חיפוש באינדקס עסקים

הטרנד שכובש את בברלי הילס

פורסם מאת: בתאריך: 3 ינואר 2016

ד"ר דב קליין מציע טיפול חדש במרכז הרפואי: עיצוב האף ללא ניתוח

בעידן שצילומי הסלפי הוא חלק משגרת חיינו, עולה כי  39% מהאנשים בישראל אינם מרוצים מהפרופיל שלהם והיו מעוניינים לעבור ניתוח אף….. הסיבות העיקריות על וויתור ניתוח אף: העלות הכספית והפחד מסכין המנתחים…..אז חברים יש לנו בשורה עבורכם:  
 
ד"ר דב קליין – ממנתחי האף הטובים בישראל מביא לישראל את הטרנד החדש שכובש את עולם היופי והאסתטיקה – עיצוב ופיסול האף ללא ניתוח פלסטי, ממנו נהנים  מיטב כוכבי הוליווד.
 
ד"ר דב קליין
 
הטיפול נעשה באמצעות הזרקת חומרי מילוי ייעודיים, שבאמצעותם ניתן לבנות אף יפה וסולד ולחסוך את השהייה בחדר ניתוח, מראות מרתיעים של מזרקים והחלמה ממושכת של כמה ימים. חומרי המילוי מוזרקים בטכניקת המיקרו-טיפות החדשנית ובאמצעותם ניתן לעדן גם אפים שהטבע בכבודו יצר. 
 
מדובר בהזרקת חומרי מילוי , הזהה להזרקה המוכרת רק באזורים אחרים בפנים. דהיינו, פרוצדורה מרפאתית עם זמן התאוששת מינימאלי, כשכבר באותו היום ניתן לחזור לעבודה. 
החומרים המוזרקים הם: חומצה היא היאלרונית על גווניה, חומצת שומן, שומן עצמי, סיליקון, לכל אחד מהחומרים מאפיינים משלו, משלו והמנתח יחליט עם המטופל בזמן הייעוץ על החומר המתאים.
 
במרכז הרפואי של ד"ר דב קליין, מאבחנים מיטב המומחים לכירורגיה פלסטית ואא"ג (אף אוזן גרון), כל מקרה לגופו ומעניקים במידת האפשר אף חדש ומעוצב ללא מגע סכין. הטיפול מיועד לכל הגילאים, בריאים ללא מחלות רקע ושאינם נוטלים מדללי דם. הטיפול מיועד בעיקר לאף צר, עם גבנון עדין.
 
גינפר לופז לפני ואחרי הטיפול
 
לפני ואחרי הטיפול
 
גוליה רוברטס לפני הטיפול
 
גוליה רוברטס אחרי הטיפול


עמוד זה נצפה: 428 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור