חיפוש באינדקס עסקים

לימור רוזן – קולקציית ערב וכלות אביב קיץ 2012

פורסם מאת: בתאריך: 12 מרץ 2012

לימור רוזן - קולקציית ערב וכלות אביב קיץ 2012. צילום: גיא גלעד.מעצבת האופנה לימור רוזן מתחדשת בימים אלו בקולקציית ערב וכלה לעונת אביב קיץ 2012 ומחברת בין המראה המפוסל של שנות ה-50 לבין הרוך הקלאסי שמאפיין את רקדניות הבלט.

הקולקציה אותה מציעה רוזן מורכבת משמלות כלה יפיפיות לצד קולקציית ערב יוקרתית. את כל הדגמים אותם יצרה המעצבת ניתן להשיג במבחר של צבעים בהזמנה אישית.

קולקציית ערב וכלות לעונת אביב קיץ 2012 של לימור רוזן יוצרת דיאלוג בין המראה הרך והרומנטי, השואב השראתו מתנועתן של הרקדניות המרחפות מעל הבמה.

השראה זו השפיעה מאוד על הקו המעוצב של רוזן, שהחלה את דרכה בעולם המחול לפני שבחרה בתחום האמנויות הפלסטיות והחלה ללמוד עיצוב אופנה.

לצד ההשראות הרכות, הבאות לידי ביטוי בגזרות זורמות, בדי שיפון ותחרה שנדמים כמעט חסרי משקל, שילבה המעצבת לימור רוזן - קולקציית ערב וכלות אביב קיץ 2012. צילום: גיא גלעד.אלמנטים פיסוליים בגזרות הבגדים, המחזירים אותנו למראה הקלאסי של שנות ה-50 – כתפיים ומותניים מודגשות, אך לא לכדי קשיחות.

במפגש בין העולמות נוצר דו שיח מרתק בין קלאסיקה למודרניזם המספק מראה מוקפד ונקי. פלטת הצבעים המאפיינת את קולקציית הערב נעה בין כחול-טורקיז, סגול וצהוב לצד קלאסיות בשחור ולבן, כולם באים לידי ביטוי בהדפסים עמם עושה רוזן שימוש ובבדים חלקים ממשי ושיפון.

רוזן רואה את עצמה כממשיכת דרכה של סבתה, שהייתה מעצבת בעצמה, מחלוצות תחום האופנה בישראל, והקימה לפני כשישים שנה את בית הספר לתפירה "מרים" בתל אביב. את דרכה כמעצבת התחילה רוזן ב"בצלאל", שם ניתן לה החופש להתייחס לבגד כיצירת אומנות ולא רק כפריט לבוש.

בתקופה שבה למדה אופנה בספרד נחשפה לסטנדרטים הגבוהים של תעשיית האופנה האירופית. לאחר התמחות בצוות העיצוב בבית האופנה DianeVonFurstenburg בניו יורק, ועבודה בארץ כמעצבת בגדי נשים ושמלות כלה, הקימה באפריל 2011 את סטודיו LimorRosen בתל אביב. 

לימור רוזן - קולקציית ערב וכלות אביב קיץ 2012. צילום: גיא גלעד.  לימור רוזן - קולקציית ערב וכלות אביב קיץ 2012. צילום: גיא גלעד.
לימור רוזן – קולקציית ערב וכלות אביב קיץ 2012. צילום: גיא גלעד.



עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור