חיפוש באינדקס עסקים

קולקצית היופי הנזירי של "Charles&Keith"

פורסם מאת: בתאריך: 21 אוקטובר 2015

קולקציית חורף 2015 של רשת CHARLES & KEITH היא קולקציה בקו מינימליסטי הכוללת פריטים בסיסיים פונקציונליים, בצבעים קרירים וחורפיים. הפונקציונליות היא המהות, מבלי לוותר על שלמות ויופי.

הקולקציה שואבת השראה מיופי נזירי. הפריטים מאופקים מאוד והגוונים נקיים ומעומעמים, כפי שניכר בנעלי אוקספורד ללא שרוכים, נעלי עקב-בלוק גבוהות, מגפונים עם בטנת שירלינג מינימליסטית ומגפי סניקרס בגווני שחור, אפור, פחם וחום. החיפוש אחר מעיין הנעורים והיופי מביא עמו השראות מודרניסטיות והתוצאה היא נעלי בלרינה מעודכנות, נעלי סטילטו עם שרוכים בעלות עיטורים מטאליים.
 
עוד ניתן למצוא בקולקציה פריטים המשלבים סוליית טרקטור בגבהים שונים, תוך שימוש בחומרים מגוונים  כגון: פרווה סינטטית, בד ניילון ושרוכים. שילוב החומרים יוצר מראה חורפי אופנתי לאישה המעודכנת.  
בנוסף לצבע השחור הקלאסי השולט בעונת החורף, ניתן למצוא מגוון של צבעי חום אדמה, אפור, ירוק זית ושמנת המעניקה תחושת רעננות.  
 
קוקלציית סתיו חורף 2015-16 - CHARLES & KEITH
למראה שונה וייחודי מציעה הקולקציה פריטים בגווני האדום והכסף הנועזים, בשלל גזרות וגבהים כגון: נעלי סירה, מגפי טרקטור מחודדים ונעלי סטילטו בגימור לקה. 
 
ב "CHARLES & KEITH" מצאו את האיזון הנכון בין נפח לסטייל והשלימו את המראה הבסיסי עם תיקי כתף גדולים מובנים חלקית, תיקי גב עם רצועות שרוך, תיקי יד בצורת שק עם פרנזים, או תיקי ערב קטנים עם ידית בצבעים בסיסיים: קאמל, אפור קריר ושחור, בתוספת אלמנטים כמו דמוי שיער זנב סוס ועוד.
 
למראה נשי הגולש אל תוך הלילה, ניתן למצוא נעלי סטילטו המתנשאות לגובה, מגפונים, נעלי עקב עם רצועות מרובות ונעליים חורפיות בדוגמאות דמוי נחש ונמר.
 
פריטי הקולקציה:
 
נעליים:  נעלי בלרינה, נעלי אוקספורד ללא שרוכים, מוקסינים עם סוליות טרקטור , נעלי סירה עם רצועה צידית, נעליים עם רצועה אחורית ועקב בלוק רחב, נעלי עקב, נעליים פתוחות וסגורות עם עקב בלוק, מגפיים גבוהים עם שרוכים, מוקסינים מוגבהים, מגפונים גבוהים, מגפוני צ’לסי עם סוליות טרקטור, מגפוני שירלינג, סניקרס ללא שרוכים, מגפי סניקרס, מגפוני סטילטו. 
תיקים:  בשילוב רצועת צמיד, קלאץ’ עם רצועת שרשרת, קלאץ’ מעטפה, קלאץ’ דמוי פרווה עם רצועת יד, תיק כתף רך, תיק גב, תיק שק גדול, תיק פרנזים וארנקים בגדלים שונים. ובנוסף, חגורות, שרשראות, צמידים, טבעות ומשקפי שמש.
 
קוקלציית סתיו חורף 2015-16 - CHARLES & KEITH
 
כבר הכנתם את שיערכם לחורף הקרוב? 


עמוד זה נצפה: 407 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור