חיפוש באינדקס עסקים

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS

פורסם מאת: בתאריך: 4 דצמבר 2011

מדע וטכנולוגיה בשירות היופי למען נשות ה-60+ מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’ORÉAL PARIS משיק  2 מוצרים חדשים מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OR?AL PARIS מסדרת AGE PERFECT 
לשיקום והזנה אינטנסיבית לעור בוגר :
 AGE PERFECT INTENSE NUTRITION NIGHT –  קרם לילה מועשר בפרו קלציום ו 10 שמנים יוקרתיים
AGE PERFECT INTENSE NUTRITION EYES – קרם עיניים המועשר בפרו-קלציום, מזון מלכות וקפאין
•אייג’ פרפקט אינטנס נוטרישן לילה– נוסחה חדשה ועשירה, עם הרכיב הייחודי פרו-קלצים ו- 10 שמנים המעניקים הזנה אינטנסיבית, עידוד חידוש העור והענקת זוהר.
•אייג’ פרפקט אינטנס נוטרישן לילה – פעילות מקסימאלית ואפקטיבית בשעות הלילה, בהן יכולת השיקום של העור מואצת וחדירת חומרי הזנה יעילה יותר.
•אייג’ פרפקט אינטנס נוטרישן עיניים – פורמולה ייחודית בריכוז גבוה של קפאין, מזון מלכות ורכיב הפרו- קלציום המעניקים הזנה לעור הדק והעדין סביב העיניים ומסייעים לשיקומו ולהשבת גמישותו.
•שגרירת לוריאל פריז לאייג’ פרפקט – ג’יין פונדה בת ה- 74 שחקנית זוכת 2 פרסי אוסקר ובפרס "אמי", סופרת, ומפיקת סרטים- אישה שופעת כריזמה, דינאמיות ואלגנטיות.
•קרם אייג’ פרפקט עיניים-מחיר מומלץ לצרכן: 229.99 ₪, קרם אייג’ פרקפט לילה – מחיר מומלץ לצרכן: 239.99 ₪ כל מוצרי הסדרה ימכרו ב-40% הנחנה במהלך חודש דצמבר 2011.
עור פנים זוהר ובריא גם בגיל 60
החל מגיל 60 רמת הלחות בעור והחומרים  החיוניים המזינים בגוף יורדים, בנוסף, ספיגת הסידן בגוף מועטת. עבור חלק מהנשים, תופעה זו עלולה להשפיע על עור הפנים, כתוצאה מכך, העור רגיש יותר לסימני גיל: הוא הופך רפוי יותר, יבש יותר וקמטים נוספים מופיעים. חוסר סידן בעור מחליש את צפיפות התאים, העור מאבד מאיכותו, מתייבש והופך שברירי.
פרו – קלציום- שחקן מרכזי בלכידות וחיזוק העור
•הקלציום הוא מינרל המצוי בגוף האדם ומהווה בין 1.5% ל- 2% ממשקל הגוף, בעיקר בעצמות ובשיניים.
•הקלציום ידוע בשל תפקידו החיוני לצמיחה וחוזק רקמת העצם ואף מסייע לשרירים להעברת אותות עצביים.
•הקלציום חיוני לשלמות השכבה הקרנית של העור וללכידותה ובכך מסייע לתפקוד התקין של מחסום האפידרמיס על מנת להגביל את "בריחת" המים ואבדן הלחות  הקיימים בעור.
•מגיל 60+ רמת הקלציום בגוף יורדת משום שספיגתו הופכת לפחות יעילה.  סימנים של מחסור בקלציום נראים על עור: הוא הופך שברירי וחלש ומאבד מיכולתו לאגור מים ולחות. במקביל, הופך העור לפחות עמיד בפני מזיקים סביבתיים , עקב הפגיעה בתפקוד מחסום ההגנה של העור.
 

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OR?AL PARIS

מזון מלכות- 10 רכיבים מזינים
רכיב מזון מלכות מוכר בקהילייה המדעית בשל יתרונותיו הבריאים ותכונותיו הנעלות. זהו רכיב 100% טבעי, עשיר בחומרים הנספגים ביולוגית ומהווים מקור פנומנאלי לרכיבים החיוניים לתפקוד הגוף כגון: גלוסידים, חלבונים, חומצות אמינו חיוניות, כמויות גדולות של ויטמינים, מלחים ומינרלים.
מעבדות המחקר של לוריאל פריז פיתחו את סדרת אייג’ פרפקט המכילה קומפלקס רכיבים עשיר ויוקרתי, המעניק הזנה אינטנסיבית ומסייע לשיקום העור, לתחושה נפלאה והגנה בכל שעות היום והלילה.
קרם לילה – INTENSE NUTRITION NIGHT
פורמולה עשירה, המותאמת לפעילות מקסימאלית ואפקטיבית בשעות הלילה, בהן יכולת השיקום של העור מואצת וחדירת חומרי ההזנה יעילה יותר. הקרם מכיל רכיב שהינו פטנט ייחודי ה"פרו-קלציום", בריכוז אופטימאלי לחיזוק ושיקום האפידרמיס ושיקום ההגנה הטבעית של העור.
חדש בקרם הלילה:    10 שמנים יוקרתיים וייחודיים, 6 שמנים להזנה אינטנסיבית, לריכוך העור ולהענקת זוהר, ו- 4 שמנים להשראת שינה טובה ורגועה יותר ולעידוד התחדשות העור.
התוצאות מוכחות:
מבדיקה שערכו מעבדות לוריאל פריז בקרב 90 נשים בגילאי 55 – 70 עולה : 96% ציינו שהעור מרגיש נוח יותר, 89% שהעור יותר רך, ו- 80% שהעור מעושר יותר בלחות.*
*בדיקת ערכה עצמית, לאחר מריחה יומית של הקרם לילה במהלך 4 שבועות.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 239.99 ₪ – במהלך חודש דצמבר 2011 יימכר ב- 144 ₪ (לאחר 40% הנחה)
קרם עיניים – INTENSE NUTRITION EYES
הפורמולה הייחודית של קרם העיניים מעניקה הזנה לעור הדק והעדין סביב העיניים, משקמת אותו, משיבה לו את גמישותו ומחליקה אותו. הקרם מכיל מזון מלכות שהינו תוצר טבעי ונדיר, בעל ריכוז גבוה ועוצמה של מרכיבי לחות והזנה, המסייע להתחדשות תאי העור, גמישות ומרקם העור.
פרו-קלציום רכיב פטנט ייחודי בריכוז אופטימאלי לחיזוק ושיקום האפידרמיס ושיקום ההגנה הטבעית של העור, ובנוסף, קפאין הממריץ את סירקולציית הדם הנימי באזור העיניים, המצמצם נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים.
התוצאות מוכחות-  יום אחר יום, העור סביב העיניים נראה מטופח וחלק יותר*.
*נעשה מחקר להערכה עצמית בו השתתפו 48 נשים בנות גיל 45-65 עם עור יבש ובעלות קמטים באזור העיניים. הנשים השתמשו במוצר פעמים ביום למשך 4 שבועות.
מחיר: 229.99 ₪ – יימכר ב- 138 ₪ במהלך חודש דצמבר 2011 (לאחר 40% הנחה)
תכולה 15 מ"ל

 

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OR?AL PARIS

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OR?AL PARIS



עמוד זה נצפה: 398 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור