חיפוש באינדקס עסקים

אז…שלא יעבדו עליכם!!!

פורסם מאת: בתאריך: 10 יוני 2014

 

החלקות שיער – לשמור על הבריאות וליהנות משיער חלק
בעקבות הכתבה בכלבוטק שדנה (שוב) בהחלקות שיער והחומרים המשמשים לביצוע ההחלקות חשוב לציין כי בשורה התחתונה טענה הכתבה שלבעלי חנויות למוצרי שיער ולפחות לחלק ממעצבי השיער אין מושג מה הם מוכרים או במה הם משתמשים להחלקת השיער שלך.
מעניין לציין כי לא הוזכרה אף חברה מחברות מוצרי השיער המובילות, בהקשר זה. אחרי הכל חברות מוצרי השיער שהן מותג (בינלאומי, ברוב המקרים), מעבירות את המוצרים שלהן את כל הבדיקות הנדרשות ולמוצרים שלהן יש תוי תקן ואישורים של משרד הבריאות.
לאור הנאמר בכתבה, ויותר מזה לאור מה שלא נאמר אלא הוסק בין השירות, חשוב לנו להדגיש בפניך הלקוחה שעברה או שמתכננת לעבור החלקת שיער את העקרונות שיבטיחו לך שיער שלא רק יהיה חלק וייראה נפלא, אלא גם לא ייסכן את בריאותך.
בידקי בעצמך את המוצרים בהם משתמשים להחלקת שיערך
1. בקשי לראות את המוצרים בהם משתמש מעצב השיער שלך כדי לבצע את ההחלקה.
בקשי לראות את האריזה, אחזי אותך בידייך, היפכי וחפשי את אישורי משרד הבריאות .
מצאת?
יופי.
2. עכשיו וודאי שמעצב השיער אכן משתמש בדיוק במוצר שהראה לך. בקשי להיות נוכחת בזמן שהוא מערבב ומכין את החומר להחלקת השיער שלך. 
 
שני צעדים פשוטים שיבטיחו לך מעל לכל ספק כי החומרים בהם משתמש מעצב השיער שלך עומדים בתקנים בנחוצים ונושא את האישורים הנדרשים על מנת להחליק את שיערך בבטחה.
בחירת מעצב שיער לביצוע החלקת השיער
1. אם יש לך ניסיון חיובי עם מעצב השיער שלך, יחסי אמון וידידות קרובים, את יכולה להמשיך לסמוך עליו שלא ייסכן (במודע) את בריאותך על ידי שימוש במוצרים שאינם בטוחים עבורך (ועבורו).
אבל…. לא כל מעצב שיער הוא מומחה להחלקת שיער. יש מעצבי שיער שהם אומנים בגזירה, אחרים בעלי מונטין מצוין בכימיה וצביעה של השיער. אבל אי אפשר להניח שכל מעצב שיער הוא מומחה להחלקת שיער.
2.     כשאת רוצה לעבור החלקה, לכי למומחה. קבלי המלצות, בידקי באינטרנט, דברי עם חברות וחפשי חוות דעת.
ושלוש נקודות חשובות למעצבי השיער
1. עולם השיער מתחדש כל הזמן. טכניקות ומוצרים חדשים, טרנדים אופנתיים המשנים את פני המקצוע בתדירות גבוהה.
השתתפות בהשתלמויות מקצועיות, במיוחד כשמדובר בטיפולים כימיים לשיער, היא לא רק המלצה, אלא חובה.
חובתך כמעצב שיער להביא ללקוחותיך את כל החידושים, אך כשמדובר בשימוש בתכשירים כימיים לעיצוב שיער, זו גם חובתך המוסרית.
בנושא החלקות השיער, תמיד יש מקום להתקדמות ושיפור. אז אל תגיד לעצמך "אני יודע לעשות החלקה", לך להתשלם ולהשתפר. הצע ללקוחות שלך את הטוב ביותר, המעודכן ביותר והבטוח ביותר.
2. לעולם אל תתפתה לרכוש מוצר שישמש אותך מקצועית על ראש הלקוחות שלך מבלי לבדוק היטב לגבי החברה המייצרת אותו ולגבי האישורים הנדרשים למוצרים מסוג זה.
אחרי הכל מה שקורה על הראש של הלקוחות שלך הוא המוניטין המקצועי שלך. אל תסכן את המוניטין שלך, בשום מחיר.
3. לעולם אל תתפתו לבצע עבודה בניגוד לדעתכם המקצועית.
גם אם הלקוחה תתעקש, גם אם תצא מהמספרה ותלך למעצב שיער אחר… אל תבצע עבודה שאתה יודע שלא תצא טוב מספיק על מנת לקצור עבורך מחמאות והמלצות.
לקוחה מרוצה שווה לך הרבה יותר בטווח הארוך מביצוע עבודה חד פעמית.
תמיד אמור את דעתך המקצועית גם אם היא לא תהיה כלכלית. אל תחשוב לומר ללקוחה שהשיער שלה לא מתאים לביצוע החלקה, שההחלקה תגרום לנזק עבורה.
דחיה של עבודה עדיפה לך פי מאה על פני לקוחה מאוכזבת, מתוסכלת שמפיצה את דעתה סביב.
שורה תחתונה – מדובר באנשים שפעלו ללא רישיון.
החלקות בעלות רישון ואישורי מתאימים הן מוצרים בטוחים בשימוש שאינם מסכנים את בריאות מעצבי נשיער או הלקוחות.
תמיד האמנו, דגלנו ודחפנו אתכם ללימודים, ומקצועיות ולעולם לא להתפשר על איכות המוצרים וטיבם, כי זו המתכונת להצלחה העיסקית שלכם.
חשוב לציין כי מעצבי השיער בישראל הוטעו על ידי המפיצים והחברות ששיווקו את המוצרים וכי מעצבי השיער עושים ויעשו הכל לרווחת הלקוח ובריאותו ולאחר גילוי הממצאים מעצבי השיער לא עובדים עם החומרים הללו.ישנם עשרות סוגי החלקות באישור משרד הבריאות אז שלא יעבדו עליכם.
יש לכם שאלות בנוגע להחלקת שיער? היסוסים? צריכים המלצות? אצל מי בטוח לעשות החלקה לשיער?איזו חברה מייצרת תכשירים להחלקת שיער שהם מאושרים על ידי משרד הבריאות ובטוחים לשימוש?
נשמח לעזור. http://www.headline-israel.co.il/
פניות במייל בלבד ל:info@barosh.co.il  – תחת הכותרת "החלקת שיער"
 


עמוד זה נצפה: 493 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור