חיפוש באינדקס עסקים

בניית ציפורניים בג’ל – בשביל לבנות לא צריך להרוס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 דצמבר 2010

בניית ציפורניים בג’ל - בשביל לבנות לא צריך להרוסביוסקלפצ’ר ג’ל מציע פתרון לבעיות שכולנו נתקלות בהן: ציפורניים נשברות, נסדקות, מתפצלות…
בניית ציפורניים בשיטת ביוסקלפצ’ר – אינה דורשת שיוף עמוק של הציפורן הטבעית, מספיק שיוף עדין על מנת להתחיל לבנות ציפורניים ארוכות ומרשימות.

ציפוי הג’ל הנמרח על הציפורן הוא ציפוי גמיש ונושם השומר על הציפורניים הטבעיות.
הג’ל מעניק לציפורניים מעטה דק, חזק והציפורניים נראות טבעיות מבריקות ומטופחות.
שיטת בניית הציפורניים בג’ל מעניקה לך ציפורניים ארוכות, חזקות ועמידות, בלי לפגוע בציפורניים הטבעיות שלך. גם את יכולה להתהדר בציפורניים ארוכות בעלות מראה טבעי, לא ציפורניים עבות שנראות מלאכותיות אלא מראה ציפורניים דק, עדין שנראות כאילו גידלת אותן בעצמך.

הבניה בג’ל היא אלטרנטיבה משופרת לבניית הציפורניים בשיטת האקריל ומתאימה במיוחד למי שאוהבת לראות את הציפורניים שלה במראה טבעי. למי שרוצה לגדל ציפורניים ארוכות בעצמה אך להעניק להן תמיכה וחיזוק כדי להבטיח את חוזק הציפורן ומניעת שבירה.
החומרים בהם מבוצעת הבניה בג’ל הם חומרים טבעיים, גלוקוז מעורב עם מעט חומר מקשה ומאושרים על ידי משרדי הבריאות בעולם כבטוחים גם במגע עם העור.

הג’ל עצמו הוא חומר שמתקשה ומעניק ציפוי קשיח לציפורן אשר שומר על גמישותו כך שהסיכוי לשבירת הציפורן נמוכה יותר. זהו טיפול מתקדם המשמר, מחזק ומגן על הציפורניים הטבעיות גם כשאת עושה עבודות בבית, בגינה ובמשרד.
אז אם את רוצה ציפורניים ארוכות ומרשימות, את לא חייבת להתפשר על ציפורניים בנויות שנראות מלאכותי. את יכולה ליהנות מציפורניים אורוכות במראה 100% טבעי.



עמוד זה נצפה: 527 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור