חיפוש באינדקס עסקים

מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חורף 2014

פורסם מאת: בתאריך: 27 נובמבר 2013

מותג הקוסמטיקה YE משיק את NUTRIPOWER  – סרום אנטי איג’ינג מרוכז ועשיר במיוחד

NUTRIPOWER  - סרום אנטי איג’ינג מרוכז ועשיר במיוחדאל סדרת מוצרי הקוסמטיקה של המותג "YE" אשר בבעלותה של הקוסמטיקאית הפרא-רפואית יפית אלימלך, מצטרף סרום אנטי-איג’ינג מועשר במיוחד.

הנוסחה מתהדרת בטכנולוגיות Pro Diffusion המאפשרת ספיגה מקסימאלית של הנוזל בשל נוכחותם של חומרים פעילים חדירים ומולקולות קטנות היוצרים מחד הזנת לחות עמוקה לפנים תוך ריכוך והעשרת העור ומאידך פעולת מיצוק והידוק.

NUTRIPOWER מועשר בוויטמין C הידוע כזרז וכתומך ביצירת קולגן, כמו כן נודעת לו חשיבות כנוגד חמצון המסייע בהקטנת הנזקים הנגרמים מהרדיקאליים החופשיים. נגזרת נוספת של ויטמין זה הוא רכיב ה"אסקורביל" ( Ascorbyl Tetraisopalmitate ) הנוכח בסרום ותורם להבהרת העור. רכיב זה פועל גם בעיכוב תהליכי הזדקנות העור. לצד אלה ריכוז גבוה של ויטמין E  שיסייע באספקת החמצן לתאים ונוכחות של תמציות צמחיות, שמנים ומינראליים חיוניים אשר יתרמו להזנת העור.

יפית אלימלך :"סרום הוא אינו תחליף לשימוש בקרם לחות ו/או בקרם הזנה. אך הרכיבים פעילים בו בעלי מולקולות כה קטנות המאפשרות חדירה עמוקה יותר לעור.
כל סרום מהווה בסיס מצוין לקליטה של קרם הלחות ביום או קרם ההזנה בלילה ועל כן השימוש בו הוא חיוני ביותר לעור הפנים".
מכיל: 40 מ"ל
להשיג במרכז הקוסמטי של יפית אלימלך ברגסון 2 ת"א ובחנות המכווננת של המותג. 


חברת הקוסמטיקה המקצועית "תפוח טכנולוגיות" משיקה סרום היאלרונית פעיל

"תפוח טכנולוגיות" משיקה  סרום היאלרונית פעיל בתקופה שבין חילופי העונות, כאשר העור מגלה סימני יובש, חוסר בלחות והעדר גמישות ב"תפוח טכנולוגיות" ממליצים על השימוש בסרום המבוסס על חומצה היאלרונית בשילוב עם ויטמין C ותמצית שמן רימונים שיסייע ויתרום לאיזון ולהגברת הלחות הטבעית בעור.

"הסרום פותח בטכנולוגיה ביו – מולקולארית המתבססת על מערכת הגומלין של התא.  אמולסיה של מולקולות הידרופוביות זעירות הסופחות מים מגבירות את רמת הלחות הבין תאית וכתוצאה מאינטראקציה הידרופובית רמת המיום עולה ומסייעת לטפל בעור יבש וחסר גמישות", מסביר ד"ר קובי שמיר מומחה לרפואה סינית ולרוקחות קוסמטית.

הסרום, מכיל חומצה היאלרונית או כפי הידועה גם בשמה הנוסף "אילורונן" המצויה ברקמות החיבור של התא. תפקידה המרכזי לשמור על נפח העור ועל לחותו. החומצה ההיאלרונית מהווה מרכיב חשוב ב"מטריקס" (הנוזל הפנימי של התא) התורם לתקשורת הבין תאית. ה"אילרונן" בעל יכולת ליצור קומפלקס של חלבונים מסויימים ולספוח מים מה שעניק לרקמה נפח. חומצות בוטניות של הממליס וקמומיל יתרמו להרגעה. שמן רימונים מועשר בנוגדי חמצון גבוהים המגנים על העור מפני פגעי זמן וסביבה –  ידוע כאנטי-אוקסנידנט שתפקידו לשקם את תאי העור ולהגן עליו מפני זיהומים.

סרום הילארונית פעיל,  מוצע במרקם ג’ל קליל ורענן הנספג הטב בעור.
מכיל: 30 מ"ל
להשיג: במרכזי היופי, במכוני הטיפוח ואצל הקוסמיקאיות המורשות.
 

סרום בסיס המאיץ התאוששות לעור הפנים מצטרף לסדרת הקוסמטיקה ’פלטניום’ של ’חלאבין תעשיות’
סרום פלטניום של חלאבין תעשיות
אל סדרת האנטי איג’ינג ’פלטניום’ של חברת חלאבין תעשיות מצטרף סרום לעור הפנים שנועד לשיקום מרקם העור וגמישותו.  נוכחות ביו-קומפלקס ייחודי בעל השפעה רחבת טווח לאיזון הפעילות העורית התקינה ממריץ את שיקום הרקמות ומסייע בחיזוק מערכת החיסון העורית. 

סרום הבסיס בעל חומרים פעילים פיטו-ביולוגיים המסייעים לחיזוק ממברנת התא.
שילוב של שמנים צמחיים אורגניים: חוחובה, ארגאן, אניס לצד ריכוז גבוה של ויטמין   E וויטמין F יתרמו לגמישות משמעותית בעור הפנים וישמשו כנוגדי חמצון יעילים ובעלי פעילות טווח רחבה.

נוכחות ’קולקסיל’ רכיב המכיל פפטיד קולגן-9 בעל חדירות עמוקה לעור – משפר את מבנה התא ואת החיבורים הבין תאיים ביעילות גבוהה. תמצית שמן ’סינטאלה אסיאתית’ מסייעת בתמיכה תפקודית של כלי דם קטנים בעור ואף ידועה כתומכת ייצור קולגן,  משפרת גמישות וסיבולת העור ותורמת לתיקון חידוש התאים.

מומלץ כבסיס לקרם יום או לילה על עור נקי להחדרה בתנועות עיסוי עמוקות.
מכיל 30 מ"ל
להשיג בסניפי המשביר לצרכן ובפרפומריות מובחרות
 



עמוד זה נצפה: 401 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור