חיפוש באינדקס עסקים

שיק חורפי – מעילי טרנץ’ חורף 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 נובמבר 2009

מעילי הטרנץ’ הקלילים לגשם

המעיל מורכב לרוב מבטנה, כאשר זהו הבד שנמצא בחלקו הפנימי של המעיל, החלק אשר שיק חורפי - מעילי טרנץ’ חורף 2010 - קארן אוברזון.קרוב יותר לגוף. הבד החיצוני של המעיל עמיד לרטיבות, למרות שכיום העמידות פחות חשובה כמו השיק שלו שהרבה יותר נחשב.
הבד החיצוני הוא זה שנראה מבחוץ ולכן הוא בעל צבע ודוגמאות שונות אשר ימשכו את תשומת הלב. בין הבטנה לבד החיצוני נמצא לרוב ריפוד מבודד.
המעילים מתחלקים למספר סוגים כאשר חלקם אף קרויים על שם הבד החיצוני, למשל, מעיל עור, מעיל פרווה ומעיל צמר.
המעיל הינו פריט לבוש חשוב עבורנו כיוון שהוא זה שמגן עלינו מפני הקור, אך יחד עם זאת הוא גם משפיע על ההופעה החיצונית שלנו.
ישנם מעילים שיכולים להטיב עם מי שיש לה גזרה חטובה כמו המעילים הקלאסיים, מעילי הטרנץ’ אשר צמודים לגוף ומדגישים את הסילואטים הנשיים. לעומתם, ישנם גם מעילים שיכולים לטשטש גזרה שהיא לא חטובה.

אופנת המעילים השתנתה במהלך השנים:

הזמן – ימי מלחמת העולם הראשונה.
חופרי השוחות הבריטים עוטים מעילים מרובי כפתורים וכיסים, שנסגרים בחגורה עבה.שיק חורפי - מעילי טרנץ’ חורף 2010 - דיזל בלאק גולד

הזמן – סוף שנות ה-40, ותחילת שנות ה-50. עת ביסס את מעמדו סגנון ה"פילם נואר" (הסרט האפל).
מעילי הטראנץ’ זוכים למגע אופנת העילית, ומקבלים את שמם trench, שפירושו באנגלית "חפירת ביצורים".

הזמן – חורף 2010.
גזרות הטרנץ’ הופכות לפריט MUST, כשהן מופיעות בסקאלת צבעים, שנעה על גוני הבז’, החום, והשחור, ומדגישות את הסילואט הנשי בעזרת חגורה ותיפורים בולטים.

מותגי אופנה רבים ציידו את הקולקציות שלהם במעילים ובחולצות הנחשקות, בעיצובים וגזרות רבות – החל מקווים מאופקים עשויים כותנה וצמר, וכלה בסגנונות קוראי תיגר, במראה שמלות ארוכות או מעילי אופנוענים עם חיתוך מותן גבוה, עשויים טקסטורות ויניל וניילון מבריקות.
בימי החורף בישראל לא תמיד קר בזמן שיורד גשם, לשם כך קיימים מעילי הטרנץ’ הקלילים לגשם. המעילים שיגנו עלינו מפני הגשם בסטייל.



עמוד זה נצפה: 457 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור