חיפוש באינדקס עסקים

נאוטיקה – קולקציית אביב-קיץ 2012

פורסם מאת: בתאריך: 20 מרץ 2012

נאוטיקה - קולקציית אביב-קיץ 2012מותג האופנה הבינלאומי נאוטיקה (NAUTICA) משיק את קולקציית אביב-קיץ 2012 לנשים, הכוללת פריטי בייסיק לצד פריטים אופנתיים והאקססוריז.

כבכל שנה, נאוטיקה מקפידה על קווים נקיים ומעודנים במראה קז’ואל-אלגנטי, עם נגיעות אופנתיות.

הקיץ, נאוטיקה יצרה את הקולקציה בהשפעתם של יעדים תיירותיים בחופי קליפורניה, המקום בו גלים מתנגשים בצוקי ים ענקיים, הערפל ניצב גבוה מעל, כדמות דרמטית מרומן של שנות ה-60’.

האתרים מונטריי (Montery) וכרמל (Carmel) במדינת קליפורניה, נחשבים למקום משכנם של האמנים, השחקנים ושוחרי הים בשנות ה-50’ וה-60’. מקומות אלו מייצגים אלגנטיות ורטרו-שיק מהם מושפעת קולקציית אביב-קיץ 2012 של נאוטיקה.

הקולקציה של נאוטיקה לנשים אביב-קיץ 2012 מתאפיינת בספורטיביות עם טוויסט של קלאסיות, הדפסים של דימויי ים, צבעי ים מסורתיים: כחול-ים (navy blue), לבן וצבע עצם, לצד צבעי סוכריות.

בדים מפוספסים ופרטי מלחים מופיעים בכל הקולקציה בצורות בלתי צפויות. בגדי החוף של הקולקציה מתעדכנים בבדים חדשים, רעננים וקלי משקל. החוף המערבי של קליפורניה מעניק תחושה קלילה, אגבית וכייפית לקולקציה.

נאוטיקה - קולקציית אביב-קיץ 2012קולקציית הנשים אביב-קיץ 2012 מושפעת משנות ה-50’ בקליפורניה, פריטי לבוש בצבעי הים ודוגמאות של מפרשיות, פסים והדפסי עוגנים על גבי אריגים, סריגים, קרדיגנים, צעיפים, חולצות ושמלות. צבעי פסטל אמיתיים מוסיפים להבה נשית ללוח הצבעים הסטנדרטי של כחול-ים ולבן, הם מעדכנים את המראה ומוסיפים לו ממד נוסף. הבדים של הקולקציה רכים, אווריריים ורעננים.

אופנת הטרנץ’ מופיעה בקולקציה בבדי כותנה וניילון, בדים מושלמים לעונת המעבר הקרבה. נאוטיקה יוצרת בקולקציה משחקי מרקמים בין בדים, המוסיפים ברק וזוהר לאריגים המתוחכמים. השמלות בקולקציה עשויות בסריגה כפולה (דו-צדדית), יוצרות מראה וינטג’ – סטודנטיאלי.

תחושת הרוגע והנינוחות של אווירת החופים גרמה לקולקציה זו להפגיש בין הקז’ואל שיק לפונקציונאליות, שתשרת את הצורך בנוחות.

נאוטיקה - קולקציית אביב-קיץ 2012מיטב הסריגים מצטרפים לג’ינסים בהירים שישמרו על חום הגוף בזמן הלילות הקרירים והרוח האביבית, מראה פונקציונאלי נוסף לעונה זו הוא מראה השכבות שמככב בקולקציה.

בקולקציה הדפסים עם דימויי ים רבים בעלי טוויסט, פסיסים דקיקים על שמלות ג’רסי רכות בשילוב סריג או קרדיגן ישמור על הנשים של נאוטיקה קלאסיות ואלגנטיות, אך לבושות בנוחות מקסימאלית.

נאוטיקה יצרה לנשים ג’ינסים דקים וקלי משקל, פריט חובה שילווה אותן לקיץ.



עמוד זה נצפה: 570 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור