חיפוש באינדקס עסקים

אביב קיץ 2009 – כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 מרץ 2009

 

טרנדים מטבעם תופסים אותנו לרוב לא מוכנים. לעיתים הם מלווים הרמת גבה והצהרות בנוסח: "אין מצב שאלבש את זה" אך לא עובר זמן רב והטרנדים החדשים מוצאים מקום של כבוד על המדף המרכזי בארוננו. הפעם כדי להיות מוכנים מראש, מוצגים כאן הטרנדים החמים ביותר של העונה הקרובה, שלא תגידו שלא אמרנו לכם…

  • OVER ALL
    בגדי העבודה קיבלו העונה שדרוג עם טוויסט עיצובי חסר תקדים. במשך השנים, עבר האוברול אי אילואביב קיץ 2009 - כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים  - שביניון שדרוגים וכיכב כבר בשנות ה-70 לגופן של צעירות חטובות, כמו ג’יין פונדה. הפעם אין חוקיות, הכול הולך. אוברול מדנים, מבד, צמוד או רחב, חשוף או דיסקרטי, בשילוב פאטצ’ים או במראה נקי. ארוך או קצר, אוברול חצאית, אוברול סטרפלס מבדים שונים ועוד.
    בדיזל מוצעים מגוון אוברולים, חלקם במראה הקונבנציונאלי המוכר בגזרות רחבות, בגוון כהה או בהיר.
    אוברול מבד חלק עם כפתורים לאורכו, אוברול ג’ינס בגזרת מחוך, אוברול ג’ינס קצר עם כיווצים במותן, אוברול מבד משופשף ואוברול עם הבזקי צבע המשווים מראה טראשי.
    בקולקציה של מיס סיקסטי נמצא אוברול סקסי קצר מבד סאטן שחור, אוברול מבד שיפון עם הדפס, אוברול ג’ינס באורך ברמודה, אוברול עם כיווצים באזור החזה.
    שביניון מציגה העונה שלל אוברולים קצרים במגוון בדים ובשלל צבעים.
    אוברול ג’ינס קצר עם כפתורים, אוברול מבד כותנה בצבע לבן וירוק ואוברול ג’ינס סטרפלס.
  • סרבלים.
    אחרי שעבר אי אילו שדרוגים וכיכב כבר בשנות ה-70 לגופן של צעירות חטובות, שבים אלינו הסרבלים בקיץ הקרוב.
    לבישת הסרבלים משדרת תחכום ומשדרגת את המראה היומיומי. בשילוב האקססוריז הנכונים נוכל לעבור ממראה מרושל למראה מוקפד ואלגנטי. החזרהאביב קיץ 2009 - כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים - גדעון אוברזון לנוסטלגיה איננה פוסחת גם על השלייקס שחוזרים אלינו העונה ומחזירים נשכחות.
    אין כאמור מדובר בשלייקס של סבא שנסגרים עם קליפסים ונועדו להחזיק את המכנסיים שלא יפלו, אלא בשלייקס מעוצבים עשויים עור, זמש או ג’ינס, שקיבלו את התואר הנכסף אקססורי ממש כמו שרשראות, צמידים וגרביים.
    דיזל מציגים מגוון סרבלים עשויים בדים שונים. סרבל ג’ינס משופשף עם תלאים, סרבל רחב בגזרת בויפרינד בצבע שמנת באורך ברך וסרבל מבד דנים מעוטר בפסים כהים.
  • אפריקה ספיריט
    עכשיו תורה של היבשת השחורה לסחוף אותנו בקסמיה עם הצבעים השבטיים והמהפנטים, ריחות התבלינים האקזוטיים והשימוש בחומרים טבעיים ובסיסיים.
    אפריקה ספיריט מהווה טרנד בעל שפת עיצוב שלמה המציגה דימויים גראפיים, הדפסי חיות, תכשיטי OVER SIZE בהשראת האומנות המקומית בצבעים חמים ועזים. בקולקציה של מיס סיקסטי, המראה השבטי תופס העונה את מרבית תשומת הלב ומותיר רושם יוקרתי.
    הקולקציה מושפעת ממוטיבים מעולם החי עם הדפסים, ציורים ואקססוריז משובבי לב רבים, כגון חגורות, תכשיטים, תיקים ועוד. טוניקות עם הדפסים אתניים בצבעי חום וכתום, חולצה עם הדפס ליאופרד, חולצת שיפון בהדפס פרפרים, מכנס מבד נשפך עם הדפס פסיכודאלי בחום וצהוב, גופיית לייקרה סקסית במיוחד עם חוטי קשירה בגווני חום. לערב, שמלת שיפון בצבעי חום וחרדל המייצרתאביב קיץ 2009 - כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים - דיזל בלק גולד קונטרסט בולט, אליה נוסיף צמידים גדולים מאוד בצבעים עזים.
    בדיזל בחרו לשים דגש במראה ההיפי-אפריקאי בצבעים ירוקים מהטבע. שמלות במגוון גזרות עם הדפסים בצבעוניות של שחור ולבן או בגווני ירוק, לצד חצאיות עם הדפסים מקושקשים בגוונים חמים יותר של סגול ורוד וחום.
    בשביניון בולט החיבור בין תרבויות מקומיות לתרבות גלובלית ושילוב בין החדש לישן, היתוך אלמנטים ממקומות וזמנים שונים היוצר מראה חדשני.
    טוניקות עם הדפס צבעוני, חולצות מבד שיפון עם הדפס נמר בשילוב צבעים של כחול וחום או ורוד וחום.
    אצל מעצב העל הישראלי גדעון אוברזון אפשר למצוא בקולקציית בגדי הים את קבוצת African Rhythm, המכילה בתוכה תת קבוצה של בגדי ים בצבעים שחור, חום ולבן, צבעים הקשורים לאדמה עם איורים מיוחדים ואלמנטים טבעיים. תת קבוצה נוספת היא, בגדי ים דרמטיים יותר עם טווח רחב של הדפסים, צורות גיאומטריות עם נגיעה מיוחדת של ברונזה וטורקיז.
    גם המעצבת קארן אוברזון מציגה שמלה באורך ברך בגווני הקשת המציגה מראה קלאסי לצד מראה מודרני אשר מושך את העין.
  • שיא ג’ינס
    אם חשקה נפשכן בשופינג היסטרי בניו-יורק, להתעדכן ולרכוש מבחר ג’ינסים אופנתיים לקיץ הקרוב, ניתן לחסוך את כרטיס הטיסה ואת הוצאות המחייה (מיתון, אתם יודעים…) ולהתעדכן בקולקציות הג’ינסים אביב קיץ 2009 - כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים - גדעון אוברזוןהנחשבות שנחתו אצלנו כאן בארץ.
    מה שעושה את הג’ינס לכל כך חשוב במלתחה הוא לאו דווקא היותו יפה, אלא שהוא פשוט מתאים להרבה מאוד מצבים.
    בקולקציית הג’ינסים של דיזל אין כל כוונה להתעלם מטרנד גזרת הבויפרינד – מפשעה משוחררת ונעשית צרה לכיוון הקרסול, כיסים אחוריים דומיננטיים מגיע בגימורים חזקים במראה המשומש בלוי לצד ג’ינסים בגזרות קלאסיות עם תיפורים עבים, סרבלים ומכנסוני ג’ינס קצרצרים.
    הג’ינסים הבהירים, מטופלים בקרעים מעניינים המעניקים ללובש את המראה המשופשף והמשומש. מראה מיוחד ולא קונבנציונאלי בווריאציות קיציות.
    טכניקות נוספות הן שימוש בצבעים המשווים מראה בלוי אך ייחודי, לוק ה"צבעי" המוכשר והלא מתאמץ אך לוהט במיוחד.
    בדיזל בלק גולד נשארת העונה גזרת הארמון שהופיעה גם בעונה הקרה ומגיעה בצבעים בהירים וכהים ובאורכים שונים.
    באנרג’י, הדגמים הבולטים לעונה הן גזרות ישרות המחמיאות במיוחד עם גימורים בהירים ושפשופים.
    גזרה גבוהה וישרה למראה הקלאסי, ג’ינס לוס -גזרה רחבה ליצירת מראה גברי לא מתאמץ. גזרת הבוט-קט (מותן ביניים) מגיעה בגימורי יוזד אותנטיים קלאסיים בגוונים כהים ובהירים.
    מיס סיקסטי בחרו העונה להמשיך ולטפס למעלה, לתת ביטוי נכבד לגזרות הגבוהות. בקולקציה מבחראביב קיץ 2009 - כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים - ליוויס דגמים וגזרות, כשסימן ההיכר העונה הוא הכיסים הקדמיים במאופיינים בתיפורים בצבעים שונים. הגזרה הבולטת במיוחד העונה היא גזרת פלייר, ג’ינסים מתרחבים מאוד.
    המותג העולמי ליוויס, מביא לארץ הקיץ קו מפואר של גזרות בויפרינד שעוצבו כחלק מקולקציית המותג האיכותית לקיץ 2009.
    הקולקציה מושפעת מעיצובי שנות ה-30, גזרות משוחררות, משופעות כיסים בשלל צבעים החל מהבהירים וצבע ים ועד הצבעים הכהים והחמים. הדגם הנצחי והקלאסי 501 מגיע בגרסה מעט משודרגת- הג’ינס של שנות ה-80 עוצב במראה שובב, חושפני ורענן ועדיין שומר על עיצובו המקורי והייחודי.
    הדגם משווה מאז ומתמיד את המראה האופנתי הפופולארי והנצחי, גם ביחס לשינוי מגמות אופנתיות.
    שביניון בחרו לפתח את הג’ינסים שלהם בעונה הקרובה במרוקו החמימה – תעשיית ג’ינסים מהמובילות בעולם. כאמור, אין הג’ינסים למרוקאים בלבד!
    במחלקת הגברים נמצא דגמחים, ג’ינסים בגזרות ישרות המאופיינות בקרעים ושפשופים, ג’ינסים בשטיפות עדינות בגוונים בהירים וכהים, תיפורים צבעוניים שנעשו בעבודת יד. אצל הנשים, מככב האוברול ג’ינס המופיע באורכים שונים. הג’ינסים מופיעים בבדים דקים המתאימים לעונה החמה במיוחד בגזרת הסקיני.
  • הטרנד הירוק
    הירוק הוא כבר מזמן לא רק צבע אלא אידיאולוגיה שלמה. בשנים האחרונות, בעקבות הגל האקולוגי התוקףאביב קיץ 2009 - כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים - דיזל את העולם, ירוק היא מילה נרדפת לשמירה על איכות הסביבה. לקראת הקיץ, מעצבים וחברות האופנה עיצבו מגוון פריטים על טהרת גוון הירוק ולמעשה, הדשא של השכן מעולם לא היה ירוק יותר.
    מיס סיקסטי השכילו לעשות חסד עם הצבע הרענן של הקיץ והוא מופיע בשלל טקסטורות, על ז’קט באורך מותן, מכנסי שורטס קצרים מבד סאטן מבריק. שמלה ארוכה מאחור ובחזית קצרה וחושפת רגליים בגווני ירוק וגופיה מבד שקוף בגוון ירוק.
    בשביניון, קולקציית הנשים מציגה את עונת המלפפונים השלמה… מבחר רב של בדים החל משיפונים מודפסים ורכים למגע, ועד לאריגים מודפסים או רקומים וסרוגים בגווני ירוק. שמלה משובצת ירוק ולבן, חצאית מבד שיפון עם פרנזים בירוק טורקיז, שמלת סטרפלס בגוונים שונים של ירוק ומבחר גופיות עם הדפסים ירוקים.
    בקבוצת Smart Chic מקולקציית בגדי הים של גדעון אוברזון, הצבעים הבסיסיים הם ירוק ולבן, המעביריםאביב קיץ 2009 - כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים - גדעון אוברזון את המסר של טוהר, רעננות ורוח חיה. צורות גיאומטריות מופשטות מעורבות עם צורות בהשראת הטבע משולבות עם "צל אלגנטי", ויוצרים מראה צעיר ועדכני. 
  • צבעים טבעיים-גווני המייק-אפ
    לצד הצבעוניות העזה שבאה לידי ביטוי העונה בכל הקולקציות, בולטים במיוחד הגוונים הטבעיים, (ורוד חיוור, ורוד מעושן, אפרסק, קורל) העירומים. גוונים מתחכמים וצנועים המשתלבים בהרמוניה עם צבע העור, ומבליטים את השיזוף בצורה מושלמת.
    בדיזל בחרו להבליט את הצבעים בעיקר בפריטים הנלווים. נעלי מוקסין בורוד מעושן, תיקים במגוון גדלים ונעליים גבריות. בין היתר ניתן למצוא גם שמלה עשויה בד דנים בצבע ורוד מעושן וחצאית בצבעי פסטל.
    במיס סיקסטי מציגים בקולקציית הקיץ מגוון רחב של פריטים בצבעים טבעיים ניטראליים שניתן לשלבם עם כל צבע אופנתי. ניתן למצוא ז’קט עם שרוולים נפוחים בגוון ורוד חיוור, חולצה מבד שיפון בגוון בז’, חצאית בלון בצבע פסטל ומכנס מבריק בגזרת בלון שניתן לשלב עם חגורת מותן צבעונית ובולטת.
    אצל המעצבת קארן אוברזון, אפשר למצוא שמלה קצרה עם פסים בזהב למראה קלאסי רומנטי באורך ברך.
  • סנדל או מגף?
    מי שאוהבת נעליים שאינן שגרתיות ומי שבעיקר מחפשת להיות סופר ייחודית, תמצא העונה את הנעלייםאביב קיץ 2009 - כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים - דולצ’ה וגבאנה שהן גם מגף וגם סנדל, תלוי מי מסתכלת.
    מיס סיקסטי מציגה את הנעל השיקית הנקראת גם פיפטואו – מגפון בעל עקב גבוה, פתוח בקדמת הנעל ומלופף סביבו ברצועת עור בצבע הנעל. המגף מעוצב בהשראה אביבית, משתלב היטב במראה ערב קלאסי- רומנטי, מעניק מראה סקסי ונשי לכף הרגל.
  • הדפסים ואפליקציות של פרחים
    הלילך, הורדים, הכלניות, והחרציות נטשו את גינת הבית ונצמדו היישר לקולקציות האופנה של קיץ 2009. תחושת האופטימיות הקיצית הזו מופיעה בשלל צבעים החל מפסטלים עדינים, ועד לעזים והבולטים ביותר, ומציגה פרחים מפוארים, עשירים, צבעוניים, ואבסטרקטיים. הבדים נבחרו בקפידה, בעיקר רכים ונשיים, כאלה שיכולים להכיל טוויסטים חדשניים כהדפסי פריחה ממוחשבת, הדפסי כותנה קטנטנים, ודיטיילז עדינים ככפתורים שנצבעו בעבודת יד.
    בין בגדי הים של גדעון אוברזון נמצא הדפסי פרחים על 3 קבוצות מהקולקציה. הראשונה מציגה הדפסי פרחים גדולים בחום על רקע לבן ולהיפך. השנייה מציגה פרחים עם גבעול בצבעים לבן וירוק על רקע שחור, ובצבעים ורוד ולבן על רקע שחור. בשלישית ישנם הדפסים גדולים של פרחים בצבע שחור עם נגיעות ירוקות על רקע לבן. כל הקבוצות מגיעות במגוון גזרות, ביניהן: טנקיני, השילוב של הקיץ, בה’ הידיעה- גופיה ותחתונים, ביקיני עם חלקים תחתונים גבוהים או נמוכים, בגד ים שלם עם מפתח חזה עמוק.
    בטיסו שעונים Precious Flower משובצים ביהלומים, עמידים במים עד 30 מטר. אפשר להפוך את הפרחאביב קיץ 2009 - כל הטרנדים, כל האופנות, כל החידושים - ה.שטרן לשעון רגיל והחליף את הצבעים.
    ה.שטרן מציגה את קולקציית NATUR, תכשיטים שעוצבו בהשראת גני העולם.
    תכשיטים מזהב צהוב בגדלים ובצורות שונים תלויים בחוט זהב דקיק, תכשיטים מפוסלים מזהב המעובד באופן אמנותי לעגילים, טבעות, תליונים וצמיד.
    שבבי זהב צהוב 18 קראט עם גימור מבריק שעברו ליטוש קפדני, יוצרים פריטים בצורות טבעיות המזכירות צורות פרחים.

היכן להשיג:

  • דיזל: ניתן להשיג בדיזל רמת אביב, דיזל שינקין ובפקטורי 54
  • מיס סיקסטי + קילה: להשיג במיס סיקסטי רמת אביב ובפקטורי 54
  • שביניון: להשיג בשביניון רמת אביב ובפקטורי 54
  • ליוויס: להשיג בליוויס נמל תל אביב, ג’ינס בר רמת אביב ובפקטורי 54
  • ה.שטרן: להשיג בחנויות ה.שטרן
  • סווטש: להשיג ברשת חנויות סווטש ובחנויות השעונים המובחרות.
  • גדעון אוברזון בגדי ים: להשיג בסטודיו אוברזון, גורדון 36 ת"א ובחנויות בגדי הים המובחרות.
  • קארן אוברזון: להשיג בסטודיו אוברזון, גורדון 36 ת"א, רשת רזילי ומוזה רמה"ש.
  • משקפי פורטופינו: להשיג בלעדית בסופר-פארם.


עמוד זה נצפה: 460 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור