חיפוש באינדקס עסקים

VINCE CAMUTO בקולקציית נעליים לסתיו חורף 2012/13

פורסם מאת: בתאריך: 12 ספטמבר 2012

VINCE CAMUTO בקולקציית נעליים לסתיו חורף 2012/13. צילום: אפרת אשלרשת וינס קמוטו מייבאת זו העונה השלישית את מותג האופנה האמריקאי המוביל "ג’סיקה סימפסון" לישראל, ומשיקה את קולקציית סתיו חורף  2012/13 .

הקולקציה העונה עשירה בדגמים ומציעה מגוון רחב של נעלי קז’ואל, נעלי ערב ,מגפונים ומגפיים.

הקולקציה מתאפיינת בשימוש במגוון רחב של חומרים כמו: עור,  PATENT (לכה), זמש, עץ, עור נחש וקרוקו, שילובי לכה וזמש, שילובי עור, זמש ורצועות עור ועוד.

הצבעים המאפיינים את הקולקציה הם: כאמל, חום, חרדל, כחול רויאל ואפור. הדוגמאות משלבות הדפסי ספארי, שרוכים, ניטים, חגורות ואבזמי מתכת. סוג העקב הבולט ביותר בקולקציה הוא: עקבי סטילטו בגובה של 11-13 ס"מ אשר ניתן לראותם במגוון סוגי נעליים: בנעלי סירה, מגפונים ומגפיים המתאימים לערב או להליכה יומיומית, עקבים מרובעים ורחבים בגובה של 5 ס"מ למגפיים במראה אורבני ועקבים שטוחים.

שלושת הטרנדים המרכזיים המאפיינים את הקולקציה:

SPICE UP YOUR LIFE:
החורף, מככבים גווני התבלינים בשלל הצבעים: חרדל, פפריקה וקינמון ישתלטו על הארון בגדים והנעליים שלנו. לצד צבעים אחידים ניתן יהיה לראות שילובים בצבעים אלו לצד חומרים מגוונים: עור קרוקו, נחש וכדומה היוצרים שלל טקסטורות וצורות. ג’סיקה סימפסון יצאה בקולקציה חורפית, מחממת וסופר טרנדית המתאימה עצמה לטרנד זה לדוגמת: נעל עקב סטילטו עשוי זמש בעל פלטפורמה פנימית נסתרת בגוון חרדל, נעל סירה בגוון אפור עושי זמש בעלת CUP-TOE בגוון חרדל למראה צעיר ועדכני.

WHAT A STUD:
טרנד זה מתאפיין בדגמים בעלי נוכחות חזקה וגברית. נראה כי טרנד זה הולך וחוזר בשנים האחרונות בשינוי כזה או אחר, השנה השינוי הבולט ביותר הוא כמות וסגנון הניטים המתחברים אליו ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים העונים לטרנד זה כדוגמת: מגפיים עד הברך בעלי שרוכים לכול אורך המגף, עם עקב מרובע ורחב בגובה של 5 ס"מ. מגפיים שטוחות בעלות חגורות עור עם אבזמים מתכתיים בשילובים עדינים של ניטים קטנים.

NATURAL:
העונה ניתן לראות מגוון רחב ועשיר של נעלי נשים המשלבות צבעים וחומרים טבעיים יותר מבעבר. טרנד זה טומן בתוכו חומרים טבעיים כגון: זמש ועור קרוקו, סוליות עץ בנוסף, מציעה הקולקציה שילובים כגון: נעל סירה בדוגמת מרי ג’יין העשויה עור לכה עם עקב עשוי שיער בעל הדפס חברבורות מנומרת, מגפון זמש בעל עקב סטילטו אשר חלקו האחורי עשוי עור קרוקו, נעל סירה בטקסטורת עור לטאה בעלת סוליית עץ.

 

 

VINCE CAMUTO בקולקציית נעליים לסתיו חורף 2012/13. צילום: אפרת אשל
VINCE CAMUTO בקולקציית נעליים לסתיו חורף 2012/13. צילום: אפרת אשל

 



עמוד זה נצפה: 384 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור