חיפוש באינדקס עסקים

אורלית אוקוביץ’ – מנכ’ל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 ספטמבר 2007

אורלית אוקוביץ’ מנכ"ל חברת ביוסקלפצ’ר ישראל, בת 47 ילידת הארץ, נולדה וגדלה בחיפה עם גיחות לצורכי עבודה בחו"ל. יש לה שני בנים (פיטר ואדם) כיפיים אמיתיים, ובן זוג בשם עדי שהוא באמת תכשיט. אורלית מעידה על עצמה שהיא לא טיפוס רוחני אך אורלית אוקוביץ’מה שאומרים לגבי מזל קשת כנראה נכון לגבי כי אורלית, אוהבת חופש, נסיעות והפתעות. מרחבים ירוקים עושים לה את זה, נעימות של מוסיקה שקטה, קריאה, סרטי קומדיה, אקשן ורומנטיקה. החיבור החזק של אורלית הוא לים – היא נולדה וגדלה על שפת ימה של חיפה, לאב ימאי, בעל ימאי וכילדה הלכה ל"צופי ים" כשכולם הלכו ל"צופים" ושנים של עבודה בענף הספנות. טשרניחובסקי אמר: "האדם הוא תבנית נוף ילדותו" – מדויק מאוד!

התענוג הגדול בחיי אורלית היה לגדל את שני ילדיה והחרטה היחידה שלה היא שאין לה עוד. להיות אשת קריירה אינו דבר קל ואפילו מתיש אך יחד עם זאת כמו בכל דבר, אם שומרים על איזון בין עבודה לחיים אישיים ותכנון נכון, הדבר אינו בלתי אפשרי ובהחלט ניתן לעשות הכל ואף להנות. את ההצלחה זוקפת אורלית, לזכות צוות העובדים המקצועי והנאמן שלה, שרואה בעסק את ההצלחה האישית שלו. "כשאהיה גדולה" אומרת אורלית, "אני רוצה להתפנות ללמוד שפות נוספות ולוודא שאין ילדים רעבים. אני אוהבת פינוקים ומנצלת כל הזדמנות למסז’ וטיפולי הספא לפחות אחת לשבוע".

באחת מנסיעות העבודה האחרונות שלה ללונדון ביקרה באחד מסלוני היופי היוקרתיים שם וזכתה לטיפול אלוהי שטרם הכרתי קודם ובין היתר ספא מניקור וציפורניים בשיטה שעשתה לה שינוי גדול בחשיבה ובתפישה שלה לגבי שיטות בניית הציפורניים הקיימות היום בארץ. ראשית שמתי לב שקירות הסלון הזה ואחרים, היו מעוטרים בתמונות ענק מדהימות וכרזות מושקעות שעודדו את החזרה לטבעי ואת הציפורניים הקצרות. בכל מקום קראתי שורט איז שיק כלומר קצר זה אלגנטי. רק אז נזכרתי שבאמת לא נתקלתי בציפורניים ארוכות כמו שעדיין נפוץ אצלנו. קנאתי יצאה לידיהן של הנשים היפות והעשירות המנפנפות בגאווה בסט ציפורניים קצרות מעוטרות בפרנצ’ המיתולוגי. רציתי גם" מספרת אורלית.

אז הוסבר לה על המוצר שעושה את הידיים האלה והשולט באירופה היום ושמו הוא  Bio Sculpture Gel  מסע החיפושים אחרי המוצר הבהיר לה ראשית שמדובר במותג בינלאומי ולא עוד מוצר לציפורניים. הבאתו ארצה הייתה כרוכה בקשיים רבים מאוד. אורלית נסעה לדרא"פ, לתקופה ארוכה כדי ללמוד לעבוד נכון וחזרה ארצה להגיש את המוצר למשרד הבריאות. למעשה, היה הג’ל כבר מוצר מאושר שנבחן במשך שנתיים, קלינית וכימית, ע"י מעבדות PARAXEL הבינלאומיות ואושר ב-99% בריא למגע עם העור ואף זכה ב-5 כוכבי בטיחות, יתרה מזאת, חברת ביו סקלפצ’ר היא החברה היחידה בעולם שהגישה מוצר מתחום הציפורניים לבדיקה קלינית.

"למרות זאת, ידעתי שהקושי כדאי כי זה הדבר שאנחנו הנשים חיכינו לו כל חיינו – המצאת המאה ומימוש חלומה של כל אישה" אומרת אורלית, "ראיתי אינספור יתרונות בשיטה וידעתי שכמו שאני אוהבת ומעריכה כך גם יגיבו נשות ישראל. ראשית השיטה נטולת שיופים, הגורמים לנזק, לעיתים בלתי הפיך, למצע הציפורן וכאבים מיותרים. שנית – הג’ל, הדומה במרקם שלו ללק שקוף, נמרח ישירות על הציפורן, ללא עזרת מקשרים כימיים כגון: פריימר, דבק וכיוצ"ב, פשוט מהצנצנת ישירות לציפורן נקייה. נדמיין מניקור ומיד אח"כ מריחת הג’ל, להגנה על ציפורניים ביוסקלפצ’רמתפצלות, חלשות ובעייתיות. נזכרתי בכל  אותן הנשים המתענות מריח האקריליים במספרות, על כל אותן בונות ציפורניים שנושמות את אבק השיוף הנוראי מהבוקר עד הלילה, במאמציהן לשייף כדי להגיע לתוצאה סבירה שאינה מתקרבת במראה לדבר האמיתי. אחת מציפורני הייתה שבורה (מהמזוודות) ותוך כלום זמן, פיסלה לי הטכנאית ציפורן משוחזרת בעזרת הג’ל בלבד וסודי נשמר – רק אני והיא ידענו איזו ציפורן לא באמת שלי. הפתעה גדולה ציפתה לי כאשר גיליתי שהג’ל מגיע במגוון רחב של צבעים (כמו בלק) רק שהפעם אלה צבעים קבועים".

חברת ביו סקלפצ’ר היא החברה הראשונה בעולם שהמציאה את הג’לים הצבעוניים והמובילה בעולם הג’לים בצבע, פורשת ללקוחותיה קשת של 100 גוונים אופנתיים קבועים. מה זה קבועים? כאשר אישה אוהבת לקשט את ציפורניה בלק אדום או הבורדו המיתולוגי, ראשית היא נאלצת להמתין זמן רב לייבוש מלא ושנית היא חייבת לחדש את הגוון המתקלף מידי יומיים שלושה, כדי לשמר את המראה האלגנטי והמושלם. התעסקות זו גובה זמן יקר מנשות עסקים ועצבים לא מעטים כשאנו ממהרות.

בשיטת הביו סקלפצ’ר, הצבע נמרח אחת לחודש, על ציפורניים לאחר מניקור או על ציפורניי הרגליים לאחר פדיקור ומתייבש תוך 2 דקות. הגוון עמיד לפחות 3 שבועות, הצבע אינו נשרט, אין התקלפות והברק תמידי, עד שהלקוחה חוזרת להחליף את הצבע או להשלים את החלל שצמח, או לקצר את הציפורניים הטבעיות שצמחו לה בינתיים תחת הציפוי. בעזרת נוזל ייעודי של החברה מסירה הטכנאית, את גוון הג’ל תוך 7 דקות והלקוחה נדהמת לגלות את ציפורניה הטבעיות שצמחו בינתיים לתפארת בצורה בריאה לחלוטין. אז לא רק שהצבע קבוע, הוא גם מגן על הציפורן שבעצם לא ניזוקה מלכתחילה, ומעודד צמיחה. הסלונים של חברת ביו סקלפצ’ר אפופים ריחות נעימים והלקוחה מרוצה ונינוחה מהידיעה שהטכנאית המטפלת בה הוכשרה במיוחד לעבוד על ידיים טבעיות ושמירה על בריאותה. הלקוחה נהנית מהחופש לקבוע לעצמה תור (דרך המחשב) בכל אחד מסניפיה הרבים של החברה, בעיר ובמדינה בה היא תתארח בחופשתה הבאה. הטכנאיות נהנות מעבודה קלה יותר, חוג לקוחות נאמן וקבוע ותעודה בינלאומית המאפשרת להן עבודה ניידת בכל מדינה אליה היא עשויה להגיע.
מסקנה: מהיום בשביל לבנות לא צריך להרוס!



עמוד זה נצפה: 627 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור