חיפוש באינדקס עסקים

מותג האיפור הבינלאומי PARISBOURJOIS נוחת בישראל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 ספטמבר 2011

מותג האיפור הבינלאומי  PARISBOURJOIS נוחת בישראלחברת “לילית קוסמטיקה” קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג האיפור הבינלאומי המצליח, BOURJOIS PARIS בישראל. המותג יחל להיות משווק באמצעות החברה החל מחודש ספטמבר 2011. היקף ההשקעה בהחדרת המותג נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪.
PARIS BOURJOIS, הינו מותג איפור פריזאי הוותיק ביותר בעולם וקיים מזה כ- 150 שנה, החל משנת 1863. המותג הוקם על ידי ג’וסף אלברט פונסין, שחקן חובב וקוסמטיקאי במקצועו. בשנת 1868, העביר פונסין את כל הפעילות לשותפו אלכסנדר בורז’ואה שהרחיב את היקף הפיתוח והייצור והפך את חברת Bourjois למותג בינלאומי נודע.
המותג הוסיף להתרחב ובשנת 1879 הושקה פודרה להארת גוון העור, על בסיס אבקת אורז, שהפכה ללהיט עולמי. באותה שנה נמכרו 2 מיליון יחידות ברחבי העולם, כמות חסרת תקדים באותה עת, שטרם נראתה  כמותה בענף הקוסמטיקה.
בשנת 1898, מגוון מוצרי בורז’ואה עמד על 700 פריטים: סמקים, צלליות, סבונים, פודרות על בסיס אבקת אורז, תכשירי שיער ומסקרות.
את מוצרי האיכות של המותג ניתן כיום להשיג בכ- 21,000 נקודות מכירה ברחבי העולם. ל- BOURJOIS 8 מרכזי תפעול: בצרפת, בריטניה, ספרד, בנלוקס, רוסיה, סין, הונג קונג ודובאי, 91 מפיצים ברחבי העולם ועכשיו גם בישראל.
המותג Bourjois נתפס בעולם כמכתיב אופנה בתחום האיפור, בקטגוריית ה”מאס-מרקט”, ופונה לקהל יעד של נשים בגילאי 15 ומעלה. מלבד מגוון שופע ומרשים של כ- 300 גוונים ומרקמים איכותיים, המותג מציג כ- 100 יצירות חדשות בכל שנה.
מותג האיפור הבינלאומי  PARISBOURJOIS נוחת בישראלתמהיל המוצרים של המותג, ישווק במלואו בישראל וניתן יהיה להשיגו ברשתות סופר פארם, משביר, ניו פארם ופרפומריות מובחרות. במגוון המוצרים קיימים כ- 25 סוגי מייקאפים שונים, 11 פודרות, כ- 35 צלליות, כ- 15 סמקים, 40 סוגים וגוונים שונים של עפרונות עיניים, כ- 30 ליפסטיקים, 20 גלוסים, כ- 15 מסקרות, ועוד. תמהיל המוצרים מתחדש ומועשר מידי שנה.
מחירי המוצרים בישראל ינועו בין 35-175 ₪ (רמת מחירים המתחרה במוצרי האיפור מבית “לוריאל”).
לדברי ניצה בילט, מנכ”ל “לילית קוסמטיקה”: “אנו גאים להיות הראשונים להביא את אחד ממותגי הקוסמטיקה הוותיקים ביותר והחזקים ביותר בעולם. כחלק מחובתנו לצרכן הישראלי, אנו עמלים ללא הרף להביא מותגים בינלאומיים, בעלי איכות לא מתפשרת וחדשנות ייחודית. קטגוריית ה”מאס-מרקט” הינה קטגוריה בצמיחה ואנו מרוצים מהעמקת אחיזתו בשוק זה, בנוסף למותגים נוספים בקטגוריה שכבר קיימים ברשותנו, כמו טבק, מרוול, אדם, לוטו, אנטוניו בנדרס ועוד. זכייתנו במותג Bourjois, מאפשרת לנו להעניק ללקוחה את הרגשה והמראה הפריזאי, במחיר שווה לכל כיס”.
“לילית קוסמטיקה” הוקמה בשנת 1938 והינה חברה המתמחה בייבוא ושיווק מותגי טיפוח, בישום ואיפור בינלאומיים מובילים, ביניהם: דולצ’ה וגבאנה, פראדה, גוצ’י, ורסאצ’ה, שיסיידו, לנקסטר, לה פררי, יובנה, ד”ר פאיו, נינה ריצ’י, קרולינה הררה, פאקו רבאן, דווידוף, אנטוניו בנדרס, קנזו ועוד רבים אחרים.


עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות איפור

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]