיבים נוספים:  סרמידים מסובין אורז, פועלים כדבק בשכבות הקוטיקולה, ממלאים את פגמי המבנה ומחליקים את הקוטיקולה של שטח פני השיער.  תמצית רימונים פועלת כנגד הרדיקלים החופשיים ומגנה על השיער מפני גורמי סטרס חיצונים, לצד מיצוי צמחי של פרחי אמנון ותמר.
 
האריזה:   אלומיניום מהווה יתרון בריאותי פיזיקלי רב משמעות באחסון תמרוקים בתעשיית המשקאות והקוסמטיקה. האלומיניום הוא חומר אשר אינו מושפע מתנאים סביבתיים או מתחמצן בשל שינוי טמפרטורה ובכך למעשה נמנעת תגובה כלשהי עם תוכן התכולה שבבקבוק. לכן נחשב לרכיב מועדף לשימוש במיכלים העשוים הסתברותית להיחשף לשינוי טמפרטורה.  ב-PHYTO בחרו לאחסן את תכולת השמפו במיכל אלומיניום על מנת
להפחית מראש שימוש בחומרים כימיים משמרים. המותג מייחס חשיבות רבה לאחסון תמרוקיו המועשרים ברכיבים טבעיים עדינים במיכלים שעברו תהליך עיקור למיגור מיקרואורגניזם העלולים ליצור זיהומים תוך שינוי במבנה הכימי. כמו גם פיטו-פריז מבטיחה שינוע בטוח ונטול שברים בכל נקודות המכירה שלה בעולם.
"פיטוקרטין" שמפו –  אינו מכיל סולפטים.
מחיר:  70 ₪
מכיל:  200 מ"ל
להשיג:  ברשת סופר-פארם, ניו פארם, בתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ.



עמוד זה נצפה: 502 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור