חיפוש באינדקס עסקים

צלוליט – מהו ומה ניתן לעשות?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 מאי 2010

 

   צלוליט - מהו ומה ניתן לעשות? באדיבות מכון GREATLOOKS
כמה שלא נדבר על צלוליט, זה לא יספיק. וכי למה, תשאלי? בשל המודעות הרווחת בעידן המתקדם שלנו, בעיה שתוקפת כמעט כל אישה ברחוב גם אם היא דוגמנית, הצלוליט פשוט מסרב להיעלם.

אסון גנטי? מפלצת שומנים ביולוגית?

תקראי לזה איך שאת רוצה, העובדה היחידה שנכונה היא שבכל חשיפה של גופך, מתגלה אזור תפוזי (מחוספס) בחיבור בין ישבן, ירך ואחוריים. לא יעזרו אימוני פילאטיס ומכוני הכושר השונים כמו גם מאות השקלים שתוציאי על קרמים שונים ויקרים.

צלוליט הוא רקמה שומנית שכלואה בין הקולגן (חלבון שאחראי בין היתר על בניית הגידים, העצמות והסחוס) לבין הנוזל שנמצא בין התאים.

כיוון שזרימת הדם לאותן רקמות תת עוריות היא לא במיטבה, הגוף מתקשה לפרק את אותם שומנים ולכן נוצרים מצבורים שלמים העשויים מהם הנושאים את השם הידוע לשמצה – צלוליט.
  
הצלוליט הרבה יותר פופולארי אצל נשים מאשרצלוליט - מהו ומה ניתן לעשות? באדיבות מכון GREATLOOKS גברים. מחקרים מראים כי 75-90 אחוז מאיתנו נאלצות לארח בגופנו את המרקם הלא רצוי הזה. יש כאלה שהנטייה שלהן לפתח צלוליט היא גנטית, לאחרות קשה לפרק את החומרים בגוף עקב עלייה במשקל ויש כאלה ששינויים הורמונאליים (גיל ההתבגרות או הריון ולידה) הופכים את אחוריהן למדגרה של צלוליט. כך או אחרת, הוא איתנו ונוכחותו מחמירה עם השנים. ככל שנזניח, כך הוא יצבור יותר נפח.

במילים אחרות, אם לא מזניחים אותו, הצלוליט יצבור פחות נפח. החיים לצידו אינם גזרה משמיים. עם זאת, הציוד החשוב ביותר לפני היציאה לקרב הזה הוא סובלנות והתמדה. בדיוק כפי שהצלוליט לא צץ בחיים שלנו בבוקר בהיר אחד, הוא גם לא ייעלם באופן מיידי.

אז איך אפשר לטפל בצלוליט?

הפתרון המתקדם והחדשני לטיפול בצלוליט עם תוצאות מוכחות הוא SpaRF – פריצת דרך טכנולוגית בתחום מיצוק ושיפור מראה העור ע"י תהליך של חימום רב שכבתי באמצעות גלי רדיו אשר מכווץ את הצלוליט ומוביל למבנה גוף צר ומתוח
יותר ע"י טיפול פשוט ולא פולשני בעל תוצאות אמינותצלוליט - מהו ומה ניתן לעשות? באדיבות מכון GREATLOOKS
פעם אחר פעם. הטיפול בטוח ומיועד לכל גיל ולכל סוגי העור.

כיצד עובד הטיפול?

כאשר אנו מתבגרים, גופנו מפסיק בהדרגה לייצר קולגן. הקולגן תורם למראה הכללי של הגוף בכך שהוא מעניק נפח לעור ואחראי בנוסף למיצוק העור.

כאשר הקולגן מתחיל להצטמצם מתחילים להיווצר קמטים בעור מכיוון שהעור נשאר באותו גודל אך הוא צריך להקיף פחות נפח.

גלי הרדיו של מכשיר ה-SpaRF מכווצים את הקולגן ומכפילים אותו ובכך תורמים למראה עור מתוח יותר, רענן וצעיר. גלי הרדיו פועלים על תאי השומן בצורה כזו שהתאים פולטים החוצה נוזלים ורעלים שנאגרו בהם. חומרים אלו נפלטים ומוזרמים אל מחזור הדם ומפונים מהגוף באמצעות בלוטות הלימפה ושתן. הטיפול נעים ואינו מצריך אלחוש.

על מנת להשיג את התוצאות הרצויות, מומלץ לעבור סדרת טיפולים אך כבר מהטיפול הראשון ניתן לראות מגמת שיפור ושינוי.

טיפול SpaRF מיועד לטפל:
  ♦  מיצוק העור
  ♦  עיצוב וחיטוב הגוף
  ♦  שיפור במראה הקמטים
  ♦  שיפור המראה הכללי של העור
  ♦  שיפור סימני מתיחה
  ♦  שיפור מראה צלוליט
  ♦  צמצום היקפים
  ♦  הפחתת שומן
  ♦  שיפור תהליך חילוף החומרים בגוף

צלוליט – מהו ומה ניתן לעשות.
באדיבות: GREATLOOKS, קליניקה לאסתטיקה רפואית בשרון.



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור