חיפוש באינדקס עסקים

טיפוח גברי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 יולי 2008

רואים אותם בסרטים, בפרסומות וגם סתם ברחוב: גברים צעירים וצעירים פחות הדואגים לאכול נכון, מתאמנים דיויד בקהאםבאופן קבוע ומתעניינים בחידושים האחרונים בתחומי הטיפוח והאסתטיקה. נראה שהגברים הבינו מה שנשים תמיד ידעו: טיפוח עצמי עושה טוב לגוף ולנשמה. בדיוק כמו הנשים, גם הגברים חשופים להשפעות של קרינת השמש, להשפעות של יובש, לחות וזיהום האוויר. גם גברים עוברים תהליכי הזדקנות, חשים בעייפות ובמתח ולא מוותרים על אלכוהול ועישון המזיקים לעור. בנוסף לכך, מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצביעים על כך שהעור הגברי בעייתי יותר מהעור הנשי: ההבדל בין העור הגברי לנשי, מתבטא בעיקר בכמות השומן העל-עורי (סבום) המופרש באופן טבעי ומיועד להגנה מפני התייבשות, חדירת מזהמים ובריחת לחות. לאחר גיל ההתבגרות, כמות השומן המופרש יורדת אצל גברים ביחס לנשים. לכן, העור הגברי יבש, מחוספס, צורת הקמטים שלו בולטת יותר והופעתם מהירה. על רקע זה, ניתן להבין את תופעת ההתפתחות בתחום הטיפוח הגברי ברחבי העולם וכמובן גם בארץ. חברות הקוסמטיקה מציגות קווי טיפוח מיוחדים לגבר, הכוללים מגוון רחב של מוצרים החל מתחליב לגילוח ועד דאודורנטים, שמנים ריחניים, בשמים ואפילו קרם נגד קמטים. כפי שנשים מתאימות את סוגי הקרם לפנים בהתאם לסוגי העור השונים, כך גם על הגברים לעשות בכל הנוגע לתכשירי הטיפוח השונים בהם משתמשים, העיקריים מביניהם הוא הג’ל גילוח והאפטר שייב.
ייחודיות העור הגברי בהשוואה לעור הנשי
העור הגברי מצריך התייחסות שונה מהעור הנשי ולכן קיימת הפרדה בין מוצרי הטיפוח של הגברים והנשים. ורדה שחף מנהלת המותג סופט טאץ’ מוסרת שכאשר מפתחים סדרת מוצרי טיפוח לגבר מסתכלים הן על הצורך הקוסמטולגי והן על ההיבט הפסיכולוגי. גברים לא רוצים מוצר שמשאיר עקבות, אלא כזה שנספג באופן מיידי על העור. גברים רוצים את פתרון מהיר, קל וברור לשימוש, בלי הרבה שכבות וכמה שפחות התעסקות עם המוצר. ארון הטיפוח הגברי צריך להכיל מוצר ניקוי (הכנה לעור) לגילוח ומוצר לאחר הגילוח, כאשר אלו יכולים להיות בשלושהטיפוח גברי סוגי מרקמים: ג’ל, תחליב וקרם. כדאי שקרם לחות לאחר גילוח יכיל מרכיב הידרה ויטון 24 השומר על רמת הלחות בעור במשך 24 שעות ומכיל מרכיבים המרגיעים את העור. המוצר צריך להכיל מסנן קרינה עם הגנה של SPF10 –SPF20. מבחינת מוצרי ניקוי לעור הפנים הגבר יעדיף על פי רוב מוצר ניקוי במרקם ג’ל המכיל סבון ונשטף בקלות, לעומת מוצרי נשים, מי פנים וחלב פנים המגיעים בנפרד. מרקם ג’ל מומלץ לשימוש גם באזור העיניים כיוון שהוא נספג באופן מיידי ואינו מצריך התעסקות מרובה. באזור המצח והאף מומלץ לעשות טיפול גרגירים להסרת תאים מתים ולניקוי עמוק.
העור הגברי תמיד חשוף ולרוב אינו מוגן: הוא עבה והקמטים שנוצרים בו עמוקים, מראה הלחיים כבד, סנטר כפול עלול להתפתח והצוואר מתרחב. הגילוח מסלק לחות חיונית מהעור מדי יום ביומו והגברים נוטים להעדיף מיני מזון המובילים לעור אדמדם ולנקבוביות מוגדלות. לבסוף, חשיפה מתמדת לאגרסיביות סביבתית ללא שום תכשיר הגנה, גורמת לעור הגברי לסבול קשות מזיהום האוויר ומקרינת השמש. לשם כך, חברת קלרינס השיקה קרם נגד קמטים, המציע לגברים את האפשרות לטפל בסימני הגיל והעור – מהמצח לסנטר ועד הצוואר. עוצמת "אנטי אייג’ינג" מובטחת הודות לתמציות צמחים ייחודיות שנוספו לפטנט של קלרינס, המבוסס על עשב ביזון, זנגוויל סיני, ופורסלן. השימוש בתמצית שזיפים עשירה בחלבונים, מעניקה יתרונות הידוק חיצוני שעוזרים ליצור מראה חלק במהירות. אצה הקרויה אאו נורי מגבירה את הפעולה החיצונית הזאת אל שכבות העור העמוקות ועוזרת לשכך ולהרגיע. כך מצטמצמים למראה הקמטים שעל המצח ובין הגבות. כמו כן, נעשה גם שימוש בתמצית הפפאיה, שהינה בעלת יכולת ההתחדשות, העוזרת להגביר את קצב התחדשות התאים שמואט עם הגיל ומשפרת את ההגנה מפני רדיקלים חופשיים. עשב ביזון וזנגוויל סיני מוסיפים את תכונות האנרגיה שלהם, שמגבירות את יכולת ההגנה העצמית של העור. על ידי עידוד יצירת קולגן, תמצית עלי זית עוזרת להילחם בהתרופפות העור. קפאין מסייע בניקוז רקמות שומן עודפות לצמצום היווצרות סנטר כפול והתעבות של אזור הצוואר.
DIOR HOMME
– ניחוח גברי ייחודי, עוצמתי וממכר המבוסס על פרח האירוס – מרכיב יקר ביותר, שבנוסחה הגבר של דיורמדויקת וממוקדת מבטא את עושרו במסתוריות ומותיר שובל של ניחוח מעודן וחדשני. רבים אינם יודעים כי האירוס, המקושר לרוב לעולם הנשי, מחובר למעשה לסמלי גבריות רבים: הוא אחד מסימני הגבורה והמלוכה בצרפת FLEUR-DE-LYS וביפן. בשל צורת העלים המזכירה חרב, מקושר האירוס ל"פסטיבל הבנים" – טקס חניכה המסמל את המעבר לעולם הגברי. ההרמוניה הפודרתית של האירוס ב-DIOR HOMME מתחזקת עם פולי קקאו וענבר, בעוד ההרמוניה הארומאטית של תמציות שמני מרווה, לוונדר והל, מאירה אותו באור הזרקורים. לכך מתווספים התווים העציים של תמציות שמן צמח הלימון והפצ’ולי, שמאדירים את עוצמת האירוס הייחודי. בושם בעל נוכחות אלגנטית המשקפת את עולם התענוגות, בו האיכות והיוקרה מהוות ערך עליון.
Intimately Beckham Night
– ניחוח מגנטי, חושני, חם ומשכר. הניחוח בעל נוכחות, תודות לנגיעת הדרים, ברגמוט, מנדרינה, אגוז מוסקט ומעט חמימות של ג’ינג’ר. לארומה הגברית, מתפרץ ניחוח של פולי קפה שחורים עם נגיעת פרחי היסמין והויולט וחמימות עצית של ארזים. החלק הראשוני העליון בפירמידת הניחוח זוהר מענבר, פטצ’ולי וטיור ונילה וחלב אגוזים.
ניחוחHIGHER ENERGY של Dior מוקדש לגברים עירוניים שמרגישים צעירים, חיוביים, אופטימיים ואנרגטיים. מארזי HIGHER ENERGY משדרים טוהר וניקיון, אלגנטיות, מקוריות וגבריות. לקבלת ניחוח אנרגטי וחושני, שמשדר רעננות מתובלת עם חושניות של עצים, רקחו סטו ווינאלס ניחוח שבין מרכיביו: צמח הלענה – מרכיב ייחודי ולא צפוי שנכנס לראשונה לרשימת מרכיבי הבישום. הלענה הוא בעל ניחוח מריר ומקור גידולו ברחבי אירופה. זרעי צמח הערער – תורמים מהארומאטיות שלהם ומהווים, בין היתר בסיס גם למשקה הנפוץ ברחבי העולם ג’ין אנד טוניק. אשכוליות – או כפי שנקראו בעבר "לימוני גן-עדן" שתורמים לתחושת הטריות והמרירות ועוד. 



עמוד זה נצפה: 230 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור